• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Ką jūs galite nuveikti per 3,6 sekundės? Kelis kartus sumirksėti? Žaibišku greičiu praskrolinti savo mėgstamą naujienų portalą? Iš tiesų, turint vos 3,6 sekundės, vargu ar pavyktų nuveikti ką nors naudingo ir prasmingo. Na, nebent sėdite už ypatingai galingo ir greito automobilio. Tokio kaip štai šis – „Audi RS6“.


Ką jūs galite nuveikti per 3,6 sekundės? Kelis kartus sumirksėti? Žaibišku greičiu praskrolinti savo mėgstamą naujienų portalą? Iš tiesų, turint vos 3,6 sekundės, vargu ar pavyktų nuveikti ką nors naudingo ir prasmingo. Na, nebent sėdite už ypatingai galingo ir greito automobilio. Tokio kaip štai šis – „Audi RS6“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Audi“ modelių gamos hierarchija jau kurį laiką yra labai aiški. Pagrindiniu smuiku griežia A modelių serija, padidinto pravažumo modeliai apima „Q“ seriją, o sportiškoji modelių serija žymima „S“ raide – ši pastaruoju metu siekia pabrėžti įvairiapusiškumą ir aukso viduriuką tarp dinamikos ir komforto, nepaisant fakto, jog didžioji dauguma „S“ serijos modelių Europoje turi ne benzininį, o dyzelinį motorą. Na, ir be abejonės – virš debesų sklando „RS“ modeliai.

REKLAMA

Per pastaruosius porą metų „RS“ šeima praėjo naudingą naujovių etapą: be jau esamų automobilių modernizavimo („RS5“), pasirodė naujos kartos „RS7 Sportback“ bei „RS Q8“ visureigis. Į naujų ir dar aktualių modelių gretas taip pat galima įtraukti ir „Audi RS6“, kuris, mūsų nuomone, visuomet buvo „Audi“ modelių gamos pažiba.


„Audi RS6 Avant“ testas: Kas per daug, tas nesveika?

DIZAINAS


Dabar gaminamas „Audi RS6 Avant“ – jau ketvirtoji šio didelio ir greito universalo karta. Nors „RS6“ kadaise buvo gaminamas ir su sedano kėbulu, tačiau dabar šis vaidmuo atiteko gerokai stilingesnei alternatyvai – „RS7 Sportback“.

REKLAMA
REKLAMA

Greiti universalai yra Ingolštato mieste įsikūrusio gamintojo kraujyje. Tiesiog pasižiūrėkite į jį – „Audi RS6 Avant“ atrodo fantastiškai. Šalia jo stoviniuojantis standartinis „Audi A6“, net ir aprūpintas itin brangiais aksesuarais, atrodytų stebėtinai nykiai.


Aštriai išdėstytos formos iš pirmo žvilgsnio leidžia suprasti, kad turite reikalą su velniškai greitu automobiliu. Išsipūtęs variklio dangtis, išskirtinė priekinė dalis su raumeningu buferiu, o ir nereikėtų pro akis praleisti šoninių oro įsiurbimo angų arba abejose pusėse išpieštų 40 mm ilgio purvasaugių. Šios užuominos neturi nieko bendro su nekaltu universalu, kuriuo uošvienę retkarčiais vežiojate į kapines.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Audi RS6 Avant“ testas: Kas per daug, tas nesveika?

Pakeitimų yra daug, juk ir pati automobilių bendrovė teigia, jog iš standartinio modelio išliko tik priekinės durys, stogas ir bagažinės dangtis. Dėl šių priežasčių „Audi RS6 Avant“ yra tikrai ryškesnis ir pastebimesnis automobilis negu anksčiau.


Priekabiauti būtų galima tik dėl galinėje dalyje esančio buferio. Specialios formos buferis su difuzoriumi ir „RS“ modeliams būdingais ovaliais išmetimo vamzdžiais atrodo šiek tiek gremėzdiškai, tačiau tai – smulkmena.


„Audi RS6 Avant“ testas: Kas per daug, tas nesveika?

Pravartu žinotiAudi RS6 Avant
Ilgis (mm)4939
Plotis (mm)1886
Aukštis (mm)1467
Ratų bazės ilgis (mm)2924
Kėbulo prošvaisa (mm)133 mm
Automobilio svoris2075 kg
Apsisukimo spindulys (m)11.9
Oro pasipriešinimo koeficientas (Cd)0.35

REKLAMA

INTERJERAS


Prieš keletą metų prasidėjusi „Audi“ automobilių interjerų revoliucija palietė kone visus markės modelius. Pradedant „Audi Q8“ ir baigiant „Audi A6“. Revoliucijos terminas, tiesą sakant, galbūt yra pernelyg drastiškas, nes didžiausias pokytis įvyko centrinėje konsolėje, kurioje atsirado ne vienas, bet du lietimui jautrūs ekranai. Kad tave kur.


Reikia pripažinti, iš pradžių ši idėja atrodė kaip dar vienas bandymas vaikytis kvailų tendencijų sukeliant nepatogumą pačiam vairuotojui, tačiau skeptiškumo iliuzijos išsisklaido per maždaug 5 minutes. Paskyrus keletą minučių susipažinimui su pagrindinėmis funkcijomis ir kaip jomis reikėtų naudotis, netrukus labai greitai užmiršti pirminę atmetimo reakciją. Juolab, jeigu netikėtai atsiranda poreikis nerti į automobilio nustatymus, geriau tai daryti ne vairuojant, o stovint šalikelėje arba dar geriau – stovėjimo aikštelėje.

REKLAMA

„Audi RS6 Avant“ testas: Kas per daug, tas nesveika?

Iš esmės, interjero ekosistema primena perėjimą nuo „Android“ prie „iOS“ operacinę sistemą turinčio telefono. Pirmieji žingsniai gali būti sunkūs, tačiau po pusdienio net neįsivaizduoji, jog galėtų būti kitaip, nes kiekvieną atliktą veiksmą palydi itin sklandžiai ir be priekaištų veikiančios sistemos grįžtamasis ryšys. Ypatingai didžiulį malonumą teikia neįprastos formos pavarų perjungimo svirtis, kuri atlieka ne tik pavarų perjungimo svirties funkciją, bet ir sumažinto porankio funkciją ant kurio galima padėti ranką ir labai stipriai neapsikraunant naudotis šalia esančiu ekranu. Mažas, bet labai šaunus ergonomikos stebuklas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dar viena maloni detalė – kokybės pojūtis. Jeigu prieš tai gamintas modelis labai dažnai stebindavo „Audi“ inžinierių sugebėjimais, šis modelis sukuria jausmą, jog įžengėte į gerokai brangesnę mašiną. Ir viskas prasideda nuo durelių atidarymo – rankenėlė atsitraukia ne per lengvai ir ne per sunkiai, pačios durys – sunkios, kurių uždarymas palydi duslus, bet itin ausiai malonus garsas. Nesijaučiate, jog ką tik uždarėte tvarto duris. Ir panašaus pobūdžio smulkmenos automobilyje lydi nuolatos.


„Audi RS6 Avant“ testas: Kas per daug, tas nesveika?

Nepaisant sportinių sėdynių su „RS“ logotipu arba instaliacijomis iš anglies pluošto, automobilio interjeras yra labiau prabangus nei sportiškas. „Audi“, regis, nepanoro paaukoti dalies komforto vien dėl absoliučios dinamikos, kurią galėsite pajusti tik ypatingais ir išskirtiniais atvejais. Pavyzdžiui, lenktynių trasoje. O tai reiškia, jog pagrindiniai komforto įrangos elementai skatina automobiliu mėgautis vien jame sėdint, o tai – ganėtinai retas reiškinys, nes bavariškoje alternatyvoje su sedano kėbulu veikiau jautiesi, lyg būtum uždarytas į bunkerį, iš kurio nori išsivaduoti.

