• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vienas iš „Lexus“ kompanijos vadovų, dar prieš prasidedant naujos kartos „Lexus RX“ pristatymui pasakė - „Mūsų automobilių dizainas patiks ne visiems.“ Niujorko automobilių parodoje pristatytas naujos kartos „Lexus RX“ tikrai patiks ne visiems. Nenustebtume, jeigu naujas modelis atbaidyti konservatyvesnių, senesnių modelių savininkus.
Kaip bebūtų keista, tačiau naujos kartos „Lexus RX“ modelis yra beveik tokių pačių išmatavimų kaip ir prieš tai gamyboje buvęs modelis. Vienintelis reikšmingas pasikeitimas - 50 milimetrų pailginta ratų bazė. Ilgesnė ratų bazė padėjo padidino interjero erdvę, pagerinti automobilio stabilumą posūkiuose ir važiuojant didesniu greičiu. Vis dėlto, visi šiek pakeitimai nėra labai svarbūs, nes kiekvienas potencialus „Lexus RX“ savininkas iš pradžių atkreips dėmesį į automobilio išvaizdą, o ne į ratų bazę.
Naujos kartos modelio išvaizda pasikeitė kardinaliai. „Lexus“ atsisakė švelnių, elegantiškų linijų, jų vietą užėmė agresyvios, aštrios kėbulo linijos, kurios šiek tiek primena kitus „Lexus“ modelius, ypač mažesnįjį „Lexus NX“. Tarp gausybės konservatyvių alternatyvų, „Lexus RX“ tikrai sugebės išsiskirti, tačiau japonai ne kartą buvo pareiškę, jog nori sudominti neeilinius pirkėjus.

Vienas iš „Lexus“ kompanijos vadovų, dar prieš prasidedant naujos kartos „Lexus RX“ pristatymui pasakė - „Mūsų automobilių dizainas patiks ne visiems.“ Niujorko automobilių parodoje pristatytas naujos kartos „Lexus RX“ tikrai patiks ne visiems. Nenustebtume, jeigu naujas modelis atbaidyti konservatyvesnių, senesnių modelių savininkus.
Kaip bebūtų keista, tačiau naujos kartos „Lexus RX“ modelis yra beveik tokių pačių išmatavimų kaip ir prieš tai gamyboje buvęs modelis. Vienintelis reikšmingas pasikeitimas - 50 milimetrų pailginta ratų bazė. Ilgesnė ratų bazė padėjo padidino interjero erdvę, pagerinti automobilio stabilumą posūkiuose ir važiuojant didesniu greičiu. Vis dėlto, visi šiek pakeitimai nėra labai svarbūs, nes kiekvienas potencialus „Lexus RX“ savininkas iš pradžių atkreips dėmesį į automobilio išvaizdą, o ne į ratų bazę.
Naujos kartos modelio išvaizda pasikeitė kardinaliai. „Lexus“ atsisakė švelnių, elegantiškų linijų, jų vietą užėmė agresyvios, aštrios kėbulo linijos, kurios šiek tiek primena kitus „Lexus“ modelius, ypač mažesnįjį „Lexus NX“. Tarp gausybės konservatyvių alternatyvų, „Lexus RX“ tikrai sugebės išsiskirti, tačiau japonai ne kartą buvo pareiškę, jog nori sudominti neeilinius pirkėjus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1209208244196907717


„Lexus RX“ bus komplektuojamas su 3.5 litro, 6 cilindrų benzininiu varikliu arba su hibridine jėgaine, kurią sudaro 3.5 litro, 6 cilindrų benzininis variklis ir elektrinis motoras. Abiejų jėgainių pajėgumas sieks 300 arklio galių.Taip pat reikėtų pridurti, jog abi modelio versijos bus komplektuojamos su nauja 8 bėgių automatine pavarų dėže.
Jeigu jau pradėjome kalbėti apie techninę automobilio pusę, reikėtų paminėti, pirmą kartą „Lexus RX“ modeliuose naudojamą, elektronikos valdomą pakabą. „AVS“ vardu pavadinta sistema stebės amortizatorių darbą ir priklausomai nuo Jūsų vairavimo stiliaus ir kelio dangos, pakoreguos amortizatorių darbą. Pasak „Lexus“ kompanijos atstovų, šios sistemos dėka jiems pavyko panaikinti nemalonų „RX“ kėbulo pasvyrimą posūkiuose.



Interjere pasikeitimų ne tiek jau ir daug. Kiekvienas naujos kartos „Lexus RX“ gaus 12.3 colio ekraną, kuriame bus rodoma pati svarbiausia informacija. Tai nėra kvapą gniaužianti naujovė, tačiau atrodo, kad „Lexus“ ima pavyzdį iš „BMW“ ir kitų „Premium“ segmento gamintojų, kurie pramogų ir informacijos sistemų ekranus sumontuota virš centrinės konsolės.
Visuose „Lexus“ salonuose naujos kartos „RX“ turėtų pasirodyti šių metų pabaigoje.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų