Tai ne naujoviškas „Skyactiv-X“ agregatas, o paprastesnis ir elementaresnis „Skyactiv-G“ motoras, kuris jau kurį laiką gali būti randamas skirtinguose „Mazda“ varikliuose.
Bendrovės atstovai teigia, jog šis sprendimas buvo priimtas siekiant patenkinti skirtingus pirkėjų poreikius.
Šią akimirką nėra žinoma ar benzinu varoma „MX-30“ versija pasirodys Europoje, tačiau vidaus degimo variklį turinti modifikacija neabejotinai bus parduodama Japonijoje. Vis dėlto, mes labai nenustebtume, jeigu „Mazda“ nuspręstų ne itin gausią SUV tipo automobilių armiją papildyti dar vienu, išvaizdžiu modeliu.
„Mazda MX-30“ vardu pavadintas automobilis japonų gamintojui yra be galo svarbus. Sulig „MX-30“ pasirodymu, „Mazda“ žengia į elektromobilių rinką, kuris per ateinančius keletą metų išaugs kelis kartus.
Nors „MX-30“ pasirodymo Lietuvoje laukiama dar šiais metais, tačiau Japonijos automobilių gamintojas šiuo metu vykstančiame „Automotive Meeting“ renginyje paskelbė netikėtą naujieną.
„Mazda“ netolimoje ateityje pristatys „MX-30“ modelio versiją, kuri turės vidaus degimo variklį, o tiksliau – 2 litrų, keturių cilindrų agregatą.
„Mazda MX-30“ vardu pavadintas automobilis japonų gamintojui yra be galo svarbus. Sulig „MX-30“ pasirodymu, „Mazda“ žengia į elektromobilių rinką, kuris per ateinančius keletą metų išaugs kelis kartus.
Nors „MX-30“ pasirodymo Lietuvoje laukiama dar šiais metais, tačiau Japonijos automobilių gamintojas šiuo metu vykstančiame „Automotive Meeting“ renginyje paskelbė netikėtą naujieną.
„Mazda“ netolimoje ateityje pristatys „MX-30“ modelio versiją, kuri turės vidaus degimo variklį, o tiksliau – 2 litrų, keturių cilindrų agregatą.