Po truputėlį atsigaunantis gamintojas pradėjo galvoti ir apie naujų modelių kūrimą. Procesą, kuris yra beprotiškai brangus, tačiau „Lotus“ vadovo teigimu, kompanijai dirbant pelningai, jie gali sau tai leisti.
Jean'as-Marc Gales atskleidė, jog naujos kartos „Elise“ naudos visiškai naują platformą, kuri bus lengvesnė, universalesnė ir atitiks aukščiausius saugumo reikalavimus. Naujasis modelis bus kuriamas atsižvelgiant ne tik į Europos, bet ir Šiaurės Amerikoje gyvenančių „Lotus“ entuziastų poreikius. Ar tai reiškia, jog „Elise“ bus didesnis ir platesnis?
Pasak „Lotus“ vadovo, norint atitikti griežtus saugumo reikalavimus, automobilis bus penkiais centimetrais ilgesnis ir platesnis. Šie pakeitimai leis sumontuoti naujausią saugumo įrangą, šonines oro pagalves ir kitus reikalingus atributus. O kaip gi svoris? „Lotus“ vėdlys teigia, jog „Elise“ svoris išliks toks pats. Daugelį metų puikiai veikianti „Elise“ formulė nebus pakeista, tik truputėlį patobulinta.
Jean'as-Marc Gales teigia, jog „Lotus“ iki šiol nėra apsisprendusi kokius variklius naudos naujame „Elise“ modelyje, tačiau lengvas ir sportiškas automobilis greičiausiai naudos laiko patikrintus „Toyota“ motorus, kurie puikiai tarnavo ir tarnauja visuose „Lotus“ modeliuose.
Globalios automobilių industrijos mastais, D.Britanijoje įsikūręs sportiškų automobilių kūrėja „Lotus“ atrodo kaip mažytis taškelis, tačiau daugybę gerbėjų visame pasaulyje turinti markė net negalvoja pasiduoti ir pradeda galvoti apie ilgai lauktą „Elise“ pamainą.
„Lotus“ kompanijos vėdlys, Jean'as-Marc Gales, šiandien su džiaugsmu pranešė, jog naujos kartos „Elise“ bus pristatytas 2020 metais. Ne anksčiau ir ne vėliau.
Tai yra labai geros naujienos, ypač jeigu atsižvelgtume į dabartinę „Lotus“ kompanijos padėtį, kuri tik dabar pradeda atsigauti po buvusio vadovo, Dany Bahar, valdymo eros, kuri vos nepaskandino vienos žinomiausių markių pasaulyje.
Po to, kai 2014 metų gegužė Jean'as-Marc Gales perėmė „Lotus“ vadovo vairą, automobilių gamintojas iš D.Britanijos padidino efektyvumą, sumažino nuostolius, praplėtė atstovybių tinklą ir šių metų pirmąjį ketvirtį baigė pelningai. Paskutinį kartą „Lotus“ pelningai dirbo prieš 20 metų!
Šiuo metu „Lotus“ planuoja sugrįžti į Jungtinių Valstijų rinką, kurioje susidomėjimas „Lotus“ automobiliais yra žymiai didesnis negu bet kurioje kitoje pasaulio šalyje. Netrukus milžinišką Jungtinių Valstijų rinką pasieks „Lotus Evora“ modeliai, vėliau šią šalį pasieks ribotos laidos „Elise“ ir „Exige“ versijos.
Globalios automobilių industrijos mastais, D.Britanijoje įsikūręs sportiškų automobilių kūrėja „Lotus“ atrodo kaip mažytis taškelis, tačiau daugybę gerbėjų visame pasaulyje turinti markė net negalvoja pasiduoti ir pradeda galvoti apie ilgai lauktą „Elise“ pamainą.
„Lotus“ kompanijos vėdlys, Jean'as-Marc Gales, šiandien su džiaugsmu pranešė, jog naujos kartos „Elise“ bus pristatytas 2020 metais. Ne anksčiau ir ne vėliau.
Tai yra labai geros naujienos, ypač jeigu atsižvelgtume į dabartinę „Lotus“ kompanijos padėtį, kuri tik dabar pradeda atsigauti po buvusio vadovo, Dany Bahar, valdymo eros, kuri vos nepaskandino vienos žinomiausių markių pasaulyje.
Po to, kai 2014 metų gegužė Jean'as-Marc Gales perėmė „Lotus“ vadovo vairą, automobilių gamintojas iš D.Britanijos padidino efektyvumą, sumažino nuostolius, praplėtė atstovybių tinklą ir šių metų pirmąjį ketvirtį baigė pelningai. Paskutinį kartą „Lotus“ pelningai dirbo prieš 20 metų!
Šiuo metu „Lotus“ planuoja sugrįžti į Jungtinių Valstijų rinką, kurioje susidomėjimas „Lotus“ automobiliais yra žymiai didesnis negu bet kurioje kitoje pasaulio šalyje. Netrukus milžinišką Jungtinių Valstijų rinką pasieks „Lotus Evora“ modeliai, vėliau šią šalį pasieks ribotos laidos „Elise“ ir „Exige“ versijos.