REKLAMA

Vis dėlto, ne viskas šiame sportiškame universale verta pagyrų. Pavyzdžiui? Iki šiol sunku suprasti, kas sumanė, jog „Alcantara“ oda apsiūtas vairas yra gera idėja. Žvelgiant iš stilistinės pusės, be abejonės, jis atrodo gražiai, bet naudojantis šiuo vairu apima jausmas, jog jis išteptas sviestu. Šią problemą, žinoma, galima išspręsti užsidėjus vairavimui skirtas pirštines, bet kiek „Audi RS6“ vairuotojų turės tiek ryžto kiekvieną kartą dėtis pirštines vien dėl to, jog nesijaustų lyg užsiimantis kita veikla, o ne vairo sukiojimu. Alternatyva su perforuota oda visuomet bus geresnis pasirinkimas.

REKLAMA

„Audi RS6 Avant“ testas: Kas per daug, tas nesveika?

Pravartu žinotiAudi RS6 Avant
Bagažinės tūris (l)565 - 1680
Maksimali leistina apkrova (kg)665
Maksimali stogo apkrova (kg)100 kg
Maksimalus leistinas automobilio svoris (kg)2740
Triukšmo lygis važiuojant 80 ir 120 km/val. greičiu (dBA)62 / 68


DINAMIKA


Vienu metu „Audi RS6“ turėjo didingai skambantį 10 cilindrų variklį, dėl kurio automobilių entuziastų bendruomenė tiesiog lydėsi kaip sviestas įkaitusioje keptuvėje. Iš tiesų, ši jėgainė turėjo tokį patį efektą kaip ir BMW sprendimas į „BMW M5“ įgrūsti ne visai patikimą, bet tiesiog nuostabiai skambantį aukštasūkį „S85“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kaip žinote patys – laikai pasikeitė. 10 cilindrų monstrus pakeitė gerokai kuklesnės, bet ne ką mažiau efektyvios 8 cilindrų alternatyvos. Tokią transformaciją matėme tiek „Audi RS6“, tiek „BMW M5“ stovyklose. Skirtumas tik tas, jog
BMW įsisenėjusių problemų nesugebėjo išspręsti, o „Audi“ ant padėklo pateikė milžinišką potencialą turintį variklį.


„Audi RS6 Avant“ testas: Kas per daug, tas nesveika?

Naujoji „Audi RS6“ naudoja 4,0 litrų darbinio tūrio, 8 cilindrų, dvi turbinas turintį variklį, kuris gamykloje buvo aprūpintas šiuo metu itin populiaria 48 voltų elektros sistema. Pastaroji leidžia skirtingais būdais padidinti benzininės jėgainės efektyvumą.

REKLAMA

Vienas iš būdų – rekuperuoti kinetinę energiją ir ją kaupti atskiroje ličio jonų baterijoje. Dėl to, atleidus akceleratoriaus pedalą, automobilio smegenys renkasi vieną iš dviejų scenarijų: stabdymą varikliu arba, priešingai, važiavimą iš inercijos visiškai išjungus vidaus degimo variklį iki 40 sekundžių. Tuomet, esant mažai apkrovai, variklis išjungia antrą, trečią, penktą ir aštuntą cilindrus, išjungdamas įpurškimą ir uždegimą bei uždarydamas įsiurbimo ir išmetimo vožtuvus, bet šiomis savybėmis daugelis „Audi RS6“ vairuotojų naudosis ypatingai retai.

REKLAMA

Vietoje to, daugelis pasielgs nuspėjamai, pavyzdžiui, aktyvuos kokį nors aštresnį važiavimo režimą – kad ir „Dynamic“, kuris leis sužinoti kas per padaras yra „Audi RS6“. Padarius tai, automobilis priverčia pasijusti, lyg būtumėte Haris Poteris ant „Aureolės“, žaidžiant kvidičą.


„Audi RS6 Avant“ testas: Kas per daug, tas nesveika?

