• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Mansory“ - automobilių puošybos namai, kuriuos gimsta išskirtinės išvaizdos projektai. Nors šios kompanijos projektai ne visada sulaukia didžiulių aplodismentų, tačiau „Mansory“ kompanijos vadovai į tai nekreipia dėmesio. Jiems svarbiausia, jog kiekvienas projektas sukeltų didžiulę diskusijos bangą.
Paaiškinti netradicinį automobilių puošybos stilių galėtų kompanijos įkūrėjas ir vadovas Kouroshas Mansory. Žmogus, kurio šeima yra kilusi iš Irano, daugelį metų žavėjosi D. Britanijoje kuriamais automobiliais, įdomia jų stilistika ir netradiciniais sprendimais. Sukaupęs pakankamai didžiulę sumą pinigų, Kourosha Mansory 1989 metais įkūrė kompaniją, kuri per labai trumpą laiką tapo žinoma visame pasaulyje.
Vokietijoje įsikūrusi kompanija iš pradžių tobulindavo „Aston Martin“, „Rolls-Royce“, „Bentley“ ir „Ferrari“ markių automobilius, tačiau vėliau aksesuarų katalogas buvo praplėstas. Šiuo metu „Mansory“ gamina įvairiausias kėbulo detales ir kitus priedus „Aston Martin“, „Audi“, „BMW“, „Bentley“, „Bugatti“, „Ferrari“, „Mercedes Benz“, „Lamborghini“, „Rolls-Royce“, „Maserati“, „Porsche“, „Lotus“ ir „Range Rover“ markėms.
Atsižvelgdami į „Mansory“ specialistų išskirtinį skonį, atrinkome keletą ryškiausių, daugiausiai diskusijų sukėlusius projektus. Vertinti šiuos automobilius reikėtų vertinti pagal visiškai kitas taisykles. Jeigu automobilius vertinate pagal grožio konkurso taisykles, žiūrėdami į šiuos „Mansory“ projektus padarysite klaidą. Į šiuos „Mansory“ kūrinius reikėtų žiūrėti taip kaip daugelis šios kompanijos klientų - Ar jis sugebėtų atkreipti aplinkinių dėmesį? Jeigu atsakymas teigiamas - „Mansory“ savo darbą padarė puikiai.

1 ) Mansory Vitesse Rosé


2009 metų rudenį, pasauliui buvo pristatytas pats ryškiausias „Mansory“ projektas - „Bentley Continental GT“ pagrindu sukonstruotas automobilis buvo papuoštas labai, labai ryškia kėbulo spalva, kuri daugeliui automanų primins moterišką rankinę, o ne automobilį.
Tačiau po ryškia kėbulo ir interjero spalva slypi pakankamai rimtos modifikacijos. Pavyzdžiui, standartinius ratus pakeitė 21 colių juodos spalvos ratlankiai su „Dunlop Sport Maxx GT“ padangomis, automobilis taip pat gavo naują išmetimo sistemą, keletą kėbulo apdailos detalių iš anglies pluošto. Be to, „Mansory“ specialistai pakeitė orinės pakabos sistemos darbą.

2 ) Mansory LaRevoluzione


2009 metų rudenį „Mansory“ pristatė dar vieną išskirtinį projektą. Frankfurto automobilių parodos lankytojus pasitiko radikaliai pasikeitęs „Ferrari F12 Berlinetta“ arba bent jau kas iš jo liko.
„Mansory“ specialistai pakeitė visas kėbulo detales, kurios buvo pagamintos iš aliuminio. Vokietijoje įsikūrusios kompanijos specialistai visas detales pagamino iš anglies pluošto, tačiau vargu ar jos sugebėjo pridėti automobiliui papildomo grožio. Būtent radikalūs pasikeitimai tapo kritikos objektu.
Jeigu nepaisysime automobilio išvaizdos, o susikoncentruosime į rimtesnes modifikacijas, „Mansory“ specialistai iš 12 cilindrų motoro išspaudė net 1200 arklio galių, padidino maksimalų greitį iki 370 km/val. ir sumažino automobilio įsibėgėjimo laiką iki 100 km/val. Šis „Mansory“ automobilis iki 100 km/val. galėdavo įsibėgėti vos per 2.8 sekundės.

3 ) Mansory Cormeum


Tai buvo vienas iš tų projektų, kuris pademonstravo „Mansory“ silpnybę anglies pluoštui. Kiekviena „SLS AMG“ kėbulo detalė buvo pagaminta iš anglies pluošto. Pradedant priekiniu buferiu ir baigiant į viršų pasikeliančiomis durimis, kurias pagaminti kainavo apvalią sumelę.
Kaip ir viršuje esantis „Ferrari“, taip ir šis „Mercedes Benz“ techninė pusė buvo maitina steroidais. 8 cilindrų motoro galia buvo padidinta nuo 571 iki 660 arklio galių, o vėliau ir iki 730 arklio galių.
„Mansory“ taip pat pakeitė didžiąją daugumą pakabos detalių, stabdžių diskus, išmetimo sistemą.

4 ) Mansory Chopster


„Mansory“ iki pat 2008 metų nekreipė dėmesio į vieną populiariausių sportiškų automobilių gamintojų - „Porsche“. Kai „Mansory“ vadovai pastebėjo kiek daug dėmesio sulaukia modifikuoti „Cayenne“ visureigiai, šios kompanijos specialistai nusprendė nutraukti „Porsche“ celibatą ir pristatė galingai atrodantį „Mansory Chopster“.
Kaip ir daugelis kitų „Mansory“ modelių, taip ir šis išsiskyrė agresyviai atrodančiomis kėbulo detalėmis, kurių dėka „Cayenne“ praplatėjo net 80 milimetrų. „Mansory“ specialistų patobulintas „Cayenne“ pasipuošė specialiai šiam modeliui pagamintu priekiniu ir galiniu buferiu, variklio dangčiu, durimis, sparnais ir net bagažinės dangčiu.
Po raumeninga išvaizda slypėjo „Porsche Cayenne Turbo S“ agregatai. Standartinis motoras išvystė 550 arklio galių ir 750 Nm sukimo momentą, tačiau po apsilankymo „Mansory“ dirbtuvėse, „Porsche“ variklio galia padidėjo iki 710 arklio galių ir 900 Nm. Tokio jėgainės pilnai užteko norint pasiekti 302 km/val. greitį.

„Mansory“ - automobilių puošybos namai, kuriuos gimsta išskirtinės išvaizdos projektai. Nors šios kompanijos projektai ne visada sulaukia didžiulių aplodismentų, tačiau „Mansory“ kompanijos vadovai į tai nekreipia dėmesio. Jiems svarbiausia, jog kiekvienas projektas sukeltų didžiulę diskusijos bangą.
Paaiškinti netradicinį automobilių puošybos stilių galėtų kompanijos įkūrėjas ir vadovas Kouroshas Mansory. Žmogus, kurio šeima yra kilusi iš Irano, daugelį metų žavėjosi D. Britanijoje kuriamais automobiliais, įdomia jų stilistika ir netradiciniais sprendimais. Sukaupęs pakankamai didžiulę sumą pinigų, Kourosha Mansory 1989 metais įkūrė kompaniją, kuri per labai trumpą laiką tapo žinoma visame pasaulyje.
Vokietijoje įsikūrusi kompanija iš pradžių tobulindavo „Aston Martin“, „Rolls-Royce“, „Bentley“ ir „Ferrari“ markių automobilius, tačiau vėliau aksesuarų katalogas buvo praplėstas. Šiuo metu „Mansory“ gamina įvairiausias kėbulo detales ir kitus priedus „Aston Martin“, „Audi“, „BMW“, „Bentley“, „Bugatti“, „Ferrari“, „Mercedes Benz“, „Lamborghini“, „Rolls-Royce“, „Maserati“, „Porsche“, „Lotus“ ir „Range Rover“ markėms.
Atsižvelgdami į „Mansory“ specialistų išskirtinį skonį, atrinkome keletą ryškiausių, daugiausiai diskusijų sukėlusius projektus. Vertinti šiuos automobilius reikėtų vertinti pagal visiškai kitas taisykles. Jeigu automobilius vertinate pagal grožio konkurso taisykles, žiūrėdami į šiuos „Mansory“ projektus padarysite klaidą. Į šiuos „Mansory“ kūrinius reikėtų žiūrėti taip kaip daugelis šios kompanijos klientų - Ar jis sugebėtų atkreipti aplinkinių dėmesį? Jeigu atsakymas teigiamas - „Mansory“ savo darbą padarė puikiai.

1 ) Mansory Vitesse Rosé


2009 metų rudenį, pasauliui buvo pristatytas pats ryškiausias „Mansory“ projektas - „Bentley Continental GT“ pagrindu sukonstruotas automobilis buvo papuoštas labai, labai ryškia kėbulo spalva, kuri daugeliui automanų primins moterišką rankinę, o ne automobilį.
Tačiau po ryškia kėbulo ir interjero spalva slypi pakankamai rimtos modifikacijos. Pavyzdžiui, standartinius ratus pakeitė 21 colių juodos spalvos ratlankiai su „Dunlop Sport Maxx GT“ padangomis, automobilis taip pat gavo naują išmetimo sistemą, keletą kėbulo apdailos detalių iš anglies pluošto. Be to, „Mansory“ specialistai pakeitė orinės pakabos sistemos darbą.

2 ) Mansory LaRevoluzione


2009 metų rudenį „Mansory“ pristatė dar vieną išskirtinį projektą. Frankfurto automobilių parodos lankytojus pasitiko radikaliai pasikeitęs „Ferrari F12 Berlinetta“ arba bent jau kas iš jo liko.
„Mansory“ specialistai pakeitė visas kėbulo detales, kurios buvo pagamintos iš aliuminio. Vokietijoje įsikūrusios kompanijos specialistai visas detales pagamino iš anglies pluošto, tačiau vargu ar jos sugebėjo pridėti automobiliui papildomo grožio. Būtent radikalūs pasikeitimai tapo kritikos objektu.
Jeigu nepaisysime automobilio išvaizdos, o susikoncentruosime į rimtesnes modifikacijas, „Mansory“ specialistai iš 12 cilindrų motoro išspaudė net 1200 arklio galių, padidino maksimalų greitį iki 370 km/val. ir sumažino automobilio įsibėgėjimo laiką iki 100 km/val. Šis „Mansory“ automobilis iki 100 km/val. galėdavo įsibėgėti vos per 2.8 sekundės.

3 ) Mansory Cormeum


Tai buvo vienas iš tų projektų, kuris pademonstravo „Mansory“ silpnybę anglies pluoštui. Kiekviena „SLS AMG“ kėbulo detalė buvo pagaminta iš anglies pluošto. Pradedant priekiniu buferiu ir baigiant į viršų pasikeliančiomis durimis, kurias pagaminti kainavo apvalią sumelę.
Kaip ir viršuje esantis „Ferrari“, taip ir šis „Mercedes Benz“ techninė pusė buvo maitina steroidais. 8 cilindrų motoro galia buvo padidinta nuo 571 iki 660 arklio galių, o vėliau ir iki 730 arklio galių.
„Mansory“ taip pat pakeitė didžiąją daugumą pakabos detalių, stabdžių diskus, išmetimo sistemą.

4 ) Mansory Chopster


„Mansory“ iki pat 2008 metų nekreipė dėmesio į vieną populiariausių sportiškų automobilių gamintojų - „Porsche“. Kai „Mansory“ vadovai pastebėjo kiek daug dėmesio sulaukia modifikuoti „Cayenne“ visureigiai, šios kompanijos specialistai nusprendė nutraukti „Porsche“ celibatą ir pristatė galingai atrodantį „Mansory Chopster“.
Kaip ir daugelis kitų „Mansory“ modelių, taip ir šis išsiskyrė agresyviai atrodančiomis kėbulo detalėmis, kurių dėka „Cayenne“ praplatėjo net 80 milimetrų. „Mansory“ specialistų patobulintas „Cayenne“ pasipuošė specialiai šiam modeliui pagamintu priekiniu ir galiniu buferiu, variklio dangčiu, durimis, sparnais ir net bagažinės dangčiu.
Po raumeninga išvaizda slypėjo „Porsche Cayenne Turbo S“ agregatai. Standartinis motoras išvystė 550 arklio galių ir 750 Nm sukimo momentą, tačiau po apsilankymo „Mansory“ dirbtuvėse, „Porsche“ variklio galia padidėjo iki 710 arklio galių ir 900 Nm. Tokio jėgainės pilnai užteko norint pasiekti 302 km/val. greitį.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų