„EP3“ vardu žinomas sportiškas hečbekas buvo aprūpintas 2.0 litrų darbinio tūrio, 4 cilindrų benzininį variklį, kuris išvystydavo 197 arklio galias ( Japonijos rinkai skirti modeliai turėjo 212 arklio galių išvystančią jėgainę ), kuris padėdavo automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per 6.6 sekundės ir pasiekti 234 km/val. maksimalų greitį. Taip pat reikėtų paminėti, kad „Type R“ turėjo ir „Torsen“ diferencialą, kuris paskirstydavo žvitraus ir energingo variklio galią.
Kaip ir visi „Type R“ modeliai, taip ir į „EP3“ montuotas motoras atsiskleisdavo aukštesniuose variklio sūkiuose. Jeigu galima taip pasakyti, 2.0 litrų motoras pradėdavo dainuoti pasiekus 5800 aps/min. ir neatleisdavo vadžių iki pat 8000 aps/min.
Patarimai perkant
„Honda Civic Type R“ nėra vienas iš tų gležnų ir jautrių automobilių, kurie reikalauja didesnio dėmesio. Nors šis „CTR“ modelis buvo gaminamas D.Britanijoje, tačiau jis niekuo nenusileidžia modeliams, kurie į Europą atkeliauja iš tolimosios Japonijos. Jis tvirtas, kantrus ir patikimas automobilis.
Norint savo garaže turėti štai šį modelį, turėtumėte atsiminti du dalykus. Atkreipkite dėmesį į grandinės įtempėjo būklę, ar laiku buvo keičiami variklio tepalai. Karts nuo karto pasitikrinant alyvos lygį ir jį palaikant, šie varikliai be didelių problemų gali būti ilgaamžiai. Nebent kiekvieną savaitgalį praleidžiate lenktynių trasoje.
Šešių bėgių mechaninė pavarų dėžė taip pat yra patvari ir nekaprizinga. Vienintelis dalykas į kurį reikėtų atsižvelgti - ar antras bėgis įsijungia be jokių problemų. 2004 metais „Honda“ paskelbė atšaukianti nemažą kiekį „Civic Type R“ modelių, kuriuose buvo sumontuotos defektą turinčios dėžės. Staigiai paspaudus akceleratoriaus pedalą, antras bėgis tiesiog iššokdavo.
Dar viena silpnoji „Civic Type R“ vieta - drėgmė. Tai nėra labai dažna problema, tačiau drėgmė į automobilį gali patekti dėl nesandarios antenos.
Detalių kainos
- Stabdžių trinkelių rinkinys ~ 20 eurų.
- Stabdžių diskas ~ 40 eurų.
- Stabdžių apkaba ~ 140 eurų.
- Stabdžių cilindras ~ 45 eurai.
- Generatorius ~ 170 eurų.
- Starteris ~ 50 eurų.
- Lambda jutiklis ~ 90 eurų.
- Sankabos komplektas ~ 300 eurų.
- Sankabos diskas ~ 300 eurų.
- Smagratis ~ 350 eurų.
- Rato guolio komplektas ~ 60 eurų.
- Vairo traukė ~ 30 eurų.
- Šarnyro stabilizatorius ~ 40 eurų.
- Įvorė ~ 20 eurų.
- Amortizatorius ~ 150 eurų.
- Termostatas ~ 6 eurai.
Savininko atsiliepimas
Žygimantas : 2003 metų, rida - 168.391 km.
Visada sakiau ir sakysiu, kad patys geriausi Hot Hatch'ai yra „Honda“ markės. Turbūt jau supratote, jog savo gyvenime turėjau ne vieną „Honda“ ir tai būtų visiška tiesa. Prieš tai esu turėjęs „CRX“, keletą „Prelude“ ir „Civic VTI“.
Prieš du metus žvalgiausi tik į du modelius : „S2000“ ir „CTR“. Iš pradžių norėjau naujesnio, kosminį erdvėlaivį primenančio modelio, tačiau išbandęs jį supratau, kad man jis netinka. Vėliau išbandžiau ir „S2000“ - nuostabus entuziasto automobilis, tačiau šalia sėdėjusi gyvenimo meilė man įkrėtė proto ir liepė pirkti tą mašiną į kurią tilptų mūsų šuo, keletas pirkinių maišų, na ir pora draugų. Taip mūsų namuose ir atsirado „EP3“, kuris iki šiol džiugina mane, mano žmona ir mano šunį.
Nusiskundimai? Apie juos galėtų papasakoti mano kaimynai, nes kiekvieną rytą ir vakarą iš kiemo išvažiuoju stipriau spustelėjęs akceleratorių. Taip, taip, tai vaikiška ir pavojinga, tačiau K20 motoro garsas man kaip narkotikas.
Per tuos du metus į automobilį teko investuoti nedaug. Keičiau padangas, tepalus, stabdžių trinkeles ir kitus einamus dalykus. Rimtesnio remonto automobilis dar neprašo ir artimiausioje ateityje dar neprašys.
Malonumo kaina
„Civic Type R“ nėra labai brangus automobilis. Per pastaruosius metus šių modelių kainos tapo patrauklesnės ir prieinamesnės didesniam automanų ratui. Lietuvoje, trečios kartos „Civic Type R“ galima nusipirkti už maždaug 4000 eurų. Tačiau nepagailėkite savo laiko ir paieškokite „EP3“ Vokietijoje.
Vokietijoje šie automobiliai bus brangesni, tačiau tada turėsite galimybę įsigyti ne katę maiše. Vokietijoje „EP3“ kainuoja nuo 5000 eurų ir auga iki pat 8000 eurų.