Su „Wirtschaftswoche“ leidinio žurnalistais kalbėjęs bendrovės vadovas atskleidė, jog gamintojas šiemet išleis maždaug 14 milijardų eurų, jog galėtų modernizuoti gamyklas, investuos į naujų technologijų plėtojimą ir hibridinių pavarų tobulinimą, jog vidaus degimo variklis galėtų būti montuojamas į praktiškai visus „Mercedes-Benz“ modelius artimiausią dešimtmetį ar ilgiau.
Bendrovės vadovas Ola Kallenius taip pat atskleidė, jog gamintojas išleido gerokai didesnį biudžetą atlikdama pakeitimus ir patobulinimus vidaus degimo variklį turinčiai S klasei, kurios atnaujinta versija rinkoje pasirodys 2026 m. viduryje.
„Mūsų varikliai visada turi būti aukščiausio technologinio lygio. Priešingu atveju, jau 2027-2028 metais turėtume staiga sustabdyti vidaus degimo variklių gamybą“, – pridūrė jis.
Anksčiau „Mercedes-Benz“ vadovas ne vieną kartą teigė, jog 2030 metais šios markės automobilių gamoje matysime vien elektromobilius, tačiau mažėjanti jų paklausa ir lūkesčių nepateisinančios investicijos į elektromobilius tapo savotišku sukrėtimu.
Dabar „Mercedes-Benz“ keičia savo kursą ir savo ateitį sieja ne tik su elektromobiliais, bet ir su vidaus degimo varikliais. Dabar bendrovė tikisi, jog iki dešimtmečio pabaigos tik 50 proc. pardavimų sudarys elektrifikuoti modeliai.
Didžiulė problema – išliekamoji vertė
„iSeeCars“ atliktas automobilių išliekamosios vertės tyrimas atskleidė nemalonią elektra varomų modelių pusę.
Tyrimo autoriai išanalizavo maždaug 1,6 mln. naujų ir mažai naudotų automobilių, jog galėtų lengviau suprasti kaip keičiasi skirtingų modelių išliekamoji vertė.
Vadovaujantis tyrimo duomenimis, didžiausią nuostolį per vienerius metus patiria prabangaus „Mercedes-Benz EQS“ elektromobilio savininkai. Jungtinėse Valstijose automobilis per vienerius praranda net 48,7 proc. savo vertės, arba maždaug 65 tūkst. dolerių.