• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Jaguar“ investavusi milžiniškas sumas į naujos platformos, variklių ir pavarų dėžės kūrimą, tikrai nesiruošia laukti, kol jinai atsipirks po 20 ar 30 metų. Kuo daugiau „Jaguar“ ir „Land Rover“ modelių naudos naujuosius komponentus, tuo greičiau atsipirks kelias dešimtis milijonų eurų kainavusi investicija.
Pirmasis modelis turėjęs iš aliuminio pagamintą platformą, keturių cilindrų benzininius ir dyzelinius variklius bei mechaninę pavarų dėžę buvo „Jaguar XE“. 3 serijos „BMW“ dydžio sedanas. Dabar atėjo eilė didesniam ir vyresniam „Jaguar XE“ broliui - „Jaguar XF“, kuris šiandien buvo pristatytas D.Britanijos sostinėje, Londone.
Kitaip negu daugelis naujos kartos modelių, kurie būna ilgesnis, platesni ir aukštesni, naujos kartos „Jaguar“ tapo 7 milimetrais trumpesnis ir 3 milimetrais žemesnis. Tuo tarpu ratų bazė pailgėjo 51 milimetru iki 2690 mm. Ratų bazės pailginimas leido „Jaguar XF“ inžinieriams padidinti erdvę ant galinių sėdynių. Pasak „Jaguar“ atstovų, „XF“ yra erdviausias segmento automobilis.

„Jaguar“ investavusi milžiniškas sumas į naujos platformos, variklių ir pavarų dėžės kūrimą, tikrai nesiruošia laukti, kol jinai atsipirks po 20 ar 30 metų. Kuo daugiau „Jaguar“ ir „Land Rover“ modelių naudos naujuosius komponentus, tuo greičiau atsipirks kelias dešimtis milijonų eurų kainavusi investicija.
Pirmasis modelis turėjęs iš aliuminio pagamintą platformą, keturių cilindrų benzininius ir dyzelinius variklius bei mechaninę pavarų dėžę buvo „Jaguar XE“. 3 serijos „BMW“ dydžio sedanas. Dabar atėjo eilė didesniam ir vyresniam „Jaguar XE“ broliui - „Jaguar XF“, kuris šiandien buvo pristatytas D.Britanijos sostinėje, Londone.
Kitaip negu daugelis naujos kartos modelių, kurie būna ilgesnis, platesni ir aukštesni, naujos kartos „Jaguar“ tapo 7 milimetrais trumpesnis ir 3 milimetrais žemesnis. Tuo tarpu ratų bazė pailgėjo 51 milimetru iki 2690 mm. Ratų bazės pailginimas leido „Jaguar XF“ inžinieriams padidinti erdvę ant galinių sėdynių. Pasak „Jaguar“ atstovų, „XF“ yra erdviausias segmento automobilis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

7


Vis dėlto, pati svarbiausia žinia yra ta, jog naujos kartos „Jaguar XF“ yra net 190 kilogramų lengvesnis už savo pirmtaką. Iš aliuminio ir plieno pagaminta konstrukcija leido ne tik sumažinti svorį, bet ir 28% padidinti automobilio struktūros standumą.
Naujasis modelis taip pat pasižymi 49:51 svorio paskirstymu tarp ašių, priekinėje pakaboje esančiomis dvigubomis skersinėmis svirtimis ir gale esančia daugiasvirte pakaba.
„Jaguar XF“ bus komplektuojamas su keliais skirtingais varikliais. Patys pigiausi modeliai turės 2.0 litrų, 4 cilindrų dyzelinį motorą, kuris išvystys 163 arklio galias ir 380 Nm sukimo momentą. Norintiems galingesnio dyzelinio motoro, galės pasirinkti 2.0 litrų, 180 arklio galių ir 430 Nm sukimo momentą išvystantį motorą arba 3.0 litrų, 6 cilindrų dyzelinį agregatą su dvejomis turbinomis, kurio pajėgumas siekia net 300 arklio galių ir 700 Nm.

REKLAMA

99


Benzininių variklių gamoje bus tik vienas agregatas. Tai - 3.0 litrų, 6 cilindrų variklis išvystantis 380 arklio galių ir 450 Nm sukimo momentą.
3.0 litrų darbinio tūrio motorai bus komplektuojami tik su 8 bėgių automatinėmis pavarų dėžėmis. Tuo tarpu 2.0 litrų agregatai galės būti komplektuojami su 8 bėgių automatinėmis arba su 6 bėgių mechaninėmis pavarų dėžėmis.
[nqspoll id="149"]

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų