Prieš keletą dešimtmečių šis projektas visuomenei buvo žinomas kaip „Hudson“ kupė. Iš gamyklos išriedėjęs 1949 metais, po keleto sunkių ir permainingų dešimtmečių, jau neegzistuojančio gamintojo automobilis prisikėlė iš pelenų.
Po milžinišku ir sunkiu apsiaustu slypi pakankamai šiuolaikiškas ratuotis. Štai – priekyje stūkso gigantiškas 8 cilindrų, 6,2 litro benzininis variklis. Pastarasis „Icon“ dirbtuvėse buvo suporuotas su 4 laipsnių automatine transmisija.
Modernaus automobilio elementų sąrašą tęsia „Brembo“ stabdžių sistema, oro kondicionierius, moderni variklio aušinimo sistema, 18 colių kaltiniai ratlankiais. Jis netgi turi elektrinį rankinį stabdį. Tokį patį kaip ir naujutėlė „Opel Astra“.
Bene didžiausią įspūdį kelia automobilio interjeras. Ne jo išvaizda, menanti juoda ir balta laikus. Antakius į viršų kelia apdailos medžiagos.
Projekto autoriai didžiąją dalį interjero detalių apipavidalino aligatoriaus oda, o prie unikalaus autentiškumo prisideda specialiai šiam projektui pagamintas vairas bei keletą gyvenimo randų turintis prietaisų skydelis.
Ir dabar nuoširdžiai pasakykite, jog niekada nesate pagalvoję apie tokio pobūdžio mašinėlę savo garaže?