Naudojant patį agresyviausią važiavimo režimą, automobilis iškart atgyja. Pavaros perjungiamos pabrėžtinai grubiau ir greičiau, reakcija į akceleratoriaus paspaudimą ar atleidimą tampa žaibiška, be menkiausio uždelsimo. Perkopus 2000 sūkių ribą, 8 cilindrų variklis suteikia neįtikėtiną trauką, kuri nesibaigia ties 6000 aps/min. padala. Šiame važiavimo režime visiškai atsiskleidžia labai gerai užslėpta superautomobilio siela.

REKLAMA
REKLAMA

Nors „Audi RS6“ yra penkių metrų ilgio universalas, tačiau automobilio akceleracija iki 100 km/val. ar netgi iki 200 km/val. leidžia džiaugtis gerokai prestižiškesnių markių siūlomomis dinaminėmis savybėmis už gerokai mažesnę kainą ir be abejonės – visai šeimai priimtiname kiaute. Tik su sąlyga, jeigu vairuodami „Audi RS6“ sugebėsite išlikti civilizuoti.


„Audi RS6 Avant“ testas: Kas per daug, tas nesveika?

Pravartu žinotiAudi RS6 Avant
Variklio tūris / Cilindrų skaičius4,0 litrų / 8 cilindrų
Variklio galia / Sukimo momentas600 AG (6000-6250 aps/min.) / 800 Nm (2050-4500 aps/min.)
Pavarų dėžės tipas8 laipsnių automatinė
0 - 100 km/val. (gamintojo/mūsų užfiksuotas laikas)3,6 / 3,7 sekundės
60 - 100 km/val. / 80 - 120 km/val.2,2 sek. / 2,5 sek.
Maksimalus greitis250 km/val.
Degalų sąnaudos testo metu (mieste / užmiestyje / greitkelyje) (l/100)11,8 / 8,9 / 9,6
Degalų bako talpa (l) / Nuvažiuojamas atstumas (km)73 l / 600 km
CO2 emisijos263-268 g/km


VALDYMAS


Įvairiapusiškumas – žodis, kurį norėjosi naudoti kiekvieną kartą pavairavus bet kurią „Audi RS6“ modelio kartą. Nesvarbu, ar tai būtų buvusi pirmoji, apvalių formų, į ką tik iš krosnies ištrauktą batoną panaši „C5“, ar užslėptų talentų turėjusi „C7“.

REKLAMA

Stovint šalia ir jaučiant, kaip agresyvios automobilio linijos bando įtikinti, jog tavęs dabar laukia velniškai pasiutęs pasivažinėjimas, po keliasdešimt pirmųjų kilometrų supranti, jog po ypatingai raumeninga išvaizda slypi ypatingai kruopščiai sukalibruotas automobilis.


„Audi RS6 Avant“ testas: Kas per daug, tas nesveika?

Tai nėra koks nors baimę keliantis žvėris. Nors 8 cilindrų variklis burbia it koks baritonas, sėdint viduje variklio ir išmetimo sistemos skleidžiamos melodijos girdimos, lyg klausytumėtės kaip virš jūsų gyvenantys kaimynai bando išspręsti ginčą. Lyg ir girdite, bet negalite tiksliai pasakyti, kas ten darosi.


Kone pastebimiausias šios „Audi RS6“ kartos pokytis – pavyzdinės manieros kelyje. Jis nebėra sunkiai suvaldomas, koks buvo kadaise. Naudodamas visų varančiųjų pavarą, automobilis absoliučiai užtikrintai laikosi įsikibęs į bet kokį posūkį. Net ir esant šlapiai kelio dangai, automobilis nerodo jokių silpnumo požymių, dėl kurių norėtųsi trumpam atleisti įtemptas vadeles ir galbūt iš „Dynamic“ važiavimo režimo persijungti į „Comfort“.


„Audi RS6 Avant“ testas: Kas per daug, tas nesveika?

Verta pažymėti, jog daugiausiai liaupsių nusipelno inžinierių sprendimas įdiegti galinių vairuojamųjų ratų sistemą, dėl kurios „Audi RS6“ sugebėjo transformuotis į vikrų ir miklų atletą, neretai leidžiantį užsimiršti, kad už vairuotojo sėdynės plyti kone keli hektarai erdvės.

