Tokie automobiliai kaip: „Aston Martin DB11“, „Ferrari 812 Superfast“ ar „Bentley Continental GT“ buvo sukurti būtent pagal anksčiau minėtą receptą, ir neduok dieve, jeigu pabandysite sudrumsti ramų automobilių pramonės vandenį.
Eksperimentuoti nebijantys „McLaren“ inžinieriai yra įsitikinę, jog naujasis „GT“ arba – „Grand Tourer“, gali būti ne ką prastesnė alternatyva „Aston Martin“ ar „Ferrari“ analogams. Mes tuo net neabejojame, tad kodėl tuo abejoja „McLaren“?
Matote, „GT“ vardu pakrikštytas modelis naudoja superautomobiliams būdingą komponuotė, kurioje alyva ir benzinu maitinamas variklis būna montuojamas maždaug šalia galinės ašies. Tad norėdami surasti „GT“ variklį, jį surasite būtent ten – šalia galinės ašies.
Galinius automobilio ratus suka laiko patikrintas 4 litrų, 8 cilindrų benzininis variklis su dvejomis turbinomis, kurių dėka „McLaren“ agregatas išvysto 612 arklio galių ir 630 Nm sukimo momentą. Sakote per mažai? Mums ir „McLaren“ atrodo kitaip, nes vos 1530 kilogramų sveriantis „GT“ iki 200 km/val. gali įsibėgėti vos per 9 sekundes arba greičiau negu bet kuris supermamytės vairuojamas kompaktiškas „visureigis“ iki 100 km/val.
Ilgoms kelionėms po Europą ar kitą žemyną skirtą „GT“ iš gamyklos išriedėjo turėdamas dvigubas skersines svirtis, priekyje ir gale. Priekyje ir gale taip pat surasime hidraulinius amortizatorius, kurių veikimo parametrus stebi „McLaren“ inžinierių sukurta programinė įranga.
Kadangi „McLaren“ mano, jog įsigiję „GT“ didžiąją dalį laiko praleisite kiurksodami už vairo, nenuostabu, jog nuo kitų „McLaren“ automobilių interjerų, „GT“ išsiskiria pakankamai aukštos kokybės apdailos medžiagomis. Esant reikalui, galėsite netgi užsisakyti kašmyro audiniu padengtas detales. Tai – pirmas kartas automobilių pramonėje. Na, bent jau taip sako „McLaren“.
Britų bendrovė teigia, jog „GT“ bus galima įsigyti nuo šių metų pabaigos. Kaina? Maždaug 180 000 eurų. Nenustebkite, jeigu sekančiais metais bent vieną „GT“ egzempliorių išvysite Lietuvoje.