Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kovo 11-ą dieną „Netflix“ platformoje pasirodys jau ketvirtasis „Drive To Survive“ sezonas, kuris, ko gero, vėl sukels didžiulį šurmulį automobilių sporto bendruomenėje.
„Mercedes“ komandos vadovas Toto Wolffas gavęs išankstinę prieigą prie naujo „Drive To Survive“ sezono, jis kalbėdamas su skirtingomis žiniasklaidomis priemonėmis pabrėžė, jog „Netflix“ autorinės laidos kūrėjai sukuria scenas ir problemas, kurių tiesiog nebuvo.
„Pasidaro baugu, kai pagalvoji kiek daug mes jiems leidome. Žiūrėdamas šią laidą pradedi savęs nekęsti.“, – sako Toto Wolffas.
„Jie patys sukuria siužeto vingį“, – priduria jis.
„Būdamas komandos vadovu, galiu pasakyti, kad daug kas buvo kitaip negu bus rodoma šioje laidoje“.
Vis dėlto, nepaisant to, Toto Wolffas mano, jog „Drive To Survive“ įtaką populiarinant šį sportą buvo milžiniška.
Formulės 1 čempionato organizatoriai ne vieną kartą pabrėžė, jog „Drive To Survive“ padėjo išpopuliarinti šią sporto šaką Jungtinėse Valstijose, kurioje Formulė 1 niekada nepritraukdavo milžiniškos auditorijos. Visgi, sulig „Drive To Survive“ pasirodymu čempionato organizatoriai mato džiuginančią tendenciją.
Praėjusiais metais Formulės 1 čempionatą stebėjo rekordiškai didelis žiūrovų kiekis. Organizatorių duomenimis, vien paskutinį varžybų etapą stebėjo beveik 109 mln. žmonių.
Kovo 11-ą dieną „Netflix“ platformoje pasirodys jau ketvirtasis „Drive To Survive“ sezonas, kuris, ko gero, vėl sukels didžiulį šurmulį automobilių sporto bendruomenėje.
„Mercedes“ komandos vadovas Toto Wolffas gavęs išankstinę prieigą prie naujo „Drive To Survive“ sezono, jis kalbėdamas su skirtingomis žiniasklaidomis priemonėmis pabrėžė, jog „Netflix“ autorinės laidos kūrėjai sukuria scenas ir problemas, kurių tiesiog nebuvo.
„Pasidaro baugu, kai pagalvoji kiek daug mes jiems leidome. Žiūrėdamas šią laidą pradedi savęs nekęsti.“, – sako Toto Wolffas.
„Jie patys sukuria siužeto vingį“, – priduria jis.
„Būdamas komandos vadovu, galiu pasakyti, kad daug kas buvo kitaip negu bus rodoma šioje laidoje“.
Vis dėlto, nepaisant to, Toto Wolffas mano, jog „Drive To Survive“ įtaką populiarinant šį sportą buvo milžiniška.
Formulės 1 čempionato organizatoriai ne vieną kartą pabrėžė, jog „Drive To Survive“ padėjo išpopuliarinti šią sporto šaką Jungtinėse Valstijose, kurioje Formulė 1 niekada nepritraukdavo milžiniškos auditorijos. Visgi, sulig „Drive To Survive“ pasirodymu čempionato organizatoriai mato džiuginančią tendenciją.
Praėjusiais metais Formulės 1 čempionatą stebėjo rekordiškai didelis žiūrovų kiekis. Organizatorių duomenimis, vien paskutinį varžybų etapą stebėjo beveik 109 mln. žmonių.