Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
CFMOTO – populiariausias keturračių gamintojas Europoje, kuris savo poziciją išsikovojo siūlydamas gerą kainos ir kokybės santykį atitinkančius produktus. Dabar gamintojas pristatė naujos kartos keturračius, kurie vis dar bus siūlomi už nedidelę kainą, tačiau kokybė nebebus santykinė. Naujieji CFORCE 450 ir CFORCE 520 modeliai valdymo, pravažumo ir komforto savybėmis lygiuosis į rinkos lyderius.
Nauja karta pasižymi kokybės šuoliu
CFMOTO pirmą kartą kompanijos istorijoje surengė naujų keturračių modelių pristatymą Prancūzijoje. Ne tokią ilgą istoriją skaičiuojančiam kinų prekės ženklui tai didis įvykis. Nuo pigiausių, prekybos centruose parduodamų transporto priemonių gamybos kompanija išaugo iki populiariausio keturračių gamintojo senajame žemyne, užimančio kone pusę visos rinkos. Jie turi modernias gamyklas, naudoja modernias technologijas ir dirba kartu su tokiais prekės ženklais, kaip KTM.
Pirkėjai CFMOTO pamėgo dėl gero kainos ir kokybės santykio. Dabar gamintojas sako, kad kokybė nebebus santykinė, ji gerokai pranoks kainą ir naujieji CFORCE 450 ir CFORCE 520 modeliai padės kompanijai tapti vienvalde keturračių rinkos lydere.
Pokyčiai neapsiriboja išorės ir techninių mazgų atnaujinimais, tai nuo rėmo visiškai nauji modeliai su nepriklausomomis važiuoklėmis ir visais varančiaisiais ratais, siūlantys aukštesnio lygio važiavimo patirtį.
Nauja inžinerija – didesnis komfortas ir pravažumas
Nauji variklio tvirtinimo taškai leido reikšmingai sumažinti variklio vibracijas, didesnis radiatorius sumažina variklio kaitimą dirbant karštą dieną, o pagerinta šilumos izoliacija nebekaitins vairuotojo ir keleivio kojų.
Sėdėti taip pat bus patogiau. Naujas rėmas leido geriau sukomponuoti vairuotojo sėdėjimo poziciją. Sėdynė minkštesnė nei anksčiau, o vairas – arčiau.
Pakeista ne tik vairo pozicija, bet ir pats vairo mechanizmas, kuris 25 laipsniais padidina keturračio pasukamumą, o EPS vairo stiprintuvo mechanizmas leidžia manevruoti siauruose pravažiavimuose tiek kieme, tiek miškuose be jokių fizinių pastangų.
Patobulintas ne tik komfortas ir manevringumas, bet ir pravažumas. Didžiausia naujovė – arkinės šakės priekyje, leisiančios drąsiau ropoti per akmenis ar nuvirtusius medžius nepažeidžiant konstrukcijos. Prie to prisidės ir aukštesnė prošvaisa bei ilgesnė amortizatorių eiga. Bus galima nebijoti ir gilesnių brastų dėl aukščiau sumontuotos oro paėmimo angos.
Sukurti darbui
Keturračiai nėra vien apie pramogas, didžioji dalis jų savininkų tokias transporto priemones aktyviai naudoja darbui. Naujiesiems CFORCE 450 ir CFORCE 520 modeliams CFMOTO siūlo daugybę ūkyje praversiančių priedų, pradedant nuo sniego valytuvo iki specializuotų priekabų. Naujieji keturračiai gali vežti daugiau svorio: 30 kg ant priekinio ir 60 kg ant galinio laikiklių, kurie turi naujas greito tvirtinimo sistemas, leisiančias paprastai nuimti ir uždėti daiktadėžes ar kitus aksesuarus.
CFORCE 450 turi keturtaktį 400 cm3 variklį, pasiekiantį 28 AG CFORCE 520 – 500 cm3 agregatą, išvystantį 34 AG, kuris jam leidžia tempti iki 600 kg sveriančią priekabą. Variklius nuo šiol bus lengviau aptarnauti. Pasiekti variklį ar oro filtrą dabar galima be jokių įrankių. O iki 17-os litrų padidėjęs degalų bakas leis nuvažiuoti toliau.
