„Mercedes-Benz“ šiandien oficialiai pristačiusi elektra varomą „EQV“, didžiuodamasi teigia, jog jame tūnančios baterijos galės nuo 10 iki 80 procentų galės įsikrauti per mažiau nei vieną valandą, bet tai – nėra labai žavu, ypač jeigu prašysite savo keleivių palūkėti valandėlę, kol tarp didmiesčių esančioje įkrovimo stotelėje bandysite įkrauti savąjį „EQV“.
Vis dėlto, jeigu elektrinis „EQV“ jums atrodo kaip bene ideali šeimyninė mašina ar darbo įrankis, leidžiantis šiek tiek įkaušusius turistus iš Ispanijos nuvežti iš oro uosto į Vilniaus senamiestį už 50 eurų, tuomet jums bus įdomu išgirsti, jog „EQV“ turi 90 kWh talpos ličio jonų baterijas. Pastarosios sumontuotos automobilio dugne. Tokiu būdu „Mercedes-Benz“ užtikrino optimalesnį svorio paskirstymą ir nepaveikė automobilio valdymo savybių ar interjero erdvės.
Automobilio ratus suka 204 arklio galias ir 362 Nm sukimo momentą išvystantis elektros motoras. Jis dičkiui, net ir su keliais suaugusiais viduje, galės pasiekti maksimalų 160 km/val. greitį.
„Mercedes-Benz“ norėdama išlaikyti V klasės furgono kozirį – universalumą ir praktiškumą, elektra varomas „EQV“ bus gaminamas su 5140 mm arba 5370 mm ilgio kėbulais. Priklausomai nuo pasirinktos versijos, konkreti „EQV“ modifikacija turės 3200 mm arba 3430 mm ilgio ratų bazę. Pirkėjams taip pat bus leidžiama keisti sėdynių išdėstymo konfigūraciją, kuri leis pasodinti iki 9 keleivių.
„Mercedes-Benz EQV“ bus gaminamas Ispanijoje esančioje gamykloje. Iš tiesų, toje pačioje gamykloje, kurioje nuo konvejerio nurieda „Vito“ ir V klasės modeliai.