Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Tai nėra tipinis Fiat'as. Galbūt reikėtų pasakyti, jog tai nėra tipinis Fiat'as mūsų šalyje, nes maži (tikrai mažai) automobiliai nėra populiarūs mūsų šalyje. Tuo tarpu jeigu dažnai keliaujate į Vidurio ar Vakarų Europą, visada turite pralėkti pro kaimyninės Lenkijos kelius.
Nors Fiat 126 pirmą kartą buvo pristatytas dar 1972 metais ir tais laikais buvo pakankamai populiarus Vakarų Europoje, tačiau šį mažylį Fiat gamino ne tik Italijoje, bet ir Lenkijoje. Italijoje šio modelio gamyba buvo nutraukta 1980 metais, tačiau Lenkijoje šio „kibiriuko“ gamyba truko net iki 2000 metų.
Todėl nenuostabu, kad kaimynėje šalyje šie automobiliai mėgstami tarp įvairiausio plauko žmonių, net ir tarp automanų. Prieš keletą metų jus supažindinome su gausiai, gausiai patobulintu ir
Vilniaus gatvėmis važinėjančiu Fiat 126, tačiau šis lenkiškas Fiat'as bus truputėlį kitoks. Nors vizualiai jie labai panašūs, tačiau šių projektų koncepcija skiriasi kardinaliai.
Lietuviškas projektas turėjo Honda variklį, saugos lankus ir plačias arkas, tuo tarpu šis raudonos spalvos Fiat'as buvo patobulintas pagal šiuolaikines tendencijas. Riebus drop'as, šiek tiek išvirtę ratai ir neįprastai atrodantys sparnai patiks ne visiems.
Tiesa, automobilio savininkas padirbėjo ne tik ties išvaizda, bet ir ties jo „viduriais“. Dabar mašinos ratus suka 1.2 litro, 100 arklio galių išvystantis variklis, kuris leidžia iki 100 km/val. įsibėgėti per maždaug 7 sekundes.
Esant reikalui, su šiuo Fiat'u galima pagąsdinti modernesnius automobilius.
Tai nėra tipinis Fiat'as. Galbūt reikėtų pasakyti, jog tai nėra tipinis Fiat'as mūsų šalyje, nes maži (tikrai mažai) automobiliai nėra populiarūs mūsų šalyje. Tuo tarpu jeigu dažnai keliaujate į Vidurio ar Vakarų Europą, visada turite pralėkti pro kaimyninės Lenkijos kelius.
Nors Fiat 126 pirmą kartą buvo pristatytas dar 1972 metais ir tais laikais buvo pakankamai populiarus Vakarų Europoje, tačiau šį mažylį Fiat gamino ne tik Italijoje, bet ir Lenkijoje. Italijoje šio modelio gamyba buvo nutraukta 1980 metais, tačiau Lenkijoje šio „kibiriuko“ gamyba truko net iki 2000 metų.
Todėl nenuostabu, kad kaimynėje šalyje šie automobiliai mėgstami tarp įvairiausio plauko žmonių, net ir tarp automanų. Prieš keletą metų jus supažindinome su gausiai, gausiai patobulintu ir
Vilniaus gatvėmis važinėjančiu Fiat 126, tačiau šis lenkiškas Fiat'as bus truputėlį kitoks. Nors vizualiai jie labai panašūs, tačiau šių projektų koncepcija skiriasi kardinaliai.
Lietuviškas projektas turėjo Honda variklį, saugos lankus ir plačias arkas, tuo tarpu šis raudonos spalvos Fiat'as buvo patobulintas pagal šiuolaikines tendencijas. Riebus drop'as, šiek tiek išvirtę ratai ir neįprastai atrodantys sparnai patiks ne visiems.
Tiesa, automobilio savininkas padirbėjo ne tik ties išvaizda, bet ir ties jo „viduriais“. Dabar mašinos ratus suka 1.2 litro, 100 arklio galių išvystantis variklis, kuris leidžia iki 100 km/val. įsibėgėti per maždaug 7 sekundes.
Esant reikalui, su šiuo Fiat'u galima pagąsdinti modernesnius automobilius.