„Maserati“ po dvidešimties metų entuziastingai priėmė iššūkį sukurti ir gaminti variklį savo gimtajame mieste Modenoje. Naujasis variklis yra dalis gamintojo tikslo, kad viskas kas susiję su naujuoju „MC20“ modeliu būtų 100 proc. gaminama Modenoje, pradedant kėbulu, baigiant automobilio širdimi – varikliu.
„Natunno“ yra V formos, šešių cilindrų, 3.0 l darbinio tūrio benzininis variklis su dviem turbinomis. Cilindrai išdėstyti 90 laipsnių kampu, taip pat variklis aprūpintas sauso karterio technologija, kuri dažniausiai naudojama sportiniuose automobiliuose. Variklis pasižymės puikiais galios rodikliais – pasieks 620 arklio galių ir 730 Nm sukimo momentą.
Šio variklio didžiausia inovacija yra prieš degimo kamerą esanti uždegimo sistema. Ši technologija atkeliavo iš „Formulės-1“ – aukščiausio kalibro automobilių sporto čempionato. Beje, ši inovacija, viešojo naudojimo keliams skirtuose automobiliuose, bus naudojama pirmą kartą.
Galima išskirti tris pagrindinius naujojo „Maserati“ variklio akcentus. Pirmasis – prieš degimo kamerą esanti uždegimo sistema, kuri veikimui naudoja specialius kanalus. Antrasis – dviejų žvakių sistema: pagrindinės uždegimo sistemos žvakės veikia įprastu režimu, tuo metu papildomos žvakės veikti pradeda, kai reikalingas papildomos uždegimo sistemos aktyvavimas. Trečiasis – dviguba degalų įpurškimo sistema: pagrindinė degalų sistema veikia naudodama net 350 barų slėgį, o papildoma sistema veikia naudodama 6 barų slėgį. Tai leidžia sumažinti degalų sąnaudas ir taršą.
Naujasis „Maserati“ kūrinys demonstruoja iki šiol tokiuose varikliuose nematytus galios rodiklius ir tampa naujos gamintojo eros kelrode. Pirmasis automobilis su „Natunno“ varikliu, „Maserati MC20“, bus pristatytas šių metų rugsėjo 9-10 dienomis, specialaus renginio „MMXX: Time to be audaciuos“ (Liet. „MMXX: Laikas būti drąsiu“) metu. Šio renginio metu „Maserati“ pademonstruos ir būsimus modelius, kurie gamyboje turėtų pasirodyti per ateinančius metus.