Projektas – kartu su bendrove Daimler
Siekdami sužadinti novatoriškumo dvasią, kuria taip ryškiai alsavo 1992 m. išleisti pirmieji „Twingo“, 2008 m. „Renault“ inžinieriai ir dizaineriai, aukštai iškėlę reikalavimų sau kartelę ir tvirtai laikydamiesi tos filosofijos, kuri nuo pat pirmųjų žingsnių lydėjo kultinį modelį, per stulbinamai trumpą laiką tapusį „Renault“ kūrybiškumo simboliu, ėmėsi iššūkių kupinos misijos – naujos kartos „Twingo“.
Šį kartą siekta sukurti tokį automobilį, kuris, nepaisant savo mažų gabaritų, būtų dar erdvesnis ir judresnis. Tai reiškė, kad reikės galvoti apie modelį su gale montuojamu varikliu, nepaisant to, kad tokią idėją neišvengiamai lydės ir didesnės projektavimo išlaidos.
„Renault“ idėjos savo atgarsį surado bendrovėje „Daimler“, kuri tuo pačiu metu tyrinėjo naujos kartos dviviečių ir keturviečių „Smart“ versijų idėjas. Po netrukus įvykusių derybų 2010 m. abi įmonės pasirašė bendradarbiavimo sutartį, oficialiai uždegusią žalią šviesą bendram naujojo „Twingo“ ir naujų dviviečio bei keturviečio „Smart“ versijų projektavimui.
Gale sumontuotas variklis – paslankumo garantija ir erdvesnio salono galimybė
Gale sumontuotas variklis – tai didelis nediduko miesto automobilio pliusas. Dėl tokio sprendimo ne tik atsiranda daugiau erdvės priekyje, bet ir žymiai pagerėja sukimosi spindulys. Todėl gyvenvietėse ir automobilių aikštelėse naujasis „Twingo“ yra stebėtinai manevringas – tereikia vos kelis kartus pasukti vairą.
Mažesnis maitinimo blokas ir tolimiausiuose automobilio kampuose išdėstyti ratai leido sukurti daugiau erdvės salone. Be to, naujasis „Twingo“ gali didžiuotis tokia ratų baze ir salono erdve, kokia apskritai yra būdinga jau aukštesnės klasės segmento automobiliams.
Malonus ir lengvas valdymas, erdvus salonas bei nedidelis priekis rodo, kad naujasis „Twingo“ išsaugojo visas svarbiausias ypatybes, kurios iš karto, vos atskleidus 1992 m. Paryžiaus automobilių parodoje, užtikrino milžinišką sėkmę jo pirmtakui.