• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„McLaren“ komandai 2013 metų „Formulės 1“ sezonas prasidėjo itin prastai. Visiškai naujas ekipos bolidas veikia ne taip, kaip tikėjosi visa komanda.
Legendinė komanda praeitų metų sezoną užbaigė turėdama greičiausią bolidą visoje rikiuotėje, tačiau britai nusprendė iš esmės pakeisti, kai kurios bolido mazgus.
„MP4-28“ važiuoklė ženkliai skiriasi nuo savo pirmtako, bet didžiausias siurprizas tas, kad šis bolidas yra lėtas.
„Naujasis bolidas problemą turi ne vieną“, – pasakojo komandos naujokas Sergio Perezas, kuris vakarykštes lenktynes baigė nepelnęs ne vieno taško. „Problemų turime ne vieną ir ne dvi“.
Kitas ekipos lenktynininkas, Jensonas Buttonas, nespindi optimizmu ir mano, jog komandai teks ilgokai padirbėti, jog išspręstų problemas, kurios kamuoja naująjį bolidą.
„Mūsų laukia ilgas kelias“, – kalbėjo 2009 metų pasaulio čempionas.
Komandos vadovas Martinas Whitmarshas nenorėtų grįžti prie 2012 metų bolido, bet prasitarė, kad jei reikalai negerės, tai turbūt šis žingsnis bus neišvengiamas.
„McLaren“ ekipa jau yra buvusi panašioje situacijoje. 2003 metais komandos inžinierius Adrianas Newey sukūrė visiškai revoliucinį bolidą, bet jis nepasiteisino. 2003 metais britai lenktyniavo su metais senesniu bolidu.

„McLaren“ komandai 2013 metų „Formulės 1“ sezonas prasidėjo itin prastai. Visiškai naujas ekipos bolidas veikia ne taip, kaip tikėjosi visa komanda.
Legendinė komanda praeitų metų sezoną užbaigė turėdama greičiausią bolidą visoje rikiuotėje, tačiau britai nusprendė iš esmės pakeisti, kai kurios bolido mazgus.
„MP4-28“ važiuoklė ženkliai skiriasi nuo savo pirmtako, bet didžiausias siurprizas tas, kad šis bolidas yra lėtas.
„Naujasis bolidas problemą turi ne vieną“, – pasakojo komandos naujokas Sergio Perezas, kuris vakarykštes lenktynes baigė nepelnęs ne vieno taško. „Problemų turime ne vieną ir ne dvi“.
Kitas ekipos lenktynininkas, Jensonas Buttonas, nespindi optimizmu ir mano, jog komandai teks ilgokai padirbėti, jog išspręstų problemas, kurios kamuoja naująjį bolidą.
„Mūsų laukia ilgas kelias“, – kalbėjo 2009 metų pasaulio čempionas.
Komandos vadovas Martinas Whitmarshas nenorėtų grįžti prie 2012 metų bolido, bet prasitarė, kad jei reikalai negerės, tai turbūt šis žingsnis bus neišvengiamas.
„McLaren“ ekipa jau yra buvusi panašioje situacijoje. 2003 metais komandos inžinierius Adrianas Newey sukūrė visiškai revoliucinį bolidą, bet jis nepasiteisino. 2003 metais britai lenktyniavo su metais senesniu bolidu.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų