Kaip ir „F1“, taip ir „Speedtail“ turi ne dvi, bet tris sėdynes. Vairuotojo vieta – sumontuota per vidurį ir pastumta truputėlį į priekį. Kaip ir „F1“ modelyje, vairuotojas sėdės per vidurį ir bus apsuptas net penkių ekranų. Trijuose ekranuose bus rodoma pati svarbiausia informacija: greitis, navigacijos rodmenys ar patinkančios dainos informacija. Likusiuose dviejuose – skaitmeninių šoninių veidrodėlių transliuojamas vaizdas.
Vairuotojo pozicija nėra vienintelė užuomina į garsųjį „F1“. „McLaren“ į „Speedtail“ sumontavo 1050 arklio galių išvystančią hibridinę jėgainę, kuri itin aerodinamiškam automobiliui leidžia pasiekti 403 km/val. maksimalų greitį. Gamintojas taip pat atskleidė, jog „Speedtail“ nuo 0 iki 300 km/val. gali įsibėgėti per 12,8 sekundės arba 0,3 sekundės greičiau negu gerokai galingesnis „Bugatti Chiron“.
Automobilio kėbulas buvo pagamintas iš anglies pluošto. Kiekvienas elementas buvo sukurtas taip, jog galėtų sumažinti oro pasipriešinimo koeficientą. Nepriekaištinga aerodinamika buvo „McLaren“ inžinierių prioritetas, todėl nenuostabu, jog priekiniai ratai turi specialius gaubtus, kurie leidžia sumažinti bet kokias rato vibracijas važiuojant 400 km/val. greičiu.
Britai pabrėžia „Velocity“ vardu pavadintą važiavimo režimą. Įsivaizduokite, jog tai yra važiavimo režimas, kuris automobilį paruošia ekstremaliems pasivažinėjimams. Įjungus šį režimą, galinėje dalyje sumontuoti spoileriai pasiruošia prispausti galinę automobilio dalį, o pats automobilis pritupia 35 milimetrais arčiau važiuojamosios dangos.
„McLaren“ ruošiasi pagaminti tik 106 šio modelio vienetus. Ir žinote ką? Kiekvienas iš jų jau turi būsimą šeimininką, kuris sutiko sumokėti 1,9 mln. eurų, neįtraukiant pridėtines vertės mokesčio.