Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Šį automobilį galima vadinti įvairiai. Žigulys, „Lada“, „VAZ“, o gal - tiesiog „Fiat“? Juk šį automobilį sukūrė ne „Lada“, bet „Fiat“ specialistai, kurie vėliau šiek tiek pakeistus „Fiat 124“ gamino Rusijoje ir kitose šalyse.
Beveik identiški automobiliai buvo labai populiarūs visoje Europoje. Vakarų Europoje dominavo „Fiat 124“, tuo tarpu už geležinės uždangos važinėdavo „Lada 2101“.
Po to, kai „Fiat“ nutraukė „124“ modelio gamybą, rusiški analogai pradėjo plūsti į Vokietiją, Prancūziją ir net D.Britaniją. 1974 metais D.Britanijoje pasirodęs modelis kainavo vos 979 svarų sterlingų. Pridėjus infliaciją ir kitus faktorius, šiais laikais „Lada 2101“ kainuotų beveik 10 tūkst. svarų.
O dabar šiek tiek apie projektą, kurį mes norėtume pavadinti sleeper'iu. Kodėl? Nes po kukliai atrodančiu apsiaustu slepiasi 2,3 litro „Ford“ benzininis variklis.
Variklio techninių charakteristikų nežinome, tačiau net 1000 kilogramų nesveriančiai mašinai toks motoras turėtų suteikti sparnus.
Šį automobilį galima vadinti įvairiai. Žigulys, „Lada“, „VAZ“, o gal - tiesiog „Fiat“? Juk šį automobilį sukūrė ne „Lada“, bet „Fiat“ specialistai, kurie vėliau šiek tiek pakeistus „Fiat 124“ gamino Rusijoje ir kitose šalyse.
Beveik identiški automobiliai buvo labai populiarūs visoje Europoje. Vakarų Europoje dominavo „Fiat 124“, tuo tarpu už geležinės uždangos važinėdavo „Lada 2101“.
Po to, kai „Fiat“ nutraukė „124“ modelio gamybą, rusiški analogai pradėjo plūsti į Vokietiją, Prancūziją ir net D.Britaniją. 1974 metais D.Britanijoje pasirodęs modelis kainavo vos 979 svarų sterlingų. Pridėjus infliaciją ir kitus faktorius, šiais laikais „Lada 2101“ kainuotų beveik 10 tūkst. svarų.
O dabar šiek tiek apie projektą, kurį mes norėtume pavadinti sleeper'iu. Kodėl? Nes po kukliai atrodančiu apsiaustu slepiasi 2,3 litro „Ford“ benzininis variklis.
Variklio techninių charakteristikų nežinome, tačiau net 1000 kilogramų nesveriančiai mašinai toks motoras turėtų suteikti sparnus.