Į didžiulį sandėlį atvežtas „Maserati MC20“ prototipas susitiko su dviem ypatingais sportiniais bolidais, kuriuose kadaise vairavo automobilių sporto legenda – Stirlingas Mossas, kuris šiemet iškeliavo anapilin.
Būtent jis vairuodamas „Maserati 250F“ bolidą, gegužės 13 dieną, Monako didžiojo prizo lenktynėse išplėšė itin saldžią pergalę, kuri buvo svarbi ne tik pačiam lenktynininkui, bet ir gamintojui.
Šios malonaus susitikimo metu „Maserati“ taip pat patvirtino, jog „MC20“ superautomobilis po labai ilgos pertraukos naudos visiškai naują, „Maserati“ inžinierių suprojektuotą benzininį variklį. Nors bendrovės atstovai nenori atskleisti smalsumą patenkinančių detalių, tačiau šiai dienai kalbama, jog tai galėtų būti turbininis V8 motoras arba V6 su hibridine pavara.
„Maserati“ siekis sugrįžti į superautomobilių areną nėra tik malonus siurprizas. Tai visiškai naujos strategijos dalis, kuri leis „Maserati“ markei tapti būsimų „FCA“ ir „PSA“ jungtuvių brangakmeniu.
Po to, kai „Ferrari“ buvo atskirta nuo „FCA“ koncerno ir dabar yra valdoma netiesiogiai, pagaliau „Maserati“ gali tapti automobilių gamintoju kokiu tik nori. Dabar „Ferrari“ neturės absoliučiai jokių galių sustabdyti „Maserati“ norą sukurti geresnį superautomobilį.