• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Štai ir antroji dalis apie legendinio lenktynininko Michaelio Schumacherio paliktą palikimą lenktynių pasaulyje ir visų autosporto fanų galvose. Neskaičiusiems pirmos dalies, tai padaryti galite paspaudę
šią nuorodą.

1996 – 2006 metai „Ferrari“ šeimoje
1996 metais Michaelis Schumacheris persikėlė į „Ferrari“ komandą, kurioje paskutinį kartą lenktynininkas čempiono titulą iškovojo tik 1979 metais, o konstruktorių taurę raudonieji paskutinį kartą į dangų kėlė 1983 metais. Šio persikėlimo kaina buvo 60 milijonų Amerikos dolerių ir du metai „Ferrari“ ekipos gretose.
Paskui Michaelį iš „Benneton“ į „Ferrari“ persikėlė ir Rory Byrne bei Rossas Brawnas. Šios dvi asmenybės buvo svarbiausi sėkmės faktoriai „Benneton“ ekipoje. Michaelis jautė, jog „Ferrari“ gretose jis gali suburti komandą aplink save ir pasiekti to, ko nepasiekė joks kitas „Formulės 1“ lenktynininkas.
1996 metų sezoną Michaelis užbaigė trečioje lenktynininkų įskaitos vietoje ir padėjo „Ferrari“ ekipai užimti antrą vietą konstruktorių įskaitoje. Vokietis tais metais „Ferrari“ ekipai atvežė tris pergales. Tai daugiau nei „Ferrari“ sugebėjo iškovoti 1991 – 1995 metų periode kartu sudėjus. Nepaisant šio fakto, 1996 metų „Ferrari“ bolidas buvo itin nepatikimas, Schumacheris dėl techninių gedimų nebaigė šešių lenktynių iš šešiolikos galimų.
Michael Schumacher Story
Pirmąją pergalė „Ferrari“ komandai Michaelis iškovojo Ispanijos GP metu. Tose varžybose lijo lietus. Schumacheris sugebėjo aplenkti visą rikiuotę visu ratu, išskyrus antroje ir trečioje vietose važiavusius sportininkus.
Iš viso, 1996 metų debiutiniame sezone „Ferrari“ komandos gretose, Schumacheris iškovojo tris pergales, keturias pole pozicijas, užfiksavo du greičiausius ratus lenktynėse ir aštuonis kartus lipo ant apdovanojimų pakylos.
1997 metais Michaelis Schmacheris, dėl čempiono vardo, susikovė su kanadiečiu Jacquesu Villeneuve‘u, kuris pilotavo įspūdingąjį „Williams FW19“ bolidą bei lyderiavo čempionate nuo pat sezono pradžios. Tačiau Schumacheris nebūtų Schumacheris, jei nuleistų rankas ir pasiduotų. Michaelis, padedamas komandos, atsitiesė antroje sezono pusėje ir iškovojo penkias pergales.
Villeneuve_682x400_498681a
I paskutinįjį 1997 metų „Formulės 1“ etapą, Michaelis atvyko su vieno taško persvara prieš J.VIlleneuve‘ą. Lenktynėse kanadietis pradėjo vytis vokietį, kadangi Michaelio bolide nutekėjo aušinimo skystis ir jo „Ferrari“ prarado galingumą. Schumacheris suvokęs, kad Villeneuve‘as jį aplenks ir taip atims iš jo čempiono titulą, Michaelis specialiai trenkėsi į kanadiečio „Williams“ bolidą. Po incidento Schumacheris paliko trasą ir pasitraukė iš lenktynių, o „Williams“ pilotas sugebėjo tęsti lenktynės bei tapti pasaulio čempionu.

Štai ir antroji dalis apie legendinio lenktynininko Michaelio Schumacherio paliktą palikimą lenktynių pasaulyje ir visų autosporto fanų galvose. Neskaičiusiems pirmos dalies, tai padaryti galite paspaudę
šią nuorodą.

