Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Su automobiliais susijusios paslaugos - tarsi užburtas ratas. Jeigu turite galimybę įsigyti naują automobilį, Jūs keliaujate į konkrečios markės atstovybę. Vėliau tą patį automobilį prižiūrite įgalioto atstovo dirbtuvėse arba keliaujate į specializuotas dirbtuves, kuriose būtų pašalinami tam tikri automobilio trūkumai. Atėjus tam tikram momentui, parduodate automobilį ir vėl sugrįžtate į pradinį tašką.
Vis dėlto, nereikėtų pamiršti dar vieno vartotojų tipo, kuris stengiasi aplenkti automobilių dirbtuves ir nuosavą automobilį stengiasi susitvarkyti savomis jėgomis. Norint tai padaryti, reikia turėti nuosavą garažą, kuriame niekino netrukdomi galėtume šalinti atsiradusius trūkumus. O kaip gi trečias vartotojų tipas, kuris turi sugebėjimų taisyti automobilį, tačiau neturi kur tai daryti? Iki šiol norinčių padėti trečiajam vartotojų tipui buvo nedaug. Karts nuo karto viešumo atsiranda vienas ar kitas spaudos pranešimas, kuriame rašoma - „Automobilių dirbtuvėse mašiną taisyti galės pats vairuotojas.“ Tačiau visi šie bandymai atsitrenkė į sieną, nes paslaugų įkainiai daugeliui pasirodydavo nepriimtini.
Šios istorijos herojus - Mindaugas Karsokas, yra vienas iš tų automobilių entuziastų, kuris puikiai supranta kaip sunku surasti kokybiškai darbus atliekančias dirbtuves. Visi esame nusvilę nuo dirbtuvių, kuriose darbai buvo atlikti nekokybiškai, o išrašytoje sąskaitoje matomi skaičiai retkarčiais verčia užduoti klausimą - „Ar Jūs išprotėjote?“ Mindaugas norėdamas pakeisti Lietuvoje nusistovėjusią padėti, į automobilių taisymą vaikinas nusprendė pasižiūrėti kitomis akimis. Tačiau apie viską nuo pradžių
Technika lydėjo nuo mažumės
Automobilių remonto dirbtuvių mūsų šalyje tikrai netrūksta. Net ir pačiuose mažiausiuose miesteliuose pavyktų surasti bent vienas dirbtuves, kuriose tvarkomi Lietuvos gyventojų automobiliai. Kadangi gyvename ne idealiame pasaulyje, ne visos dirbtuvės savo darbą atlieka kokybiškai, ne visos dirbtuvės siekia, jog kiekvienas klientas namo išvyktų tik su geriausiomis emocijomis.
Mindaugo noras pakeisti nusistovėjusią problemą prasidėjo tuomet, kai jam priklausiusiam „BMW X5“ sugedo orinė pakaba. Pakankamai rimtas gedimas, kuris neleidžia mėgautis „BMW“ markės inžinierių kūriniu. Turėdamas pakankamai didžiulį žinių bagažą, Mindaugas įsigijo visas reikiamas detales, tačiau pradėjus galvoti apie automobilio remontą, vaikinas suprato, jog neturi tinkamos vietos, kurioje galėtų savomis rankomis atlikti visus reikiamus darbus.
„Ši situacija leido man suprasti, jog Lietuvoje nėra vietos ar dirbtuvių, kuriose galėčiau išsinomuoti vietą su pakelėju, įrankiais, ir savomis jėgomis susitvarkyti savo automobilį“, - pasakoja Mindaugas.
Nuo mažumėms tarp automobilių ir kitos technikos praleidęs Mindaugas nepraleidžia pridurti, jog į transporto priemonių remontą žiūrėdavo ne į kaip iššūkį, bet kaip į malonumą. Iškart po šių žodžių vaikinas pamini savo tėtį, kuris ir yra didžiausias kaltininkas. Būtent jo dėka Mindaugas pradėjo gilintis į transporto priemonių veikimo principus, jų konstrukciją, komponentų išdėstymą.
Tai ne tik dar vienos dirbtuvės
Posakis - „Tai ne tik dar vienos dirbtuvės“, pakankamai dažnas. Didžioji dauguma automobilių tvarkymu užsiimančių įmonių bando atkreipti vartotojų dėmesį, todėl nenuostabu, jog skambūs šūkiai tampa marketingo specialistų duona. Šnekučiuodamiesi su Mindaugu supratome, jog posakis - „Tai ne tik dar vienos dirbtuvės“ tinka būtent šioms, Vilniaus pakraštyje įsikūrusiam konstruktorių pasauliui. Leiskite paaiškinti kodėl.
Visų pirma - tik į įžengę į dirbtuvių teritoriją, išvydome ne gausų kiekį automobilių, o gausų kiekį automobilių detalių, išrinktų autobusų ar tik ką iš dirbtuvių išvažiavusių vilkikų, kuriems buvo pakeistos visos įmanomos detalės. Ką visos šios transporto priemonės čia veikia? Atsakymas paprastas - Mindaugas ir nemažas įmonės kolektyvas specializuojasi ne tik atsarginių detalių prekyba ar automobilių remontu. Į milžiniškas dirbtuves atvežama ir sunkioji technika, o tiksliau - autobusai ir vilkikai, kurie pagal klientų pageidavimus išrenkami arba atnaujinami nuo pagrindų. Panašaus pobūdžio paslaugas Lietuvoje teikia ne viena įmonė, tačiau vargu ar mūsų šalyje yra kita įmonė, kuri norėtų leisti bet kuriam automobilių mėgėjui naudotis milžiniškos teritorijos privalumais.
Vaikščiodami po dirbtuvių teritoriją ir kalbėdamiesi su Mindaugu supratome, jog platus paslaugų spektras neleido ramiai atsisėsti ir stebėti gražius skaičiukus buhalterės ataskaitose. Galvodamas apie galimybes praplėsti paslaugų spektrą, Mindaugo galvoje gimė mintis apie kurią keliais žodžiais užsiminėme straipsnio pradžioje - tai dirbtuvės, kuriose kiekvienas automanas savo automobilį galėtų tvarkytis pats. Tad imkite jautį už ragų ir eikime iškart prie esmės - „Kokios yra Jūsų paslaugų kainos?“ - paklausėme Mindaugo. Prieš pasakydamas magišką skaičių, didžiulių dirbtuvių vadovas pradeda nuo svarbesnių dalykų.
„Į bazinį paslaugų paketą įeina pakelėjas, visi mūsų dirbtuvėse esantys įrankiai ir orinis šautuvas. Tai patys elementariausi įrankiai, kuriems reikia patiems svarbiausiems darbams. Jeigu klientui reikėtų kitų įrankių, pavyzdžiui, liaudiškai tariant - bulgarkės, mes ją taip pat galime suteikti. Žinoma už simbolinį mokestį.“
„Dirbtuvėse galima atlikti bet kokius darbus. Jeigu žmogus norėtų pasikeisti variklį - ne bėda, turime specialų kraną, kurio dėka bet kokio automobilio variklį galima bus iškelti vos per keletą akimirkų.“
„Apskritai, jeigu žmogui kažko trūksta, mes galime padėti, pakonsultuoti. Su mielu noru padėsime surasti ar net įsigyti tam tikrą automobilio detalę. Norime sukurti tokias dirbtuves, kuriose kiekvienas klientas surasti tai, ko jam gali reikėti.“
Kiekvienas perskaitęs Mindaugo žodžius dabar greičiausiai galvoja, jog paslaugų įkainiai bus beprotiškai dideli. Net ir pačios kukliausios dirbtuvės labai dažnai parodo kainoraštį, kuriame matyti ne pačios patraukliausios kainos. Tuo tarpu Mindaugo vadovaujamose dirbtuvėse situacija kitokia.
„Sugrįžtant prie kainos - 1 valanda dirbtuvėse, bet kuriam automanui kainuotų 5 eurus. 24 valandos - 50 eurų“, - priduria Mindaugas.
Norintys išbandyti šią paslaugą, keliaukite į „
Self Service 24/7“ paskyrą „Facebook“. Ten surasite ne tik el.paštą, bet ir kontaktinį numerį, kuriuo galėsite pasiskambinti.
Su automobiliais susijusios paslaugos - tarsi užburtas ratas. Jeigu turite galimybę įsigyti naują automobilį, Jūs keliaujate į konkrečios markės atstovybę. Vėliau tą patį automobilį prižiūrite įgalioto atstovo dirbtuvėse arba keliaujate į specializuotas dirbtuves, kuriose būtų pašalinami tam tikri automobilio trūkumai. Atėjus tam tikram momentui, parduodate automobilį ir vėl sugrįžtate į pradinį tašką.
Vis dėlto, nereikėtų pamiršti dar vieno vartotojų tipo, kuris stengiasi aplenkti automobilių dirbtuves ir nuosavą automobilį stengiasi susitvarkyti savomis jėgomis. Norint tai padaryti, reikia turėti nuosavą garažą, kuriame niekino netrukdomi galėtume šalinti atsiradusius trūkumus. O kaip gi trečias vartotojų tipas, kuris turi sugebėjimų taisyti automobilį, tačiau neturi kur tai daryti? Iki šiol norinčių padėti trečiajam vartotojų tipui buvo nedaug. Karts nuo karto viešumo atsiranda vienas ar kitas spaudos pranešimas, kuriame rašoma - „Automobilių dirbtuvėse mašiną taisyti galės pats vairuotojas.“ Tačiau visi šie bandymai atsitrenkė į sieną, nes paslaugų įkainiai daugeliui pasirodydavo nepriimtini.
Šios istorijos herojus - Mindaugas Karsokas, yra vienas iš tų automobilių entuziastų, kuris puikiai supranta kaip sunku surasti kokybiškai darbus atliekančias dirbtuves. Visi esame nusvilę nuo dirbtuvių, kuriose darbai buvo atlikti nekokybiškai, o išrašytoje sąskaitoje matomi skaičiai retkarčiais verčia užduoti klausimą - „Ar Jūs išprotėjote?“ Mindaugas norėdamas pakeisti Lietuvoje nusistovėjusią padėti, į automobilių taisymą vaikinas nusprendė pasižiūrėti kitomis akimis. Tačiau apie viską nuo pradžių
Technika lydėjo nuo mažumės
Automobilių remonto dirbtuvių mūsų šalyje tikrai netrūksta. Net ir pačiuose mažiausiuose miesteliuose pavyktų surasti bent vienas dirbtuves, kuriose tvarkomi Lietuvos gyventojų automobiliai. Kadangi gyvename ne idealiame pasaulyje, ne visos dirbtuvės savo darbą atlieka kokybiškai, ne visos dirbtuvės siekia, jog kiekvienas klientas namo išvyktų tik su geriausiomis emocijomis.
Mindaugo noras pakeisti nusistovėjusią problemą prasidėjo tuomet, kai jam priklausiusiam „BMW X5“ sugedo orinė pakaba. Pakankamai rimtas gedimas, kuris neleidžia mėgautis „BMW“ markės inžinierių kūriniu. Turėdamas pakankamai didžiulį žinių bagažą, Mindaugas įsigijo visas reikiamas detales, tačiau pradėjus galvoti apie automobilio remontą, vaikinas suprato, jog neturi tinkamos vietos, kurioje galėtų savomis rankomis atlikti visus reikiamus darbus.
„Ši situacija leido man suprasti, jog Lietuvoje nėra vietos ar dirbtuvių, kuriose galėčiau išsinomuoti vietą su pakelėju, įrankiais, ir savomis jėgomis susitvarkyti savo automobilį“, - pasakoja Mindaugas.
Nuo mažumėms tarp automobilių ir kitos technikos praleidęs Mindaugas nepraleidžia pridurti, jog į transporto priemonių remontą žiūrėdavo ne į kaip iššūkį, bet kaip į malonumą. Iškart po šių žodžių vaikinas pamini savo tėtį, kuris ir yra didžiausias kaltininkas. Būtent jo dėka Mindaugas pradėjo gilintis į transporto priemonių veikimo principus, jų konstrukciją, komponentų išdėstymą.
Tai ne tik dar vienos dirbtuvės
Posakis - „Tai ne tik dar vienos dirbtuvės“, pakankamai dažnas. Didžioji dauguma automobilių tvarkymu užsiimančių įmonių bando atkreipti vartotojų dėmesį, todėl nenuostabu, jog skambūs šūkiai tampa marketingo specialistų duona. Šnekučiuodamiesi su Mindaugu supratome, jog posakis - „Tai ne tik dar vienos dirbtuvės“ tinka būtent šioms, Vilniaus pakraštyje įsikūrusiam konstruktorių pasauliui. Leiskite paaiškinti kodėl.
Visų pirma - tik į įžengę į dirbtuvių teritoriją, išvydome ne gausų kiekį automobilių, o gausų kiekį automobilių detalių, išrinktų autobusų ar tik ką iš dirbtuvių išvažiavusių vilkikų, kuriems buvo pakeistos visos įmanomos detalės. Ką visos šios transporto priemonės čia veikia? Atsakymas paprastas - Mindaugas ir nemažas įmonės kolektyvas specializuojasi ne tik atsarginių detalių prekyba ar automobilių remontu. Į milžiniškas dirbtuves atvežama ir sunkioji technika, o tiksliau - autobusai ir vilkikai, kurie pagal klientų pageidavimus išrenkami arba atnaujinami nuo pagrindų. Panašaus pobūdžio paslaugas Lietuvoje teikia ne viena įmonė, tačiau vargu ar mūsų šalyje yra kita įmonė, kuri norėtų leisti bet kuriam automobilių mėgėjui naudotis milžiniškos teritorijos privalumais.
Vaikščiodami po dirbtuvių teritoriją ir kalbėdamiesi su Mindaugu supratome, jog platus paslaugų spektras neleido ramiai atsisėsti ir stebėti gražius skaičiukus buhalterės ataskaitose. Galvodamas apie galimybes praplėsti paslaugų spektrą, Mindaugo galvoje gimė mintis apie kurią keliais žodžiais užsiminėme straipsnio pradžioje - tai dirbtuvės, kuriose kiekvienas automanas savo automobilį galėtų tvarkytis pats. Tad imkite jautį už ragų ir eikime iškart prie esmės - „Kokios yra Jūsų paslaugų kainos?“ - paklausėme Mindaugo. Prieš pasakydamas magišką skaičių, didžiulių dirbtuvių vadovas pradeda nuo svarbesnių dalykų.
„Į bazinį paslaugų paketą įeina pakelėjas, visi mūsų dirbtuvėse esantys įrankiai ir orinis šautuvas. Tai patys elementariausi įrankiai, kuriems reikia patiems svarbiausiems darbams. Jeigu klientui reikėtų kitų įrankių, pavyzdžiui, liaudiškai tariant - bulgarkės, mes ją taip pat galime suteikti. Žinoma už simbolinį mokestį.“
„Dirbtuvėse galima atlikti bet kokius darbus. Jeigu žmogus norėtų pasikeisti variklį - ne bėda, turime specialų kraną, kurio dėka bet kokio automobilio variklį galima bus iškelti vos per keletą akimirkų.“
„Apskritai, jeigu žmogui kažko trūksta, mes galime padėti, pakonsultuoti. Su mielu noru padėsime surasti ar net įsigyti tam tikrą automobilio detalę. Norime sukurti tokias dirbtuves, kuriose kiekvienas klientas surasti tai, ko jam gali reikėti.“
Kiekvienas perskaitęs Mindaugo žodžius dabar greičiausiai galvoja, jog paslaugų įkainiai bus beprotiškai dideli. Net ir pačios kukliausios dirbtuvės labai dažnai parodo kainoraštį, kuriame matyti ne pačios patraukliausios kainos. Tuo tarpu Mindaugo vadovaujamose dirbtuvėse situacija kitokia.
„Sugrįžtant prie kainos - 1 valanda dirbtuvėse, bet kuriam automanui kainuotų 5 eurus. 24 valandos - 50 eurų“, - priduria Mindaugas.
Norintys išbandyti šią paslaugą, keliaukite į „
Self Service 24/7“ paskyrą „Facebook“. Ten surasite ne tik el.paštą, bet ir kontaktinį numerį, kuriuo galėsite pasiskambinti.