REKLAMA

Žinoma, mūsų skoniui, vairo mechanizmas ir važiuoklė galėtų būti standesni, tačiau atmetus savo išskirtinius įgeidžius, „Audi RS6“ išlieka patogus automobilis. Standartinėje įrangoje komplektuojama pneumatinė pakaba su elektronikos valdomais amortizatoriais bei penkių svirčių pakaba priekyje ir gale tiesiog daro stebuklus. Pasirinkus numatytąjį „Comfort“ važiavimo režimą, „Audi RS6“ kelyje elgiasi kaip ir bet kuri kita „Audi A6“ – itin civilizuotai, ir siunčia signalus, jog bet kurioje įmanomoje situacijoje šiuo automobiliu galite pasitikėti. Be jokių abejonių – automobilis, turintis dvilypę asmenybę.


„Audi RS6 Avant“ testas: Kas per daug, tas nesveika?

Pravartu žinotiAudi RS6 Avant
Svorio paskirstymas tarp ašių55 / 45
Automobilio komponuotėKeturių varančiųjų ratų pavara
Pakabos konstrukcija ( Priekyje / Gale )Daugiasvirtė
Stabdžių sistema420 mm skersmens stabdžių diskai priekyje, 370 mm stabdžių diskai gale
Padangų išmatavimai bandytame modelyje285/30 R22


EKSPLOATACIJA


Realistiškų alternatyvų šiai „Audi“ – begalės. Žvelgiant vien iš didžiulio troškimo vairuoti greitą automobilį pusės, „Audi RS6 Avant“ turi užtektinai alternatyvų, kurios iššauks triukšmingą diskusiją su antrąja puse. Vis dėlto, jeigu susitelktume į praktiškumą, universalumą ir greitį, „Audi RS6 Avant“, mūsų nuomone, turi tik dvi alternatyvas: „Mercedes-Benz E63 AMG“ universalą ir „Porsche Panamera GTS Sport Turismo“.

REKLAMA

Pagrindiniai „Audi“ konkurentai, konstrukcine prasme, turi ganėtinai daug panašumų. Pavyzdžiui, visi modeliai turi keturių varančiųjų ratų pavarą, efektyviai veikiančias pavarų dėžes ir benzinu girdomus variklius, turinčius 6 arba 8 cilindrus. Be to, kiekvienas iš jų gali perkopti 250 km/val. ribą ir 100 km/val. įsibėgėti džiuginančiu greičiu.


Be abejonės, kiekvienas iš jų turi užtektinai privalumų ir ne ką mažiau trūkumų, tad galutinį sprendimą reikėtų priimti vadovaujantis ne galutine kaina, o pagal tai, kuris iš trijų automobilių labiausiai traukia. Net neabejojame, jog „Porsche Panamera GTS Sport Turismo“ kai kuriems bus neabejotinas favoritas vien dėl to, jog tai – „Porsche“. Kita vertus, „Mercedes-Benz“ trykšta tik „AMG“ padalinyje sukurtiems automobiliams būdinga agresija, kurios atkartoti negali nei vienas gamintojas.


Vis dėlto, jeigu negalite apeiti naminės finansų ministerijos, „Porsche“ šioje kompanijoje bus brangiausias. Net nepradėjus dėliotis norimų opcijų, „Porsche“ mūsų šalyje kainuos nuo 146 tūkst. eurų. Kai tuo tarpu „Mercedes-Benz E63 S AMG “ universalas nuo 132 tūkst. eurų, o „Audi RS6“ – nuo 121 tūkst. eurų.

REKLAMA

Pravartu žinotiAudi RS6 Avant
Pigiausio modelio kaina121 700 eur
Bandyto modelio kaina177 000 eur
Garantinis laikotarpis5 metų
Preliminari išliekamoji vertė po 5 metų / 100 000 km- / -
Planinių aptarnavimų kaina po 5 m. 100 000 km / Planinių aptarnavimų dažnumas- / -
Atstovybių tinklasVilniuje, Kaune, Klaipėdoje


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų