Vienetinis projektas
Kaip matote patys – tai naujos kartos „Quattroporte“ pagrindu sukurtas universalas. Kodėl tai yra svarbu? Nes „Touring Superleggera“ sukurti universalai buvo konstruojami ant senesnio modelio platformos. Būtent šis faktas nepatiko šio projekto iniciatoriaus, kuris norėdamas turėti praktiškesnę „Quattroporte“ versiją kreipėsi į keletą D.Britanijoje veikiančias įmones su patirtimi ir žiniomis galinčiomis konvertuoti „Quattroporte“ sedaną į universalą. Puiku!
Pasak projekto autoriaus, didžioji dauguma įmonių atkrito iškart. Daugelis už šią konversiją prašė maždaug 200 000 eurų ir teigė, jog automobilis į gatves išriedės tik po 6 ar 7 mėnesių. Vėlgi – tai šios idėjos iniciatoriui nepatiko.
Tuomet apie „Quattroporte“ universalą svajojęs entuziastas kreipėsi į savo srities specialistą – Adamą Reddingą. Žmogų, kuris visą savo gyvenimą restauravo „Jaguar E-Type“, skirtingus „Aston Martin“, „Lancia“ modelius.
Pagrindiniu smuiku pradėjęs griežti Adamas Reddingas iš pradžių įsijungė namuose esantį kompiuterį, kurio pagalba jam pavyko sukurti keletą skirtingų vizualizacijų, pavyzdžių, kurios vėliau leido apsispręsti dėl galutinės „Quattroporte“ išvaizdos.
Pasak projekto autorių, didžiausią galvos skausmą kėlė ne kėbulo pjaustymas, o elektros instaliacija ir jos valdomi prietaisai. Kadangi universalo autorius norėjo, jog „Quattroporte“ turėtų elektra valdomą bagažinės dangtį, Adamas turėjo pasikviesti savo sritį išmanančius elektrikus, jog priverstų bagažinės dangtį „kalbėtis“ su pagrindiniu automobilio kompiuteriu.
Apskritai prie automobilio buvo praleista maždaug 1500 darbo valandų, kurių metu Adamas Reddingas ir jo komanda sugebėjo sukurti gamintojo muziejaus vertą egzempliorių.