Palyginus su standartine versija, ši turi 80 milimetrų platesnę priekinių ratų provėžą, pasižymi 50 milimetrų mažesne kėbulo prošvaisa ir 50 kilogramų mažesniu svoriu.
„P1 GTR“ yra tikras lenktyninis automobilis. Jis neturi normalių šoninių langų, jis neturi oro kondicionieriaus ir kitos komforto įrangos. Net ir galinis spoileris sukuria didesnę galinės dalies prispaudžiamąją jėgą.
„McLaren“ šio bolido kainos neatskleidžia, tačiau galima numanyti, jog norintys turės sumokėti kelis milijonus eurų už galimybę tapti „P1 GTR“ savininku.
Visi Ženevos automobilių parodos lankytojai turės išskirtinę galimybę pamatyti ir pačiupinėti naujausią „McLaren“ kompanijos lenktyninį bolidą - „P1 GTR“.
Brangių žaisliukų mėgėjams reikėtų žinoti, jog „P1 GTR“ turi 3.8 litro benzininį variklį su dvejomis turbinomis, kuris išvysto 800 arklio galių. Tuo tarpu ant priekinės ašies esantys elektriniai motorai išvysto net 200 arklio galių, o tai reiškia, jog bendras hibridinės jėgainės pajėgumas siekia net 1000 arklio galių!
Visi Ženevos automobilių parodos lankytojai turės išskirtinę galimybę pamatyti ir pačiupinėti naujausią „McLaren“ kompanijos lenktyninį bolidą - „P1 GTR“.
Brangių žaisliukų mėgėjams reikėtų žinoti, jog „P1 GTR“ turi 3.8 litro benzininį variklį su dvejomis turbinomis, kuris išvysto 800 arklio galių. Tuo tarpu ant priekinės ašies esantys elektriniai motorai išvysto net 200 arklio galių, o tai reiškia, jog bendras hibridinės jėgainės pajėgumas siekia net 1000 arklio galių!