„Pagrindinė problema su kuria susiduriame šiandien - svoris. Jis kenkia vairavimo savybėms, jis kenkia kuro sąnaudoms. Jis yra žudikas“, - priduria Mike'as Flewittas.
„McLaren“ vadovas taip pat atskleidė, jog „P1“ super-automobilio įpėdinis pasirodys po maždaug 10 metų.
„Tai nebus tik nauja „P1“ modifikacija. Tai bus visiškai naujas modelis, su visiškai naujomis technologijomis.“
Kaip manote, koks turėtų būti naujos kartos super-automobilis?
Tik laiko klausimas kada didžioji dauguma automobilių turės hibridines jėgaines. Šias technologijas įsisavins ne tik pigių, bet ir labai brangių bei egzotiškų automobilių gamintojai. Vienas iš jų - „McLaren“.
Super-automobilių gamintoja ir ilgametė Formulės-1 dalyvė, iki 2025 metų ruošiasi aprūpinti visus savo modelius „P1“ super-automobilyje naudotą hibridinės jėgainės technologija.
Pasak „McLaren“ vadovo Mike'o Flewitto, ateitis priklauso hibridiniams automobiliams. Brito teigimu, kitos išeities nėra, nes griežtėjantys išmetamųjų dujų reikalavimai verčia gamintojus priimti sprendimus, kurie kartais kainuoja ne vieną milijoną eurų.
Tik laiko klausimas kada didžioji dauguma automobilių turės hibridines jėgaines. Šias technologijas įsisavins ne tik pigių, bet ir labai brangių bei egzotiškų automobilių gamintojai. Vienas iš jų - „McLaren“.
Super-automobilių gamintoja ir ilgametė Formulės-1 dalyvė, iki 2025 metų ruošiasi aprūpinti visus savo modelius „P1“ super-automobilyje naudotą hibridinės jėgainės technologija.
Pasak „McLaren“ vadovo Mike'o Flewitto, ateitis priklauso hibridiniams automobiliams. Brito teigimu, kitos išeities nėra, nes griežtėjantys išmetamųjų dujų reikalavimai verčia gamintojus priimti sprendimus, kurie kartais kainuoja ne vieną milijoną eurų.