Pasak kompanijos atstovų, vyriausiasis šio projekto inžinierius Tetsuya Tada norėjo, jog naujos kartos „Toyota Supra“ išlaikytų klasikinę komponuotę. Priekyje turėjo slypėti 6 cilindrų variklis, o paklusniai valdomus ristūnus suvaldytų galiniai varomieji ratai.
„Toyota“ neslepia, jog naujoji „Supra“ siekia tapti tiesioginiu „718 Cayman“ konkurentu ir patrauklesne alternatyva. Iš tiesų, tam tikri „Supra“ parametrai yra identiški analogui iš Vokietijos.
Pavyzdžiui, „Supra“ ilgis – 4379 mm. Tokio paties ilgio yra ir „Porsche 718 Cayman“. Tuo tarpu ratų bazės ilgis siekia 2470 mm arba vos 5 mm trumpesnė už „718 Cayman“. Daugeliu parametrų, matomu tik gamintojo brošiūrose, abudu modeliai atrodo kaip lygiaverčiai varžovai.
Šiuo metu „718 Cayman“ turi pakankamai efektyvų keturių cilindrų motorą, kurį daugelis įvardija kaip Achilo kulną. Tuo tarpu „Supra“ virš priekinės ašies turės „BMW B58“ 6 cilindrų benzininį variklį, kuris bus poruojamas tik su „ZF“ 8 laipsnių automatine pavarų dėže. Pastaroji suks galinius ratus, kartu su elektronikos valdomu riboto praslydimo diferencialu. Gamintojas neatmeta galimybės sukurti „Supra“ su mechanine pavarų dėže, bet vargu ar toks projektas kada nors pasieks dienos šviesą.
Vokišką variklį turintis modelis gaus 340 arklio galių ir 500 Nm sukimo momentą (1600-4500 sūkių diapazone) išvystančią versiją. Techniškai, tai tas pats motoras, kurį galime surasti „Z4 M40i“, tačiau japoniškas kupė iki 100 km/val. įsibėgės šiek tiek greičiau – vos per 4,3 sekundės arba 0,3 sekundės greičiau.
Japonijos rinkai skirtas modelis bus komplektuojamas ne tik su 6, bet ir su 4 cilindrų, 197 arklio galias ir 320 Nm arba 258 arklio galias ir 400 Nm sukimo momentą išvystančiu varikliu. Kol kas naujoji „Supra“ su keturių cilindrų turbininiais varikliais bus siūlomi tik Japonijoje. Vėliau šie agregatai bus pasiūlyti pirkėjams ir Europoje.
„Tetsuya Tada užsiėmė važiavimo charakteristikomis, o mano misija buvo sukurti dizainą, kuris vizualiai ir fiziškai būtų patrauklus sportinių automobilių gerbėjams.“, – pristatymo metu kalbėjo „Supra“ dizaineris Nobou Nakamura.
Kadangi tai bendras „BMW“ ir „Toyota“ inžinierių projektas, maždaug 90 procentų visų komponentų atkeliavo iš „BMW“ kompanijos tiekėjų ir atsarginių dalių sandėlio.
Variklis, pavarų dėžė, pakabos komponentai, interjeras bei technologijos yra identiškos naujos kartos „BMW Z4“. Skirtumai slypės tik variklio, pavarų dėžės, vairo stiprintuvo valdymo programose bei pakabos nustatymuose.
Abudu automobiliai netgi bus surenkami toje pačioje „Magna Steyr“ gamykloje, Austrijoje.
„Toyota“ atstovai teigia, jog šiemet Europai bus skirti vos 900 naujos kartos „Supra“ modelio vienetų. 2020 metais automobilių kvota turėtų būti padidinta.
Jungtinėse Valstijose „Toyota Supra“ kainuos nuo 50 920 dolerių, D.Britanijoje – nuo 52 000 svarų sterlingų, Vokietijoje – nuo 62 900 eurų. Analogišką motorą turintis „BMW Z4“ savo gimtinėje kainuoja nuo 63 750 eurų.
Versijos su keturių cilindrų motorais turėtų kainuoti gerokai mažiau arba maždaug 40 000 - 42 000 eurų.