Lietuviai renkasi pramogai, tačiau nustemba pritaikymu darbui
„Tiesiog stebina, kaip greitai tobulėja CFMOTO. Kai pradėjome jais prekiauti prieš 15 metų, atsargines dalis gaudavome be jokio įpakavimo ir instrukcijų, o dabar jie yra keturračių rinkos lyderiai, dirbantys kartu su KTM. Konkurentų modeliai kainuoja perpus brangiau, tačiau kokybės skirtumo nebėra. Šios kainos kategorijoje nėra jokio kito daikto, siūlančio tokį komfortą ir funkcionalumą,“ – sakė pristatymo renginyje naujuosius modelius išbandęs „Motorider“ vadovas Valdas Radvilavičius.
Pašnekovas pastebėjo, kad Lietuvoje daugiausia keturračių žmonės perka galvodami apie pramogas, ir renkasi pačius galingiausius modelius, tačiau vėliau įvertina ir transporto priemonių universalumą.
„Daugeliui būna atradimas, kad su jais galima ir žolę pjauti, ir sniegą stumdyti, žvyrkelius lyginti ar malkas vežioti ir dirbti kitokius ūkio darbus. Išbandžius naujuosius 450 ir 520 modelius pagalvoji, ar tikrai reikia galingiausių? Nes ir su šiais galima tiek puikiai dirbti, tiek ir pramogauti,“ – mintimis pasidalino V. Radvilavičius.
Lietuvoje du iš trijų visų parduodamų naujų keturračių – CFMOTO modeliai, tad lietuviai atkreips dėmesį ir į šiuos, Europoje populiariausius modelius. Vis tik CFMOTO atstovai Lietuvoje sako, kad tautiečiai dažniausiai perka ne mažuosius bazinius, o pačius didžiausius ir galingiausius modelius.
Naujos kartos CFMOTO keturračiai jau pasirodė Lietuvoje. CFORCE 450 kaina prasideda nuo 5190 eurų, o CFORCE 520 – nuo 6300 eurų. Juos galima įsigyti ir aptarnauti plačiame partnerių tinkle 20-yje Lietuvos miestų.
CFMOTO – populiariausias keturračių gamintojas Europoje, kuris savo poziciją išsikovojo siūlydamas gerą kainos ir kokybės santykį atitinkančius produktus. Dabar gamintojas pristatė naujos kartos keturračius, kurie vis dar bus siūlomi už nedidelę kainą, tačiau kokybė nebebus santykinė. Naujieji CFORCE 450 ir CFORCE 520 modeliai valdymo, pravažumo ir komforto savybėmis lygiuosis į rinkos lyderius.
Nauja karta pasižymi kokybės šuoliu
CFMOTO pirmą kartą kompanijos istorijoje surengė naujų keturračių modelių pristatymą Prancūzijoje. Ne tokią ilgą istoriją skaičiuojančiam kinų prekės ženklui tai didis įvykis. Nuo pigiausių, prekybos centruose parduodamų transporto priemonių gamybos kompanija išaugo iki populiariausio keturračių gamintojo senajame žemyne, užimančio kone pusę visos rinkos. Jie turi modernias gamyklas, naudoja modernias technologijas ir dirba kartu su tokiais prekės ženklais, kaip KTM.
Pirkėjai CFMOTO pamėgo dėl gero kainos ir kokybės santykio. Dabar gamintojas sako, kad kokybė nebebus santykinė, ji gerokai pranoks kainą ir naujieji CFORCE 450 ir CFORCE 520 modeliai padės kompanijai tapti vienvalde keturračių rinkos lydere.
Pokyčiai neapsiriboja išorės ir techninių mazgų atnaujinimais, tai nuo rėmo visiškai nauji modeliai su nepriklausomomis važiuoklėmis ir visais varančiaisiais ratais, siūlantys aukštesnio lygio važiavimo patirtį.
Nauja inžinerija – didesnis komfortas ir pravažumas
Nauji variklio tvirtinimo taškai leido reikšmingai sumažinti variklio vibracijas, didesnis radiatorius sumažina variklio kaitimą dirbant karštą dieną, o pagerinta šilumos izoliacija nebekaitins vairuotojo ir keleivio kojų.
Sėdėti taip pat bus patogiau. Naujas rėmas leido geriau sukomponuoti vairuotojo sėdėjimo poziciją. Sėdynė minkštesnė nei anksčiau, o vairas – arčiau.
Pakeista ne tik vairo pozicija, bet ir pats vairo mechanizmas, kuris 25 laipsniais padidina keturračio pasukamumą, o EPS vairo stiprintuvo mechanizmas leidžia manevruoti siauruose pravažiavimuose tiek kieme, tiek miškuose be jokių fizinių pastangų.
Patobulintas ne tik komfortas ir manevringumas, bet ir pravažumas. Didžiausia naujovė – arkinės šakės priekyje, leisiančios drąsiau ropoti per akmenis ar nuvirtusius medžius nepažeidžiant konstrukcijos. Prie to prisidės ir aukštesnė prošvaisa bei ilgesnė amortizatorių eiga. Bus galima nebijoti ir gilesnių brastų dėl aukščiau sumontuotos oro paėmimo angos.
Sukurti darbui
Keturračiai nėra vien apie pramogas, didžioji dalis jų savininkų tokias transporto priemones aktyviai naudoja darbui. Naujiesiems CFORCE 450 ir CFORCE 520 modeliams CFMOTO siūlo daugybę ūkyje praversiančių priedų, pradedant nuo sniego valytuvo iki specializuotų priekabų. Naujieji keturračiai gali vežti daugiau svorio: 30 kg ant priekinio ir 60 kg ant galinio laikiklių, kurie turi naujas greito tvirtinimo sistemas, leisiančias paprastai nuimti ir uždėti daiktadėžes ar kitus aksesuarus.
CFORCE 450 turi keturtaktį 400 cm3 variklį, pasiekiantį 28 AG CFORCE 520 – 500 cm3 agregatą, išvystantį 34 AG, kuris jam leidžia tempti iki 600 kg sveriančią priekabą. Variklius nuo šiol bus lengviau aptarnauti. Pasiekti variklį ar oro filtrą dabar galima be jokių įrankių. O iki 17-os litrų padidėjęs degalų bakas leis nuvažiuoti toliau.
Lietuviai renkasi pramogai, tačiau nustemba pritaikymu darbui
„Tiesiog stebina, kaip greitai tobulėja CFMOTO. Kai pradėjome jais prekiauti prieš 15 metų, atsargines dalis gaudavome be jokio įpakavimo ir instrukcijų, o dabar jie yra keturračių rinkos lyderiai, dirbantys kartu su KTM. Konkurentų modeliai kainuoja perpus brangiau, tačiau kokybės skirtumo nebėra. Šios kainos kategorijoje nėra jokio kito daikto, siūlančio tokį komfortą ir funkcionalumą,“ – sakė pristatymo renginyje naujuosius modelius išbandęs „Motorider“ vadovas Valdas Radvilavičius.
Pašnekovas pastebėjo, kad Lietuvoje daugiausia keturračių žmonės perka galvodami apie pramogas, ir renkasi pačius galingiausius modelius, tačiau vėliau įvertina ir transporto priemonių universalumą.
„Daugeliui būna atradimas, kad su jais galima ir žolę pjauti, ir sniegą stumdyti, žvyrkelius lyginti ar malkas vežioti ir dirbti kitokius ūkio darbus. Išbandžius naujuosius 450 ir 520 modelius pagalvoji, ar tikrai reikia galingiausių? Nes ir su šiais galima tiek puikiai dirbti, tiek ir pramogauti,“ – mintimis pasidalino V. Radvilavičius.
Lietuvoje du iš trijų visų parduodamų naujų keturračių – CFMOTO modeliai, tad lietuviai atkreips dėmesį ir į šiuos, Europoje populiariausius modelius. Vis tik CFMOTO atstovai Lietuvoje sako, kad tautiečiai dažniausiai perka ne mažuosius bazinius, o pačius didžiausius ir galingiausius modelius.
Naujos kartos CFMOTO keturračiai jau pasirodė Lietuvoje. CFORCE 450 kaina prasideda nuo 5190 eurų, o CFORCE 520 – nuo 6300 eurų. Juos galima įsigyti ir aptarnauti plačiame partnerių tinkle 20-yje Lietuvos miestų.