Susidūrė su iššūkiais
„Prisipažinsiu – iš pradžių į automobilio tvarkymo darbus žiūrėjau optimistiškai, tačiau viskas labai greitai susistatė į savo vietas“, - apie sunkumų pradžią pradeda pasakoti Mantas.
„Prieš pradėdamas darbuotis, kreipiausi į draugą pagalbos. Norėjau į jo garažą atvaryti automobilį, jog galėčiau užvirinti porą skilučių. Mhm, Aha.“
„Kai pradėjau šveisti slenkstį, pora skilučių labai greitai atsirado bent 50“, - juokdamasis priduria Mantas
„Sparnai atrodė lygesni, bet kai nušveičiau juos ir pradėjau lyginti, pastebėjau, jog automobilio būklė prastesnė negu tikėjausi. Pavyzdžiui, ant sparno radau milžinišką glaisto sluoksnį.“
„Tvarkyti „Lada“ yra pakankamai sunku, vien dėl to, jog automobilis turi plonas ir elastingas skardas, tad jeigu ruošiatės restauruoti seną žigulį – apsišarvuokite kantrybe“, - patarimu dalinasi Mantas.
Pirmas kartas
„Nėrė į nežinomybę“ – taip būtų galima apibūdinti Manto veiksmus, kuomet jis nusprendė savomis rankomis prikelti Tarybų Sąjungos laikais pagamintą automobilį. Kodėl? Nes daugelį sudėtingų darbų Mantas atliko pats, neturėdamas visiškai jokios patirties.
„Lada“ projekto autorius pripažįsta, jog daugelis labai dažnai jam sakė vieną ir tą patį – „Tai per didelis kasnis tau.“ Tai yra natūrali aplinkinių reakcija, tačiau ar tai turėtų paskatinti atsisakyti savo planų? „Stengiausi pasitikėti savo jėgomis ir nekreipti dėmesio į aplinkių reakciją“, - priduria Mantas.
„Esu anksčiau dirbęs su glaisto, gruntu ir kitomis medžiagomis, bet šį kartą tai buvo pirmas kartas, kuomet turėjau savomis jėgomis automobilį paruošti dažymui.“
„Atsižvelgiant į tai, jog tai buvo mano pirmas kartas – galutinį rezultatą įvertinčiau pakankamai aukštu balu. Dabar matau kur padariau klaidų, bet apskritai – savo darbu esu patenkintas.“
„Nesu iki galo patenkintas dažymo ir kėbulo lakavimo kokybe, bet tam tikrus trūkumus turėtų paslėpti kokybiškas poliravimas.“
Nepaisant to, vaikinas neslepia, jog dabar jo vairuojama „Lada“ žymiai geriau už daugelį kitų tos pačios markės automobilių, kurie važinėja bendro naudojimo keliais.
Gyvai šį automobilį galėsite išvysti jau šį šeštadienį, „Memel Motor Fest“ festivalio metu.
„Golf“ modifikacijų sąrašas:
- „Volkswagen Golf GTI 25th-Anniversary Edition“ priekinio buferio pažeminimas
- Radiatoriaus grotelės be „Volkswagen“ logotipo
- „Nardi“ vairas
- „Recaro“ sėdynės
- Juodi galiniai žibintai
- Priekiniai žibintai atrodė kaip drakonai, nors iš tikro ten buvo originalūs, brangūs sonarai
- Pagal užsakymą pagaminti reguliuojamo aukščio ir kietumo amortizatoriai
- Originalūs „Rial Dayton“ dviejų dalių ratlankiai
- Perdarytas išmetimas su dviem išmetimo vamzdžiais šonuose
- Perdarytas turbinos įsiurbimo vamzdis
„Lada“ atliktų darbų sąrašas:
- Originalūs „Lada“ ortakiai
- „2106“ prietaisų skydas
- „Rala“ sportinis vairas
- Sumontuotos trumpesnės spyruoklės
- 1,6 motoras su „Solex Sport“ karbiuratoriumi
- Perdarytas oro filtras
- Vidinė durų dalis padengta nauja oda
- Savos gamybos platintos skardos
- Sumontuotos juodos lubos
- Įdiegtas elektroninis degimas
- Sumontuotas perdarytas išmetimas