• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pastaruoju metu Honda savo automobiliuose naudodavo 2,2 litro dyzelinį variklį. Jį galima rasti Civic, Accord, CR-V ir kituose modeliuose. Dėl sumanios konstrukcijos, tokio litražo variklis naudojo palyginti nedaug degalų. Su tokiu varikliu naudotas automobilis tikrai yra geidžiamas. Variklis nėra tobulas, tačiau tikrai neblogas agregatas.

Nuo šių metų Honda automobiliuose bus montuojamas mažesnis, 1,6 litro dyzelinis variklis. Šį variklį projektavo ir kūrė labai didelės Honda konstruktorių pajėgos. Kai pirmą kartą buvo užsiminta apie šį variklį, Honda atstovai teigė, jog jų variklis pasirodys geriau už bet kokį kitą šios klasės dyzelinį variklį.


Tikslus variklio litražas - 1596 cm3. Jis išvysto 118 AG, esant 4000 aps./min. Maksimalus variklio sukimo momentas - 300Nm, esant 2000 aps./min. Šis variklis yra lengviausias savo klasėje. Jo CO2 emisija yra mažiau nei 100g/km. Pagal tokius parametrus kai kuriose šalyse automobilis su tokiu varikliu bus priskirtas prie itin ekologiškų automobilių klasės, tokių kaip Toyota Prius. Pirmasis tokį variklį gaus 9-osios kartos Honda Civic. Tai įvyks kitą mėnesį, Ženevos automobilių parodoje.

Pastaruoju metu Honda savo automobiliuose naudodavo 2,2 litro dyzelinį variklį. Jį galima rasti Civic, Accord, CR-V ir kituose modeliuose. Dėl sumanios konstrukcijos, tokio litražo variklis naudojo palyginti nedaug degalų. Su tokiu varikliu naudotas automobilis tikrai yra geidžiamas. Variklis nėra tobulas, tačiau tikrai neblogas agregatas.

Nuo šių metų Honda automobiliuose bus montuojamas mažesnis, 1,6 litro dyzelinis variklis. Šį variklį projektavo ir kūrė labai didelės Honda konstruktorių pajėgos. Kai pirmą kartą buvo užsiminta apie šį variklį, Honda atstovai teigė, jog jų variklis pasirodys geriau už bet kokį kitą šios klasės dyzelinį variklį.


Tikslus variklio litražas - 1596 cm3. Jis išvysto 118 AG, esant 4000 aps./min. Maksimalus variklio sukimo momentas - 300Nm, esant 2000 aps./min. Šis variklis yra lengviausias savo klasėje. Jo CO2 emisija yra mažiau nei 100g/km. Pagal tokius parametrus kai kuriose šalyse automobilis su tokiu varikliu bus priskirtas prie itin ekologiškų automobilių klasės, tokių kaip Toyota Prius. Pirmasis tokį variklį gaus 9-osios kartos Honda Civic. Tai įvyks kitą mėnesį, Ženevos automobilių parodoje.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų