Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Jeigu naujoji „Mercedes Benz“ kompanijos modelių žymėjimo strategija, tai naujasis S klasės kupė būtų vadinamas ne S klasės kupė, o - tiesiog „CL“. Juk nuo 1992 metų patys prabangiausi ir brangiausi „Mercedes Benz“ kupė automobiliai buvo vadinami „CL“ ir buvo nepriskiriami prie S klasės sedano.
Nors automobilio vardas pasikeitė, tačiau automobilio paskirtis - ne. Kaip ir ankstesnės „CL“ modelio kartos, taip ir praėjusiais metais pristatytas S klasės kupė yra didžiulis, prabangus ir greitas „GT“ tipo automobilis, kuriuo gali keliauti keturi suaugę žmonės, o esant reikalui, bagažinėje tilptų kelios dėžės šampano.
Kaip bebūtų keista, tačiau „S63 AMG“ nėra pati brangiausia šio modelio versija. Jeigu „S63 AMG“ kainuoja nuo 168 tūkst. eurų, tai „S65 AMG“ kainuos nuo 247 tūkst. eurų. Nemažas skirtumas, ar ne?
Kadangi S klasės kupė pirkėjų kišenėse vėjai nešvilpauja, nenuostabu, jog jie ieško būdų kaip savo mylimą automobilį pagražinti ir išskirti iš kitų. Daugelis automanų žino, kad pats efektyviausias būdas pagražinti savo automobilį - įsigyti didesnio skersmens ratlankius, kurie bendrą vaizdą kartais pakeičia kardinaliai.
Tad dabar įvertinkite štai šį S klasės kupė su 22 colių „Vossen“ firmos ratlankiais.
Jeigu naujoji „Mercedes Benz“ kompanijos modelių žymėjimo strategija, tai naujasis S klasės kupė būtų vadinamas ne S klasės kupė, o - tiesiog „CL“. Juk nuo 1992 metų patys prabangiausi ir brangiausi „Mercedes Benz“ kupė automobiliai buvo vadinami „CL“ ir buvo nepriskiriami prie S klasės sedano.
Nors automobilio vardas pasikeitė, tačiau automobilio paskirtis - ne. Kaip ir ankstesnės „CL“ modelio kartos, taip ir praėjusiais metais pristatytas S klasės kupė yra didžiulis, prabangus ir greitas „GT“ tipo automobilis, kuriuo gali keliauti keturi suaugę žmonės, o esant reikalui, bagažinėje tilptų kelios dėžės šampano.
Kaip bebūtų keista, tačiau „S63 AMG“ nėra pati brangiausia šio modelio versija. Jeigu „S63 AMG“ kainuoja nuo 168 tūkst. eurų, tai „S65 AMG“ kainuos nuo 247 tūkst. eurų. Nemažas skirtumas, ar ne?
Kadangi S klasės kupė pirkėjų kišenėse vėjai nešvilpauja, nenuostabu, jog jie ieško būdų kaip savo mylimą automobilį pagražinti ir išskirti iš kitų. Daugelis automanų žino, kad pats efektyviausias būdas pagražinti savo automobilį - įsigyti didesnio skersmens ratlankius, kurie bendrą vaizdą kartais pakeičia kardinaliai.
Tad dabar įvertinkite štai šį S klasės kupė su 22 colių „Vossen“ firmos ratlankiais.