• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Milanas alsuoja dizaino dvasia, elegancija ir inovacijomis. Šiame išskirtiniame kontekste „Maserati“ pristato ypatingą premjerą legendiniame „Larusmiani“ butike, skirtoje išankstiniam FuoriConcorso renginio pristatymui. Šis prestižinis automobilių kultūros renginys gegužės 24–25 dienomis įvyks Komo ežero pakrantėse esančiose Villa del Grumello ir Villa Sucota vilose.

28

Milanas alsuoja dizaino dvasia, elegancija ir inovacijomis. Šiame išskirtiniame kontekste „Maserati“ pristato ypatingą premjerą legendiniame „Larusmiani“ butike, skirtoje išankstiniam FuoriConcorso renginio pristatymui. Šis prestižinis automobilių kultūros renginys gegužės 24–25 dienomis įvyks Komo ežero pakrantėse esančiose Villa del Grumello ir Villa Sucota vilose.

REKLAMA

2025-ųjų Milano dizaino savaitės metu Monte Napoleone rajonas, garsėjantis aukščiausios klasės stiliumi, tampa platforma išskirtiniam futuristinio lenktyninio automobilio prototipui, sukurtam legendinėje „Maserati“ gamykloje 1955–1957 metais. Šis automobilis eksponuojamas istoriniame „Larusmiani“ pastate, esančiame Via Pietro Verri 10, kuris jau daugiau nei šimtmetį reprezentuoja autentišką itališką kokybę ir rankų darbo („Hand-Made in Italy“) meistriškumą.

„Maserati“ ir „Larusmiani“ – tai du visame pasaulyje pripažinti itališkos prabangos ambasadoriai. Juos jungia ne tik nepriekaištingas stiliaus pojūtis, bet ir bendras siekis kurti objektus, kurie tampa nesenstančiomis ikoninėmis vertybėmis.

Vienas tokių pavyzdžių – 1956-aisiais pagamintas „Maserati 200S“, antrasis sportinis modelis iš Modenoje įsikūrusios gamyklos, sukurtas kartu su Fiandri kėbulų dirbtuvėmis. Šiuo automobiliu lenktyniavo garsūs to meto sportininkai, tarp kurių buvo ir Gilberto Cornacchia, tuomečio „Maserati“ atstovo Milane sūnus, bei lenktynininkas iš Neapolio Mennato Boffa. Šis modelis varžybose aktyviai dalyvavo iki 1960 metų.

„Maserati 200S“ buvo komplektuojamas su keturių cilindrų eilės varikliu, kurio konstrukcija buvo paremta ankstesnio 150S modelio technologijomis. Variklio darbinis tūris siekė 1 993 cm³, o dviejų Weber 45 DCO3 karbiuratorių dėka jis išvystydavo 190 AG galią esant 7 400 aps./min. 

REKLAMA
REKLAMA

Po aktyvaus dalyvavimo lenktynėse automobilis ilgai buvo saugomas gamyklos patalpose iki 1999 metų, kol buvo perduotas Modenoje esančiai Panini kolekcijai. Tais pačiais metais jį įsigijęs dabartinis savininkas atliko išsamią ir kruopščią restauraciją, sugrąžinusią jam originalų istorinį žavesį.

REKLAMA

Tačiau įspūdingas raudonas „200S“ nėra vienintelis dizaino kūrinys, kurį „Maserati“ pristato šių metų Milano dizaino savaitėje. Bendradarbiaujant su garsiais baldų dizaino meistrais iš „Giorgetti“, „Maserati“ demonstruoja projektą, kuris atspindi itališką meistrystę ir novatorišką požiūrį į technologijas. 

Šio bendradarbiavimo rezultatas – išskirtinė interjero dizaino kolekcija ir specialus vienetinis „Maserati Grecale“ modelis, sukurtas individualios gamybos programoje „Maserati Fuoriserie“.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų