• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kol „Fiat-Chrysler“ koncerno vadovybė dar tik galvojo ar „Alfa Romeo“ turėtų sugrįžti prie klasikinės komponuotės automobilių, koncerno vadovas, Sergio Marchionne nuvyko į Japoniją ir pasiūlė bendromis jėgomis sukurti platformą ant kurios būtų galima gaminti kompaktiškus sportiškus automobilius. Kadangi „Mazda“ inžinieriai kūrimo darbus jau buvo pradėję, europiečiai galėjo padėti tik vienu būdu - prie projekto prisidėti finansiškai.
Iš pradžių, ant tos pačios platformos kaip ir naujasis „Mazda MX-5“, turėjo būti sukurtas „Alfa Romeo Spider“. Kompaktiškas, klasikinės komponuotės kabrioletas turėjo padėti daugeliui šio gamintojo fanams prisiminti legendinį „Alfa Romeo Spider“, kuris buvo labai populiarus Jungtinėse Valstijose. Tačiau planai pasikeitė, o pradėtas kurti itališkas kabrioletas atiteko „Fiat“, kuri jau ilgą laiką negali pasigirti gausiu įdomių modelių skaičiumi.
„Fiat 124 Spider“ vardu pavadintas modelis nuo savo brolio iš Japonijos skirsis ne tik išvaizda, bet ir variklių gama. Kol „Mazda“ akcentuoja atmosferinių variklių privalumus ir atsisako sukurti „MX-5 MPS“ versiją, italai į šią versiją žiūri palankiai.
Naujasis modelis bus komplektuojamas su 1.4 litro turbo-benzininiais varikliais, kurie priklausomai nuo pasirinktos versijos išvystys 140 arba 170 arklio galių. Tačiau tai dar ne viskas.
Neoficialių šaltinių teigimu, naujasis modelis naudos 1.75 litro, keturių cilindrų turbo-benzininį motorą, kuris šiuo metu montuojamas į „Alfa Romeo Giulietta QV“ ir „4C“. Kadangi „Fiat 124 Spider“ iš pradžių turėjo būti „Alfa Romeo“ markės modelis, būtent šis agregatas turėjo sukti pačios sportiškiausios versijos ratus.
Itališka „Mazda MX-5“ interpretacija turėtų pasirodyti kitų metų pradžioje.
 

Kol „Fiat-Chrysler“ koncerno vadovybė dar tik galvojo ar „Alfa Romeo“ turėtų sugrįžti prie klasikinės komponuotės automobilių, koncerno vadovas, Sergio Marchionne nuvyko į Japoniją ir pasiūlė bendromis jėgomis sukurti platformą ant kurios būtų galima gaminti kompaktiškus sportiškus automobilius. Kadangi „Mazda“ inžinieriai kūrimo darbus jau buvo pradėję, europiečiai galėjo padėti tik vienu būdu - prie projekto prisidėti finansiškai.
Iš pradžių, ant tos pačios platformos kaip ir naujasis „Mazda MX-5“, turėjo būti sukurtas „Alfa Romeo Spider“. Kompaktiškas, klasikinės komponuotės kabrioletas turėjo padėti daugeliui šio gamintojo fanams prisiminti legendinį „Alfa Romeo Spider“, kuris buvo labai populiarus Jungtinėse Valstijose. Tačiau planai pasikeitė, o pradėtas kurti itališkas kabrioletas atiteko „Fiat“, kuri jau ilgą laiką negali pasigirti gausiu įdomių modelių skaičiumi.
„Fiat 124 Spider“ vardu pavadintas modelis nuo savo brolio iš Japonijos skirsis ne tik išvaizda, bet ir variklių gama. Kol „Mazda“ akcentuoja atmosferinių variklių privalumus ir atsisako sukurti „MX-5 MPS“ versiją, italai į šią versiją žiūri palankiai.
Naujasis modelis bus komplektuojamas su 1.4 litro turbo-benzininiais varikliais, kurie priklausomai nuo pasirinktos versijos išvystys 140 arba 170 arklio galių. Tačiau tai dar ne viskas.
Neoficialių šaltinių teigimu, naujasis modelis naudos 1.75 litro, keturių cilindrų turbo-benzininį motorą, kuris šiuo metu montuojamas į „Alfa Romeo Giulietta QV“ ir „4C“. Kadangi „Fiat 124 Spider“ iš pradžių turėjo būti „Alfa Romeo“ markės modelis, būtent šis agregatas turėjo sukti pačios sportiškiausios versijos ratus.
Itališka „Mazda MX-5“ interpretacija turėtų pasirodyti kitų metų pradžioje.
 

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų