Nuolatinis domėjimasis Japonijos automobilių kultūra paskatino Mantą pasodinti „200SX“ ant griežtos dietos, atsikratyti nereikalingų detalių, sumontuoti sportines sėdynes, dar keletą atributų ir su didžiule šypsena draskyti galines „Nissan 200SX“ padangas tuomet Lietuvoje vykusiose drifto varžybose.
Ne vieną gerą prisiminimą apie drifto varžyboms paruoštą „Nissan“ pasakojęs Mantas neslepia, jog netikėtai visą pasaulį užklupusi ekonominė krizė palietė ir jį. Sulėtėjusi pasaulio ir Lietuvos ekonomika privertė atsisakyti tolimesnio dalyvavimo varžybose ir galų gale - atsisveikinti su „Nissan 200SX“.
„Kadangi automobilyje buvo nemažai brangių komponentų ir detalių, savo turėtą „Nissan 200SX“ išpardaviau dalimis. Nors tai daryti nebuvo labai lengva, tačiau dabar pažvelgus atgal, galėčiau pasakyti, kad nėra to blogo kas neįšeitų į gerą.“
Nauji metai, nauji ratai
Pasitikdamas naująjį, 2016 metų automanų sezoną, Mantas savo garažo duris atvėrė ne pirmos jaunystės „Lexus“ markės modeliui, o tiksliau - pirmosios kartos „Lexus GS 300“.
Pradėję šnekučiuotis apie naująjį Manto pirkinį, iš pradžių pagalvojome, kad „Lexus GS“ buvo nupirktas tam, jog galėtų patenkinti vaikino norą modifikuoti standartinius automobilius. Iš dalies tai buvo tiesa, tačiau Manto teigimu, „Lexus“ sedanas buvo nupirktas su mintimi jį naudoti kiekvieną mielą dieną. Kelionėms į darbą, kelionėms į kitą Lietuvos kampą - patogios kelionės buvo svarbesnės negu modifikacijos, tačiau pradėjus automobilį naudoti kiekvieną dieną, atsirado noras atlikti keletą pakeitimų.
Būdamas vienas iš Japoniškų automobilių klubo įkūrėjų, Mantas su savo bendraminčiais nusprendė, jog Lietuvai reikia pademonstruoti kaip turi atrodyti tikri V.I.P stiliaus automobiliai. Tiek Europoje, tiek Jungtinėse Valstijose netrūksta įvairių markių automobilių, kurie buvo patobulinti pagal Japonijoje gimusio stiliaus taisykles, tačiau norint turėti grynakraujį V.I.P stiliaus automobilį, reikia įsigyti japonišką automobilį. Būtent tai Mantas ir padarė.
Šiemet į mūsų šalies kelius išriedėjo ne vienas, bet keletas „Lexus“ automobilių, kurie artimiausioje ateityje sugebės kuklią Lietuvos V.I.P sceną reprezentuoti ne tik aplinkinėse šalyse.
Pavasariui dar tik pradėjus belstis į Lietuvos duris, Mantą pasiekė pirmasis detalių kraitis, kuriame buvo : „AME Shallen LX“ 19 colių ratlankiai, „JIC Magic“ reguliuojamo aukščio amortizatoriai, „Toyota Aristo“ Kouki galiniai žibintai, „Toyota Aristo“ galinis 3 dalių spoileris, „Toyota Aristo“ langų aptakai.
Nors iki pirmojo automanų sezono atidarymo buvo likęs daugiau negu vienas mėnuo, tačiau Mantui net ir šis laiko tarpas atrodė pakankamai trumpas, jog visi į garažą atvykę žaislai galėtų surasti savo vietą japoniškame sedane, tačiau su panašia dilema yra susidūręs ne vienas automanas.
Taigi, ar Mantui pavyko suspėti ir naujutėlius komponentus sumontuoti į būsimą V.I.P stiliaus atstovą? Jeigu buvote užsukę į „JDM.lt“ kolektyvo surengtą sezono atidarymą ir pirmąjį japoniškų automobilių susibūrimą Vilniuje, atsakymą į šį klausimą jau žinote.
Nuotraukos autorius - Papartis
Nuotraukų autorė - Aistė Kirsnytė
Nuotraukos autorius - Rokas Valiauga
Nuotraukų autorius - Danius Media