Patentų biure pateiktuose dokumentuose rašoma, jog elektrinis kompresorius padidins variklio eiklumą ir gyvybingumą jam dirbant žemesniuose sūkiuose, o dvejos turbinos pradės švilpauti aukštesniuose sūkiuose.
Dokumentuose taip pat rašoma, jog naujo dizaino variklis bus naudojamas automobiliuose su galinių varančiųjų ratų pavara. Pažvelgus į dabartinę modelių gamą, „Mazda MX-5“ yra vienintelis modelis, kuris iš gamyklos turėdamas galinius varančiuosius ratus. Nors tai nėra įrodymas, jog sekanti „Mazda MX-5“ karta naudos šį motorą, tačiau tai iš dalies patvirtina „Mazda“ kompanijos norą turėti galingą ir dinamišką modelį, kuris galbūt užimtų tarpinę vietą tarp „MX-5“ ir ateityje pasirodysiančio „RX“.
Dokumentus apie naują „Mazda“ motorą galite peržiūrėti
ČIA.