1989 metais įkurta bendrovė iš pradžių sulaukė neeilinio dėmesio iš „Mercedes-Benz“ automobilius lepinti mėgstančių entuziastų, tačiau ilgainiui, „Carlsson“ žavesys išblėso ir nublanko priešais „Brabus“, „Lorisner“, „Mansory“ ar netgi „Prior-Design“.
„Carlsson“ siekdama pagerinti bendrovės finansinę situaciją, praplėtė savo horizontus ir pradėjo gaminti įvairiausius aksesuarus „Citroën“, „Saab“, „Toyota“, „Lexus“ ir „Hyundai“ modeliams, tačiau, deja, toks strateginis sprendimas taip pat nebuvo sėkmingas.
2012-aisiais metais 70 proc. „Carlsson“ akcijų paketą įsigijo Kinijos „Zhongsheng Group Holdings Limited“ – vienas didžiausių automobilių prekybos tinklų Kinijoje valdančių koncernų, tačiau net ir ši įmonė, turėjusi sunkiai išsemiamą kapitalą, vos po trijų metų turėjo paskelbti bankrotą dėl nesugebėjimo atsiskaityti su skolininkais.
Šia padėtimi nusprendė pasinaudoti Pietų Korėjoje įsikūrusi automobilių komponentų gamintoja „Sambo Motors“. Ji ne tik perėmė „Carlsson“ kontrolę, bet ir pervadino įmonę į „Carlsson Fahrzeugtechnik GmbH“.
Vokietijos žiniasklaida skelbia, jog „Carlsson“ šiandien vėl turi įveikti jau gerai pažįstamą bankroto procesą. Skelbiama, jog Vokietijoje veikianti įmonė išpardavė visus turimus atsarginių detalių ir aksesuarų likučius, „Carlsson“ netgi turėjo parduoti visus demonstracinius automobilius ar iki šiol neparduotus projektus, tačiau to neužteko norint padengti visus įsiskolinimus.
„Sambo Motors“ planuoja išparduoti visą bendrovės turtą, tačiau neplanuoja parduoti pačio svarbiausio atributo – „Carlsson“ prekės ženklo. Vokietijos žiniasklaida skelbia, jog „Sambo Motors“ šiuo metu veda derybas su potencialiu investuotoju, tačiau ar šios derybos kažkur nuves – neaišku.