Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Egzotiškai skambantis „Maserati“ vardas yra puikiai žinomas ne tik Itališkų automobilių gerbėjams. Sportiškų, greitų ir prabangių automobilių gamintoja po truputėlį rengiasi užkariauti pasaulį ir parodyti, jog ne tik vokiški automobiliai yra verti dėmesio.
Jeigu sekate automobilių industrijos naujienas, atsiminsite, jog kompanijos modelių gama per artimiausius metus išsiplės neregėtų greičiu. Štai neseniai debiutavo ir Lietuvoje jau pasirodė naujos kartos „Quattroporte“. Vėliau išvysime vidutinio dydžio sedaną vardu „Ghibli“. Kompanijos planuose dar yra visureigis bei porą sportiškų automobilių.
Daugelis sutinka dėl vieno dalyko. Nauji automobiliai gali būti techniškai tobuli ir išbaigti, tačiau jeigu jie nebus tokie pritrenkiantys kaip senesni modeliai, pasaulio užkariavimo planą kompanija galės išmesti į šiukšlių dėžę.
Puikus grožio etalono pavyzdys yra ne pirmus metus gaminamas „Maserati GranCabrio“. Grakščių, elegantiškų ir tvirtų formų automobilis yra vertas atskiros muziejaus salės, kuriame būtų galima ištisą parą juo grožėtis.
Žmonės perkantys tokį automobilį dažniausiai turi išskirtinį skonį. Tačiau šių laikų Itališkų superautomobilių pirkėjas yra truputėlį kitoks, nes standartinio automobilio jam nebeužtenka. Jis nori bent truputėlį patobulinti ir išskirti iš kitų. Štai šio „GranCabrio“ savininkas nusprendė, jog nori naujo apavo savo elegantiškam automobiliui. Jis iškeitė standartinius ratlankius į 21 (priekyje) ir 22 colių dydžio (gale) ratus, kurie itališkam žirgui tinka kuo puikiausiai.
Ką jūs darytumėte su tokiu automobiliu? Tobulintumėte ar paliktumėte standartiniu?
Egzotiškai skambantis „Maserati“ vardas yra puikiai žinomas ne tik Itališkų automobilių gerbėjams. Sportiškų, greitų ir prabangių automobilių gamintoja po truputėlį rengiasi užkariauti pasaulį ir parodyti, jog ne tik vokiški automobiliai yra verti dėmesio.
Jeigu sekate automobilių industrijos naujienas, atsiminsite, jog kompanijos modelių gama per artimiausius metus išsiplės neregėtų greičiu. Štai neseniai debiutavo ir Lietuvoje jau pasirodė naujos kartos „Quattroporte“. Vėliau išvysime vidutinio dydžio sedaną vardu „Ghibli“. Kompanijos planuose dar yra visureigis bei porą sportiškų automobilių.
Daugelis sutinka dėl vieno dalyko. Nauji automobiliai gali būti techniškai tobuli ir išbaigti, tačiau jeigu jie nebus tokie pritrenkiantys kaip senesni modeliai, pasaulio užkariavimo planą kompanija galės išmesti į šiukšlių dėžę.
Puikus grožio etalono pavyzdys yra ne pirmus metus gaminamas „Maserati GranCabrio“. Grakščių, elegantiškų ir tvirtų formų automobilis yra vertas atskiros muziejaus salės, kuriame būtų galima ištisą parą juo grožėtis.
Žmonės perkantys tokį automobilį dažniausiai turi išskirtinį skonį. Tačiau šių laikų Itališkų superautomobilių pirkėjas yra truputėlį kitoks, nes standartinio automobilio jam nebeužtenka. Jis nori bent truputėlį patobulinti ir išskirti iš kitų. Štai šio „GranCabrio“ savininkas nusprendė, jog nori naujo apavo savo elegantiškam automobiliui. Jis iškeitė standartinius ratlankius į 21 (priekyje) ir 22 colių dydžio (gale) ratus, kurie itališkam žirgui tinka kuo puikiausiai.
Ką jūs darytumėte su tokiu automobiliu? Tobulintumėte ar paliktumėte standartiniu?