„Didesnių, erdvesnių ir brangesnių modelių pirkėjai dažniausiai renkasi dyzelinu varomą motorą, vien dėl to, jog jie per vienerius metus nuvažiuoja daugiau nei 30 000 kilometrų. Bent jau kol kas, geresnės alternatyvos už dyzelinu varomą variklį tiesiog nėra“, – pasakoja Jeffas Guytonas.
Nors senajame žemyne dyzeliniai varikliai tapo atpirkimo ožiu, japoniškos markės vadovas yra įsitikinęs, jog automobilių gamintojai dyzelinių variklių taip greitai neatsisakys.
„Mūsų pardavimų statistika rodo, jog dyzelinį variklį renkasi daugiau nei 50 procentų pirkėjų. Panašią statistiką išvystume ir pas kitus gamintojus, kurie turi pakankamai plačią variklių gamą“, – priduria „Mazda Europe“ padalinio vadovas.
Elektra varomų ratuočių gerbėjams „Mazda“ taip pat turi gerų žinių. 2020 metais „Mazda“ pristatys pirmąjį kompanijos elektromobilį, už kurio konstravimą buvo atsakingi tik „Mazda“ markės inžinieriai. Tuo tarpu bendras „Toyota“, „Denso“ ir „Mazda“ technologijų krepšelį turėsiantis modelis pasirodys šiek tiek vėliau – 2024 arba 2025 metais.
„Mazda“ padalinys Europoje potencialiems pirkėjams šiuo metu gali pasiūlyti tik dviejų tipų variklius: benzininius arba dyzelinius. Visgi, netolimoje ateityje situacija pasikeis, nes „Mazda“ privalės pardavinėti automobilius, kurie bus įpareigoti atitikti itin griežtus CO2 taršos reikalavimus.
Pasak „Mazda Europe“ padalinio vadovo, Jeffo Guytono, iki 2020 metų japoniškos markės modelių gamoje atsiras keletas automobilių su hibridine pavara. Tuo tarpu CO2 vidurkį padedantys sumažinti elektromobiliai „Mazda“ salonuose pasirodys 2020 metais.
Nepaisant griežtėjančių taršos normų, „Mazda Europe“ padalinio vadovas įžvelgia po truputėlį besikeičiančius Europos vairuotojų įpročius. Vis daugiau kompaktiškų modelių pirkėjų renkasi benzinu varomą versiją. Pavyzdžiui, „Mazda2“ ar „CX-3“ iš „Mazda“ atstovybių išrieda turėdami skirtingo pajėgumo benzininius motorus. Tuo tarpu tokie modeliai kaip: „CX-5“ ar „Mazda6“ dažniausiai pasirenkami su dyzeliniais varikliais.
„Mazda“ padalinys Europoje potencialiems pirkėjams šiuo metu gali pasiūlyti tik dviejų tipų variklius: benzininius arba dyzelinius. Visgi, netolimoje ateityje situacija pasikeis, nes „Mazda“ privalės pardavinėti automobilius, kurie bus įpareigoti atitikti itin griežtus CO2 taršos reikalavimus.
Pasak „Mazda Europe“ padalinio vadovo, Jeffo Guytono, iki 2020 metų japoniškos markės modelių gamoje atsiras keletas automobilių su hibridine pavara. Tuo tarpu CO2 vidurkį padedantys sumažinti elektromobiliai „Mazda“ salonuose pasirodys 2020 metais.
Nepaisant griežtėjančių taršos normų, „Mazda Europe“ padalinio vadovas įžvelgia po truputėlį besikeičiančius Europos vairuotojų įpročius. Vis daugiau kompaktiškų modelių pirkėjų renkasi benzinu varomą versiją. Pavyzdžiui, „Mazda2“ ar „CX-3“ iš „Mazda“ atstovybių išrieda turėdami skirtingo pajėgumo benzininius motorus. Tuo tarpu tokie modeliai kaip: „CX-5“ ar „Mazda6“ dažniausiai pasirenkami su dyzeliniais varikliais.