Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
MG kadaise visame pasaulyje buvo žinoma dėl kompaktiškų, lengvų, greitų ir dinamiškų kabrioletų. Vėliau, kai kompanijos vadovybės prioritetai pasikeitė, britiškų kabrioletų tradicijas parėmė Mazda, kuri 1989 metais pristatė pirmos kartos MX-5.
Tačiau pasak MG kompanijos rinkodaros vadovo Guy Jones, ateityje išvysime naujomis spalvomis atgimsiantį MG TF, kuris turėtų pasirodyti per artimiausius keturis metus.
„Kompanija dar nenusprendė kada naujas modelis turėtų pasirodyti, tačiau galiu patvirtinti, jog MG sugrįš į kompaktiškų kabrioletų rinką“, - pridūrė Guy Jones.
Kol kas kompanija nėra atskleidusi jokios informacijos apie būsimą modelį, tačiau neoficialūs šaltiniai skalambija, jog naujos kartos MG TF bus klasikinės komponuotės kabrioletas. Tai reiškia, kad varomieji ratai bus galiniai, o variklis bus sumontuotas priekyje. Po kapotu greičiausiai slypės turbininiai keturių cilindrų motorai, kuriuos bus sukūrę SAIC koncerno specialistai.
Įdomu ar tarp automanų yra turinčių MG markės kabrioletą?
MG kadaise visame pasaulyje buvo žinoma dėl kompaktiškų, lengvų, greitų ir dinamiškų kabrioletų. Vėliau, kai kompanijos vadovybės prioritetai pasikeitė, britiškų kabrioletų tradicijas parėmė Mazda, kuri 1989 metais pristatė pirmos kartos MX-5.
Tačiau pasak MG kompanijos rinkodaros vadovo Guy Jones, ateityje išvysime naujomis spalvomis atgimsiantį MG TF, kuris turėtų pasirodyti per artimiausius keturis metus.
„Kompanija dar nenusprendė kada naujas modelis turėtų pasirodyti, tačiau galiu patvirtinti, jog MG sugrįš į kompaktiškų kabrioletų rinką“, - pridūrė Guy Jones.
Kol kas kompanija nėra atskleidusi jokios informacijos apie būsimą modelį, tačiau neoficialūs šaltiniai skalambija, jog naujos kartos MG TF bus klasikinės komponuotės kabrioletas. Tai reiškia, kad varomieji ratai bus galiniai, o variklis bus sumontuotas priekyje. Po kapotu greičiausiai slypės turbininiai keturių cilindrų motorai, kuriuos bus sukūrę SAIC koncerno specialistai.
Įdomu ar tarp automanų yra turinčių MG markės kabrioletą?