1996 – 2006 metai „Ferrari“ šeimoje
1996 metais Michaelis Schumacheris persikėlė į „Ferrari“ komandą, kurioje paskutinį kartą lenktynininkas čempiono titulą iškovojo tik 1979 metais, o konstruktorių taurę raudonieji paskutinį kartą į dangų kėlė 1983 metais. Šio persikėlimo kaina buvo 60 milijonų Amerikos dolerių ir du metai „Ferrari“ ekipos gretose.
Paskui Michaelį iš „Benneton“ į „Ferrari“ persikėlė ir Rory Byrne bei Rossas Brawnas. Šios dvi asmenybės buvo svarbiausi sėkmės faktoriai „Benneton“ ekipoje. Michaelis jautė, jog „Ferrari“ gretose jis gali suburti komandą aplink save ir pasiekti to, ko nepasiekė joks kitas „Formulės 1“ lenktynininkas.
1996 metų sezoną Michaelis užbaigė trečioje lenktynininkų įskaitos vietoje ir padėjo „Ferrari“ ekipai užimti antrą vietą konstruktorių įskaitoje. Vokietis tais metais „Ferrari“ ekipai atvežė tris pergales. Tai daugiau nei „Ferrari“ sugebėjo iškovoti 1991 – 1995 metų periode kartu sudėjus. Nepaisant šio fakto, 1996 metų „Ferrari“ bolidas buvo itin nepatikimas, Schumacheris dėl techninių gedimų nebaigė šešių lenktynių iš šešiolikos galimų.
Michael Schumacher Story
Pirmąją pergalė „Ferrari“ komandai Michaelis iškovojo Ispanijos GP metu. Tose varžybose lijo lietus. Schumacheris sugebėjo aplenkti visą rikiuotę visu ratu, išskyrus antroje ir trečioje vietose važiavusius sportininkus.
Iš viso, 1996 metų debiutiniame sezone „Ferrari“ komandos gretose, Schumacheris iškovojo tris pergales, keturias pole pozicijas, užfiksavo du greičiausius ratus lenktynėse ir aštuonis kartus lipo ant apdovanojimų pakylos.
1997 metais Michaelis Schmacheris, dėl čempiono vardo, susikovė su kanadiečiu Jacquesu Villeneuve‘u, kuris pilotavo įspūdingąjį „Williams FW19“ bolidą bei lyderiavo čempionate nuo pat sezono pradžios. Tačiau Schumacheris nebūtų Schumacheris, jei nuleistų rankas ir pasiduotų. Michaelis, padedamas komandos, atsitiesė antroje sezono pusėje ir iškovojo penkias pergales.
Villeneuve_682x400_498681a
I paskutinįjį 1997 metų „Formulės 1“ etapą, Michaelis atvyko su vieno taško persvara prieš J.VIlleneuve‘ą. Lenktynėse kanadietis pradėjo vytis vokietį, kadangi Michaelio bolide nutekėjo aušinimo skystis ir jo „Ferrari“ prarado galingumą. Schumacheris suvokęs, kad Villeneuve‘as jį aplenks ir taip atims iš jo čempiono titulą, Michaelis specialiai trenkėsi į kanadiečio „Williams“ bolidą. Po incidento Schumacheris paliko trasą ir pasitraukė iš lenktynių, o „Williams“ pilotas sugebėjo tęsti lenktynės bei tapti pasaulio čempionu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Po šio incidento, buvo pripažinta, jog Michaelis tyčia sukėlė avarija ir už tai jis buvo diskvalifikuotas iš 1997 metų pasaulio čempionato. Iš vokiečio buvo atimti visi jo iškovoti taškai.
1998 metais pagrindinis Schumacherio varžovas kovoje dėl čempiono vardo buvo suomis Mika Hakkinenas iš „McLaren“ komandos. Šie metai taip pat pasižymėjo incidentais, kurie įėjo į „Formulės 1“ istoriją. 1998 metų Belgijos GP metu lijo gana stipriai ir lenktynės vyko visiškai šlapioje trasoje.
Tokias sąlygas labai mėgo Michaelis ir neveltui buvo pravardžiuojamas lietaus meistro pravarde. Vokietis prisivijo Davidą Coulthardą, kuris buvo Shumacherio pagrindinio konkurento komandos draugas „McLaren“ komandoje, priartėjo prie škoto, Davidas atleido akseleratoriaus pedalą ir Michaelis rėžėsi į „McLaren“ bolido galą. Grįžęs Schumacheris į techninio aptarnavimo zoną vos su trejais ratais, iškart iššoko iš savo sudaužyto „Ferrari“ ar patraukė link „McLaren“ ekipos garažo, kuriame buvo Davidas. Jei ne „McLaren“ mechanikai, būtų užvirusios tikros gaidžių peštynės tarp Michaelio Ir Coulthardo.

REKLAMA


Deja ir 1998 metais Michaeliui Schumacheriui nepavyko tapti pasaulio čempionu atstovaujant „Ferrari“ komandą. Vokiečiui nepakako iškovotų šešių pergalių, pelnytų trijų pole pozicijų bei užfiksuotų šešių greičiausių ratų lenktynėse. Vokietis taip pat 1998 metais vienuolika kartų lipo ant apdovanojimų pakylos.
1999 metais Schumacherio pastangos leido „Ferrari“ komandai, po ilgos pertraukos, džiaugtis iškovota konstruktorių taure. Tačiau tapti pasaulio čempionu šiais metais jam sutrukdė patirta sunki trauma. Michaelis Didžiosios Britanijos GP metu dideliu greičiu išlėkė iš trasos bei trenkėsi į apsauginius trasos barjerus. Po smūgio lūžo Michaelio koja. Dėl traumos Michaelis praleido šešis etapus, o jį pakeitė suomis Mika Salo.

REKLAMA
REKLAMA


Išsigydęs traumą, Michaelis į čempionatą grįžo debiutiniame etape, Malaizijos GP. Vokietis iškovojo pole poziciją, tačiau prižadėjo užleisto savo komandos draugą Eddie Irviną ir padėti jam tapti čempionu, tačiau airiui to padaryti nepavyko. 1999 metų pasaulio čempionu, antrą kartą iš eilės, tapo Mika Hakkinenas. Po šio sezono Michaelis Hakkineną įvardino kaip oponentą, kurį jis labiausiai gerbia.
2000 – 2004 metai. Raudonasis baronas penkis kart iš eilės pelno pasaulio čempiono vardą
_45418670_schumacher2000
Per šį periodą, Michaelis laimėjo daugiausiai lenktynių, čempionatų negu bet kuris kitas lenktynininkas šiame sporte. Michaelis laimėjo savo trečiąjį pasaulio čempiono titulą 2000 metais, po itin ilgos ir sunkios kovos su Mika Hakkinenu.
2000 metais, Italijos GP metu, Schumacheris pagerino savo idealo, Ayrtono Sennos, rekordą ir per spaudos konferenciją pravirko. Buvo akivaizdu, jog šiam žmogui lenktynės reiškia daugiau nei daug. Tą sezoną, Michaeliui pavyko pelnyti devynias pergales, iškovoti devynias pole pozicijas, užfiksuoti du greičiausius ratus lenktynėse bei vienuolika kartų atsistoti ant apdovanojimų pakylos.



2001 metais Michaelis ir toliau dominavo. Vokietis užsitikrino čempiono titulą iki sezono pabaigos likus dar keturiems etapams. Antroje vietoje likęs Davidas Coulthardas atsiliko net 58-niais taškais.
2001 metų Kanados GP nugalėjo Ralfas Schumacheris, o antras finišavo Miachaelis Schumacheris. Tai buvo vienintelis kartas, kuomet „Formulėje 1“ pirmąją ir antrąją vietas okupavo broliai.
podium1-lg
2001 metais Michaelis pagerino Alaino Prosto rekordą ir tapo daugiausiai pergalių iškovojusiu lenktynininku. Šiame sezone vokietis iškovojo devynias pergales, vienuolika kartų startavo iš pirmosios vietos, užfiksavo tris greičiausius ratus lenktynėse ir keturiolika kartų lipo ant apdovanojimų pakylos.
2002 metais Schumacheris apgynė čempiono titulą ir tai buvo metai, kuomet „Ferrari“ dominavo labiau negu bet kada. Tačiau tai „Formulė 1“ ir intrigų tais metais vis tiek netrūko. Australijos GP metu, Michaelis važiavo antroje vietoje, o lyderiu buvo jo komandos draugas Rubensas Barichello. Brazilui buvo liepta į priekį praleisti Michaelį ir taip jam atiduoti pergalę.
Australijos žiūrovai tuo liko labai nepatenkinti ir nušvilpė Michaelį bei visą „Ferrari“ komandą. Norėdamas tai užglaistyti, Schumacheris leido Rubensui atsistoti ant aukščiausio apdovanojimų pakylos laiptelio.
2310
Per JAV GP, „Ferrari“ vėl važiavo pirmoje ir antroje vietose, tik šį kart pirmavo Michaelis. Prieš pat finišą vokietis sulėtėjo, jog finišą „Ferrari“ bolidai kirstų vienas paskui kitą ir gautųsi graži nuotrauką, tačiau Schumacheris specialiai per daug sumažino greitį ir pergalę atidavė Rubensui bei taip jam atsilygino už Australijos GP.
„Ferrari“ 2002 metais laimėjo penkiolika lenktynių iš septyniolikos, o Michaelis visose varžybose finišavo pirmajame trejetuke. Vokietis laimėdamas 2002 metų pasaulio čempionatą, susilygino su Juanu-Manueliu Fangio pasiektu rekordu – penki čempiono titulai „Formulės 1“ karjeroje.
2003 metais Michaelis Schumacheris galiausiai tapo daugiausiai titulų „Formulės 1“ čempionate iškovojusiu lenktynininku. Vokietis 2003 metais tapo šešis kart pasaulio čempionu, tačiau jam tai padaryti nebuvo lengva.
michaelschumacher_ferrari_hungaroring_2004
Kaip ir ankščiau, didžiausiais „Ferrari“ konkurentais, 2003 metais, buvo „McLaren“ ir „Williams“ ekipos. Šis sezonas Michaeliui prasidėjo tikrai ne taip kaip jis planavo. Sezono pirmose varžybose vokietis išlėkė iš trasos, o kitose dvejose lenktynėse įsivėlė į incidentus ir jų taip pat nebaigė. Vėliau Michaelis atsitiesė ir nuo San Marino GP laimėjo tris iš eilės didžiuosius prizus. Po šio pasiekimo legendinis lenktynininkas nuo čempionato lyderio, Kimio Raikkoneno iš „McLaren“, atsilikinėjo vos dvejais taškais.
Sezonui įpusėjus, dominuoti pradėjo „Williams BMW“ lenktynininkai: Juanas-Pablas Montoya ir Michaelio brolis Ralfas Schumacheris. Po Vengrijos GP, Michaelis Schumacheris čempionato įskaitoje pirmavo vos vienu tašku ir tuomet į pagalbą atkeliavo FIA.
Organizacija nusprendė pakeisti padangų pločio taisykles ir „Michelin“ kompanija buvo priversta pakeisti padangų konstrukciją. Prancūzų padangų gamintojo paslaugomis naudojosi „McLaren“ ir „Williams BMW“ ekipos, o tuo tarpu „Ferrari“ mėgavosi „Bridgestone“ guma.
mont_schu_monz_2003
Kitose dvejose lenktynėse pergales iškovojo „Ferrari“ lyderis. Po to, kai JAV GP metu Montoya buvo diskvalifikuotas. Dėl pergalės čempionate kova liko tik tarp Schumacherio ir Raikkoneno. Michaelis į paskutinįjį sezono etapą, Japonijos GP, atvyko turėdamas aštuonių taškų persvarą. Vokietis šiose varžybose finišavo aštuntas ir Kimį asmeninėje įskaitoje aplenkė vos dvejais taškais.
2003 metų sezone raudonasis baronas pelnė šešias pergales, iškovojo penkias pole pozicijas, užfiksavo penkis greičiausius ratus lenktynėse bei devynis kartus lipo ant apdovanojimų pakylos.
2004 metais Michaelis neturėjo sau lygių. Schumacheris triumfavo dvylikoje etapų iš trylikos. Jau Belgijos GP etape jis pasigrobė septintą čempiono titulą ir penktą iš eilės.
Tais metais legendinis vokietis laimėjo trylika etapų iš aštuoniolikos galimų bei surinko rekordinį taškų kiekį – 148 taškus.
_64364487_c2456b76-1944-40a7-a221-35abfb2ec237

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų