Aštuntoji „Honda Accord“ modelio karta pirmą kartą buvo pristatyta 2008 metais ir pakeitė iki tol gamintą automobilį, kuris ne vieną kartą buvo patekęs į populiariausių vidutinės klasės modelių penketuką. „Honda“ inžinieriai atsižvelgdami į segmente vyraujančias tendencijas, aštuntosios kartos modelį primaitino steroidų, aprūpino jį naujausia saugumo ir komforto įranga, pagerino garso izoliaciją. Tuo tarpu variklių gama išliko beveik nepasikeitusi : 2.0 ir 2.4 litro benzininiai, ir 2.2 litro dyzelinis. Visi varikliai buvo komplektuojami su šešių laipsnių mechaninėmis arba 5 laipsnių automatinėmis pavarų dėžėmis.
Tradiciškai, pati geidžiamiausia „Accord“ versija buvo žymima „Type S“ arba „Type R“ logotipais. Pakankamai kuklioje „Accord“ modifikacijų piramidėje, būtent šie modeliai būtų jos viršūnėje. Kaip bebūtų gaila, tačiau bandymas „Accord“ modelį aprengti „Type R“ aksesuarais, bent jau Europoje, nebuvo labai sėkmingas. Per maža automobilio paklausa „Honda“ vadovus privertė atsisakyti šios versijos kuriant septintosios ir aštuntosios kartos „Accord“. Tačiau vietoj sportiškosios „Type R“ versijos europiečiams buvo siūloma „Type S“ modifikacija.
„Honda Accord Type S“ buvo galima įsigyti su 2.4 litro benzininiu varikliu, galinčiu išvystyti 201 arklio galią ir 220 Nm sukimo momentą (2011 metais atnaujintų modelių motorų sukimo momentas išaugo iki 234 Nm). Daugiau nei 1700 kilogramų sveriančią mašiną Šis motoras, daugiau nei 1700 kilogramų sveriančią mašiną priversdavo iki 100 km/val. įsibėgėti per 8,1 sekundės ir pasiekti 222 km/val. greitį. Skamba nelabai sportiškai, ar ne? Ypač, jeigu pradėtume lyginti su konkurentų pajėgiausiais modeliais.
Antroji „Type S“ versija atrodo kelis kartus patraukliau. Ji buvo komplektuojama su nuostabiu 2.2 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų dyzeliniu varikliu, kuris „Type S“ versijoje išvystydavo 180 arklio galių ir 380 Nm sukimo momentą. Nors iki 100 km/val. šis modelis buvo lėtesnis už brolį su benzininiu varikliu, tačiau 380 Nm sukimo momentas plačiame sūkių diapazone užtikrindavo reikiamą spyrį į užpakalį pakankamai sunkiam automobiliui. Be to, važiuojant azartiškai dyzelinis variklis pasižymėdavo dvigubai mažesnėmis kuro sąnaudomis nei „Type S“ su 2.4 litro motoru.
Taigi, sportiškiausios aštuntos kartos „Accord“ versijos nėra tokios prie kurių yra įpratę europiečiai, tačiau „Honda“ inžinieriai kurdami aštuntuką daugiau dėmesio skyrė ne sportiškumui, bet komfortui, keleivių saugumui. Greičiausiai dėl to aštuntoji modelio evoliucija komforto lygiu pranoksta daugelį savo konkurentų.
PATARIMAI PERKANT
„Honda“ automobiliai ne veltui asocijuojami su ištvermingumu. Kiekvienas „Honda“ modelis į serijinę gamybą išleidžiamas tik tada, kai inžinieriai gali užtikrintai pasakyti, jog šis automobilis be didelių problemų galės nuvažiuoti 100 000 kilometrų. Aštuntos kartos „Honda Accord“ nėra išimtis. Vis dėlto, net ir „Honda“ inžinierių kūrinys turi keletą trūkumų, kurie gali pasireikšti eksploatuojant aštuntos kartos „Accord“.
- 2008 metų gamybos modeliai retkarčiais būdavo komplektuojami su brokuotais garsiakalbiais, kurie po intensyvaus naudojimo labai greitai išeidavo iš rikiuotės.
- Dyzelinio variklio suodžių filtras anksčiau ar vėliau užsikimš, jeigu su automobiliu važinėjate trumpais atstumais.
- Perkant modelį iki 2011 metų, patikrinkite priekinio stiklo apdailą.
- Jeigu automobilis turi elektra valdomas ir šildomas sėdynes, įsitinkite jos tinkamai veikia. Sėdynių pakeitimas ar remontas gali būti brangus.
- Užmeskite akį į stoglangį ar aplink jį nėra rudžių židinių.
DETALIŲ KAINOS
- Stabdžių trinkelių rinkinys ~ 35 eurai
- Stabdžių diskas ~ 30 eurų
- Stabdžių apkaba ~ 100 eurų
- Lambda jutiklis ~ 90 eurų
- Sankabos komplektas ~ 150 eurų
- Starteris ~ 80 eurų
- Generatorius ~ 160 eurų
- Vidinė skersinė vairo traukė ~ 12 eurų
SAVININKO ATSILIEPIMAS
Rokas - 2012 metų, „Honda Accord Type S“ (dyzelis). Rida - 94,378 km.
„Pirmoji „Honda“ mano gyvenime. Niekada nebuvau šios markės gerbėjas, tačiau išbandęs keletą panašaus dydžio automobilių, pasirinkau būtent „Honda“. Kodėl? Labai patiko tylus ir eiklus dyzelinis variklis, komfortas, fanastiško patogumo vairuotojo sėdynė. Automobilio stabilumas ir pakabos balansas tarp dinamiškumo ir komforto nustebino labiausiai.“
„Prieš įsigydamas išbandžiau ir senesnį modelį, kuris taip pat turėjo 2.2 litro dyzelinį motorą. Skirtumai? Naujesnis modelis masyvesnis, sunkesnis, nerangesnis, tylesnis ir malonesnis vairuoti. Septintos kartos modelis jaučiasi gyvesnis, energingesnis, tačiau taip yra dėl mažesnio svorio.“
„Trūkumai? Keleiviai skundžiasi vietos trūkumu gale, galinis matomumas nėra idealus, o navigacija retkarčiais veikia paralelinėje visatoje. Iki šiol pergyvenu dėl korozijos, kuri yra visų „Hondų“ problema“.
„Automobilį turiu maždaug septynis mėnesius. Per šį laikotarpį nuvažiavau maždaug 8000 kilometrų.“
MALONUMO KAINA
2018 metais aštuntoji „Honda Accord“ modelio evoliucija švęs dešimties metų jubiliejų. Tai reiškia, jog šis japoniškas automobilis yra pakankamai naujas ir nepigus egzempliorius antrinėje rinkoje.
„Type S“ versijos su benzininiais varikliais kainuoja nuo maždaug 8000 eurų. Už šią sumą gautumėte 2009 - 2010 metais pagamintą modelį su 100 000 - 150 000 kilometrų rida.
Dyzelinį variklį turinčios „Type S“ versijos yra retesnės ir brangesnės. Už 180 arklio galių dyzelinį motorą turintį modelį būkite pasiruošę mokėti 12 - 15 tūkst. eurų. Norint kuo naujesnio modelio, kaina gali padidėti ir iki 17 000 ar 18 000 eurų.