• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Opel Astra OPC“ pirmą kartą buvo pristatyta 2005 metais. Tuomet jinai pakeitė daugelį metų mylėtą ir iki šiol mėgstam „Opel Astra GSi“. O kaip gi „Astra G OPC“? Juk tokia irgi buvo. Taip buvo, tačiau šis modelis priminė ką tik iškeptą pudingą, o ne maratonui pasiruošusį sportininką.
Astra
„Astra H OPC“ buvo sukurtas atsižvelgiant į tuometinę padėtį Hot Hatchų rinkoje. Joje tuo metu karaliavo „Ford“, „Renault“, ir „Volkswagen“, tad kaip manote, ką nusprendė padaryti „Opel“? Vokiečiai nuvyko į „Lotus“ gamyklą ir paprašė iš 2.0 litrų benzininio variklio išspausti 240 arklio galių. Kadangi „Lotus“ specialistai puikiai išmano savo darbą, tokia užduotis jiems buvo nesudėtinga. Vos per du mėnesius britai pristatė patobulintą „Z20 LEH“ šeimos variklį, kuris išvystė 240 arklio galių ir 320 Nm sukimo momentą.
„Lotus“ šiam varikliui suteikė naujus „Mahle“ kaltinius stūmoklius, naujus purkštukus, pridėjo turbiną. Britai taip pat pašalino net 6 kilogramus viršsvorio, kuris kardinaliai pakeitė variklio charakterį. Turbo benzininis motoras į akceleratoriaus reakcija reaguodavo žaibiškai, todėl nenuostabu, jog „Astra OPC“ iki 100 km/val. įsibėgėdavo per vos 6.7 sekundės ir pasiekdavo beveik 250 km/val. greitį.
Galia buvo perduodama per šešių bėgių mechaninę pavarų dėžę į priekinius varančiuosius ratus. Kol daugelis konkurentų į pagalbą pasikviesdavo išmanius riboto praslydimo diferencialus, vokiečiai nusprendė, jog „Astra OPC“ apsieis ir be jo. Galbūt, tai buvo daroma dėl taupymo sumetimų, tačiau tai atsiliepė automobilio valdymui, ypač posūkiuose, kuriuose „Astra OPC“ kentėdavo dėl didžiulio nepasukamumo.

Opel Astra OPC“ pirmą kartą buvo pristatyta 2005 metais. Tuomet jinai pakeitė daugelį metų mylėtą ir iki šiol mėgstam „Opel Astra GSi“. O kaip gi „Astra G OPC“? Juk tokia irgi buvo. Taip buvo, tačiau šis modelis priminė ką tik iškeptą pudingą, o ne maratonui pasiruošusį sportininką.
Astra
„Astra H OPC“ buvo sukurtas atsižvelgiant į tuometinę padėtį Hot Hatchų rinkoje. Joje tuo metu karaliavo „Ford“, „Renault“, ir „Volkswagen“, tad kaip manote, ką nusprendė padaryti „Opel“? Vokiečiai nuvyko į „Lotus“ gamyklą ir paprašė iš 2.0 litrų benzininio variklio išspausti 240 arklio galių. Kadangi „Lotus“ specialistai puikiai išmano savo darbą, tokia užduotis jiems buvo nesudėtinga. Vos per du mėnesius britai pristatė patobulintą „Z20 LEH“ šeimos variklį, kuris išvystė 240 arklio galių ir 320 Nm sukimo momentą.
„Lotus“ šiam varikliui suteikė naujus „Mahle“ kaltinius stūmoklius, naujus purkštukus, pridėjo turbiną. Britai taip pat pašalino net 6 kilogramus viršsvorio, kuris kardinaliai pakeitė variklio charakterį. Turbo benzininis motoras į akceleratoriaus reakcija reaguodavo žaibiškai, todėl nenuostabu, jog „Astra OPC“ iki 100 km/val. įsibėgėdavo per vos 6.7 sekundės ir pasiekdavo beveik 250 km/val. greitį.
Galia buvo perduodama per šešių bėgių mechaninę pavarų dėžę į priekinius varančiuosius ratus. Kol daugelis konkurentų į pagalbą pasikviesdavo išmanius riboto praslydimo diferencialus, vokiečiai nusprendė, jog „Astra OPC“ apsieis ir be jo. Galbūt, tai buvo daroma dėl taupymo sumetimų, tačiau tai atsiliepė automobilio valdymui, ypač posūkiuose, kuriuose „Astra OPC“ kentėdavo dėl didžiulio nepasukamumo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

opel_astra_opc_41


0
Dauguma „Astra OPC“ savininkų skundžiasi dėl keletos ligų, kurios atrodo kamuoja kiekvieną „Astra OPC“.


  • Pavarų dėžė. Vienas silpniausių komponentų. Dauguma „Astra OPC“ savininkų teigia, jog teko ne vieną ir ne du kartus iš naujo perrinkti 6 bėgių pavarų dėžę.

  • Turbinos. Kadangi, tai yra Hot Hatchas, nereikėtų stebėtis, jog standartinės turbinos iš rikiuotės išeina iš pakankamai greitai. Pasiūlymas norintiems išvengti bėdų su turbina - įsigyti galingesnę, kuri tarnaus žymiai ilgiau.

  • Variklio tarpinės yra pakankamai dažna problema.

  • 2.0 litrų motoras privalo būti maitinamas TIK 5W40 sintetiniu tepalu.

  • Stabdžių diskai ir stabdžių kaladėles dėvisi žymiai greičiau negu variklis vartoja benziną.

  • Bijantiems dėl rūdžių - nesijaudinkite. Dauguma modernių „Opel“ automobilių turi geresnę apsaugą nuo rūdžių negu kitų gamintojų mašinos.



REKLAMA

opel_astra_opc_36


is-antru-ranku-porsche-993-turbo2


  • Stabdžių trinkelių rinkinys -  nuo 60 litų.

  • Stabdžių diskas - nuo 50 litų.

  • Paskirstymo diržas - nuo 53 litų.

  • Starteris - nuo 300 litų.

  • Lambda jutiklis - nuo 230 litų.

  • Uždegimo žvakė - nuo 12 litų.

  • Sankabos komplektas - nuo 400 litų.

  • Smagratis - nuo 1700 litų.

  • Rato guolio komplektas - nuo 160 litų.

  • Spyruoklė - nuo 150 litų.

  • Amortizatorius - nuo 100 litų.

  • Termostatas - nuo 20 litų.

  • Ventiliatorius - nuo 400 litų.

  • Radiatorius - nuo 400 litų.



REKLAMA
REKLAMA

opel_astra_opc_35


is-antru-ranku-porsche-993-turbo3
Tai gali būti puikia alternatyva tokiems automobiliams kaip : „Ford Focus ST“ ar „Volkswagen Golf GTI“. „Astra OPC“ eksterjeras ir 2.0 litro turbo benzininis variklis yra didžiausi šio automobilio koziriai.
Palyginus su kitais to meto sportiškais hečbekais, „Astra OPC“ atrodo kaip balta varna. Taip pat nereikėtų pamiršti ir „Astra OPC“ galimybių tiesiojoje, kurioje jis aplenks beveik visus tuometinius konkurentus.
Kadangi, tai yra normalus hečbekas, jis yra pakankamai erdvus, jog galėtų sutalpinti Jūsų šeimą ar mažesnį gyvūną į bagažinę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

opel_astra_opc_34


 
Bent jau Vokietijoje, pati galingiausia „Astra OPC“ buvo labai populiari, todėl surasti norimą egzempliorių yra pakankamai lengva.
240 arklio galių jėgainę turinčio automobilio kaina prasideda nuo maždaug 5000 eurų arba maždaug 17 tūkst. litų.
Mažesnę ridą, geresnio stovio egzemplioriai būna įkainoti 7000 arba 8000 eurų suma arba maždaug 24 tūkst. litų suma.

opel_astra_opc_33


Galerija

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų