• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobiliai yra neatsiejama mūsų gyvenimo dalis, ypač mūsų šalyje. Juk kiekvienais metais vairuotojų egzaminus išlaiko beprotiškai daugybę žmonių ir kiekvienas iš jų trokšta ne tik vairuoti automobilį, bet ir turėti asmeninę transporto priemonę.
Svajonės apie savo automobilį prasideda ankstyvoje jaunystėje. Bemiegės naktys ir planai pirkti automobilį sukosi ne vieno jauno žmogaus galvoje, tačiau norint išpildyti šią svajonę reikia nugyventi 18 metų. Vis dėlto turime pasiūlymą jauniems automanams, kurie nori legaliai sėstis už vairo būdami 15 metų. Suintrigavome? Susipažinkite su prancūzišku automobiliuku, kurio vardas „Microcar“.

19
Mūsų šalyje „Microcar“ pavadinimas nėra visiems gerai žinomas, tačiau Vakarų Europoje šis vardas yra linksniuojamas nuo pat 1984 metų. Mažyčių automobilių kompaniją įkūrė viena laivų kompanija, kuri siekė plėsti savo verslo imperiją. Automobilių kūrimas vystėsi pakankamai lėtai, todėl 2008 metais ši kompanija buvo parduota „Ligier Automobiles“. „Microcar“ prisijungus prie „Ligier“, ši kompanija tapo antru didžiausiu mažučių automobilių gamintoja Europoje.
Per metus pro gamyklos vartus išrieda po maždaug 10,000 automobilių. Tiesa, mūsų šalyje šie keturračiai priklauso L6e kategorijai, kurioje yra mopedai ar lengvieji keturračiai motociklai.

12

„M.Go“


Maži ir kompaktiški automobiliai skirti jauniems vairuotojams Lietuvoje nėra naujiena, tačiau didelio pasirinkimo tikrai niekada nebuvo. Nuo 2011 metų oficialiu šios markės atstovu tapo „„S&A Automotive“, kurie į mūsų šalį importuoja šiuos mažuosius automobilius. Šiuo metu kompanija Lietuvoje siūlo įsigyti vienintelį „Microcar“ modelį - „M.Go“ ir kelias jo modifikacijas.
Nors Vakarų Europoje šis modelis siūlomas su benzininiais ir dyzeliniais motorais, mūsų šalyje šis mažylis siūlomas tik su dyzeliniu agregatu ir keliomis komplektacijomis.
Mūsų bandytas mažylis buvo aprūpintas 0,4 litro dyzeliniu motoru, kuris išvysto vos penkias arklio galias. Variklis suporuotas su „CVT“ tipo automatine pavarų dėže, o galia perduodama į priekinius ratus. Tokio automobilio maksimalus greitis siekia šiek tiek daugiau kaip 50 kilometrų per valandą, tačiau jaunuoliams, kurie nuolatos trankosi mieste, toks greitis yra tobulas. Tėvai tikrai galės ramiau miegoti, nes jų atžala niekaip nesugebės viršyti leistino greičio.
Kadangi nuolatos skriesite 50 km/h greičiu, kuro sąnaudos bus nuolatos identiškos. Gamintojas teigia, jog šimtui kilometrų „M.Go“ gali sunaudoti 2,9 litro dyzelinio kuro. Šis rodiklis yra labai arti tiesos, nes baką užpildę keliais litrais degalų su juo nuvažiavome nemažą distanciją. Mūsų nuomone, 17 litrų dydžio bako turėtų užtekti beveik visam mėnesiui.
Tokio mažo automobilio viduje viskas paprasta, erdvu ir suprantama. Kitaip negu moderniuose, pilnaverčiuose automobiliuose, kuriuose kartais reikia perprasti valdymą, mažame „Microcar“ nereikia nieko mokytis. Kompanija teigia, jog interjerą kūrė su mintimi,jog tai gali būti pirmasis žmogaus automobilis. Visi prietaisai ten kur ir turi būti, nėra papildomų ir užslėptų mygtukų. Langų valdymas duryse, šviesų įjungimas prie vairo, o oro kondicionavimo sistema centrinėje konsolėje.
Bene didžiausias šio automobilio privalumas - geros nuotaikos užtaisas. Galite būti nusiteikę skeptiškai, tačiau užtenka tik atsisėsti už automobilio vairo. Kadangi esame įpratę prie komfortiškų, tylių, patogių automobilių, mažasis „Microcar“ yra visiškai kitoks. Jis mažas, truputėlį garsus, keistų formų, tačiau turi slaptą geros nuotaikos užtaisą. Pakeiskite savo požiūrį ir į automobilį žiūrėkite kaip į pramogą.
Vis dėlto takas nėra rožėmis klotas, nes mažylis turi keletą neigiamų savybių. Siekiant sumažinti automobilio svorį iki maksimumo, garso izoliacijos čia beveik nėra. Beveik visos kėbulo detalės pagamintos iš plastiko, kaip ir „Corvette“. Dėl skurdžios garso izoliacijos 0,4 litro dyzelinis motoras girdisi pakankamai garsiai. Jeigu nuspręsite paimti keleivį, teks šiek tiek pakelti balsą norint susišnekėti.

7
Antroji neigiama savybė yra automobilio kaina. Pati pigiausia komplektacija mūsų šalyje kainuoja nuo 46,000 litų. O tai reiškia, jog šį automobilį galės įsigyti tik labai pasiturintys tėvai, nes likusioji tauta už šią sumą galėtų įsigyti 46 „Volkswagen Golf“ automobilius ir nesukti galvos 46 metus. Bandymo metu ne kartą sulaukėme praeivių susidomėjimo, tačiau visus atstumdavo tikrai per didelė kaina.

Pasiūlymas ar išeitis?


Tokio tipo automobiliai tikrai gali būti išeitis tėvams, kurie neturi laiko vežioti savo vaikus į mokyklą ar užklasinę veiklą. Jaunuoliui, kuris norėtų būti savarankiškas, tokia transporto priemonė suteiks tikrai nemažai privalumų. Nors šiltuoju metų laiku šį automobilį gali pakeisti dviratis ar motoroleris, tačiau šaltuoju metu laiku, tokia transporto priemonė gali būti labai patraukli. Jeigu tikrai galvojate apie tokį pirkinį, „Microcar“ savo kieme galite turėti vos už 20 litų per dieną.
Taip pat primename, jog galite gauti šį automobilį visai savaitei nemokamai :

car

Automobiliai yra neatsiejama mūsų gyvenimo dalis, ypač mūsų šalyje. Juk kiekvienais metais vairuotojų egzaminus išlaiko beprotiškai daugybę žmonių ir kiekvienas iš jų trokšta ne tik vairuoti automobilį, bet ir turėti asmeninę transporto priemonę.
Svajonės apie savo automobilį prasideda ankstyvoje jaunystėje. Bemiegės naktys ir planai pirkti automobilį sukosi ne vieno jauno žmogaus galvoje, tačiau norint išpildyti šią svajonę reikia nugyventi 18 metų. Vis dėlto turime pasiūlymą jauniems automanams, kurie nori legaliai sėstis už vairo būdami 15 metų. Suintrigavome? Susipažinkite su prancūzišku automobiliuku, kurio vardas „Microcar“.

19
Mūsų šalyje „Microcar“ pavadinimas nėra visiems gerai žinomas, tačiau Vakarų Europoje šis vardas yra linksniuojamas nuo pat 1984 metų. Mažyčių automobilių kompaniją įkūrė viena laivų kompanija, kuri siekė plėsti savo verslo imperiją. Automobilių kūrimas vystėsi pakankamai lėtai, todėl 2008 metais ši kompanija buvo parduota „Ligier Automobiles“. „Microcar“ prisijungus prie „Ligier“, ši kompanija tapo antru didžiausiu mažučių automobilių gamintoja Europoje.
Per metus pro gamyklos vartus išrieda po maždaug 10,000 automobilių. Tiesa, mūsų šalyje šie keturračiai priklauso L6e kategorijai, kurioje yra mopedai ar lengvieji keturračiai motociklai.

12

„M.Go“


Maži ir kompaktiški automobiliai skirti jauniems vairuotojams Lietuvoje nėra naujiena, tačiau didelio pasirinkimo tikrai niekada nebuvo. Nuo 2011 metų oficialiu šios markės atstovu tapo „„S&A Automotive“, kurie į mūsų šalį importuoja šiuos mažuosius automobilius. Šiuo metu kompanija Lietuvoje siūlo įsigyti vienintelį „Microcar“ modelį - „M.Go“ ir kelias jo modifikacijas.
Nors Vakarų Europoje šis modelis siūlomas su benzininiais ir dyzeliniais motorais, mūsų šalyje šis mažylis siūlomas tik su dyzeliniu agregatu ir keliomis komplektacijomis.
Mūsų bandytas mažylis buvo aprūpintas 0,4 litro dyzeliniu motoru, kuris išvysto vos penkias arklio galias. Variklis suporuotas su „CVT“ tipo automatine pavarų dėže, o galia perduodama į priekinius ratus. Tokio automobilio maksimalus greitis siekia šiek tiek daugiau kaip 50 kilometrų per valandą, tačiau jaunuoliams, kurie nuolatos trankosi mieste, toks greitis yra tobulas. Tėvai tikrai galės ramiau miegoti, nes jų atžala niekaip nesugebės viršyti leistino greičio.
Kadangi nuolatos skriesite 50 km/h greičiu, kuro sąnaudos bus nuolatos identiškos. Gamintojas teigia, jog šimtui kilometrų „M.Go“ gali sunaudoti 2,9 litro dyzelinio kuro. Šis rodiklis yra labai arti tiesos, nes baką užpildę keliais litrais degalų su juo nuvažiavome nemažą distanciją. Mūsų nuomone, 17 litrų dydžio bako turėtų užtekti beveik visam mėnesiui.
Tokio mažo automobilio viduje viskas paprasta, erdvu ir suprantama. Kitaip negu moderniuose, pilnaverčiuose automobiliuose, kuriuose kartais reikia perprasti valdymą, mažame „Microcar“ nereikia nieko mokytis. Kompanija teigia, jog interjerą kūrė su mintimi,jog tai gali būti pirmasis žmogaus automobilis. Visi prietaisai ten kur ir turi būti, nėra papildomų ir užslėptų mygtukų. Langų valdymas duryse, šviesų įjungimas prie vairo, o oro kondicionavimo sistema centrinėje konsolėje.
Bene didžiausias šio automobilio privalumas - geros nuotaikos užtaisas. Galite būti nusiteikę skeptiškai, tačiau užtenka tik atsisėsti už automobilio vairo. Kadangi esame įpratę prie komfortiškų, tylių, patogių automobilių, mažasis „Microcar“ yra visiškai kitoks. Jis mažas, truputėlį garsus, keistų formų, tačiau turi slaptą geros nuotaikos užtaisą. Pakeiskite savo požiūrį ir į automobilį žiūrėkite kaip į pramogą.
Vis dėlto takas nėra rožėmis klotas, nes mažylis turi keletą neigiamų savybių. Siekiant sumažinti automobilio svorį iki maksimumo, garso izoliacijos čia beveik nėra. Beveik visos kėbulo detalės pagamintos iš plastiko, kaip ir „Corvette“. Dėl skurdžios garso izoliacijos 0,4 litro dyzelinis motoras girdisi pakankamai garsiai. Jeigu nuspręsite paimti keleivį, teks šiek tiek pakelti balsą norint susišnekėti.

7
Antroji neigiama savybė yra automobilio kaina. Pati pigiausia komplektacija mūsų šalyje kainuoja nuo 46,000 litų. O tai reiškia, jog šį automobilį galės įsigyti tik labai pasiturintys tėvai, nes likusioji tauta už šią sumą galėtų įsigyti 46 „Volkswagen Golf“ automobilius ir nesukti galvos 46 metus. Bandymo metu ne kartą sulaukėme praeivių susidomėjimo, tačiau visus atstumdavo tikrai per didelė kaina.

Pasiūlymas ar išeitis?


Tokio tipo automobiliai tikrai gali būti išeitis tėvams, kurie neturi laiko vežioti savo vaikus į mokyklą ar užklasinę veiklą. Jaunuoliui, kuris norėtų būti savarankiškas, tokia transporto priemonė suteiks tikrai nemažai privalumų. Nors šiltuoju metų laiku šį automobilį gali pakeisti dviratis ar motoroleris, tačiau šaltuoju metu laiku, tokia transporto priemonė gali būti labai patraukli. Jeigu tikrai galvojate apie tokį pirkinį, „Microcar“ savo kieme galite turėti vos už 20 litų per dieną.
Taip pat primename, jog galite gauti šį automobilį visai savaitei nemokamai :

car

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų