• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kol „Mano automobilis“ rubrika dar yra pakankamai šviežia - pasikartosime. „Mano automobilis“ yra skirta tiems automanams, kurių automobiliai netelpa į „
Jūsų projektai“ rubrikos rėmus, kurioje aprašome jau užbaigtus, daugybės nervų, laiko ir meilės pareikalavusius automobilius.

Matas priklauso tam automanų ratui, kurie šiltuoju metų laiku džiaugiasi labiau ir dažniau už kitus. Kodėl? Nes šio automano garaže stovi pirmosios kartos „Volkswagen Golf“ su nuleidžiamu stogu.
Kabrioletų sezoną neseniai atidarę automanai iki šiol greičiausiai nesupranta kas darosi su mūsų šalies orais. Vieną dieną - pliaupia ir gatvėse teka upeliai, o kitą nesurasi vietos, kurioje būtų galima pasislėpti nuo saulės spindulių.

Kol „Mano automobilis“ rubrika dar yra pakankamai šviežia - pasikartosime. „Mano automobilis“ yra skirta tiems automanams, kurių automobiliai netelpa į „
Jūsų projektai“ rubrikos rėmus, kurioje aprašome jau užbaigtus, daugybės nervų, laiko ir meilės pareikalavusius automobilius.

Matas priklauso tam automanų ratui, kurie šiltuoju metų laiku džiaugiasi labiau ir dažniau už kitus. Kodėl? Nes šio automano garaže stovi pirmosios kartos „Volkswagen Golf“ su nuleidžiamu stogu.
Kabrioletų sezoną neseniai atidarę automanai iki šiol greičiausiai nesupranta kas darosi su mūsų šalies orais. Vieną dieną - pliaupia ir gatvėse teka upeliai, o kitą nesurasi vietos, kurioje būtų galima pasislėpti nuo saulės spindulių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mato VW Golf (5)


Dieną, kai žavus pirmos kartos „Volkswagen Golf“ kabrioletas išriedėjo iš Mato garažo, danguje švietė ryški saulė, nesimatė ne vieno debesėlio. Tad vietoj įprasto pasivažinėjimo po Vilniaus miestą, Matas atliko kuklią savo automobilio fotosesiją.
Progų atlikti fotosesiją buvo dvi : pirmoji - galimybė išvažiuoti su automobiliu pasivažinėti po Vilniaus gatves ir antroji - parodyti kukliai atsinaujinusį automobilį. Tačiau apie viską nuo pradžių.

REKLAMA

Mato VW Golf (3)


Prieš Jūsų akis - 1988 metų gamybos „Volkswagen Golf“ kabrioletas su 1.8 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų agregatu, išvystančiu 95 arklio galias.
Į Mato rankas patekęs egzempliorius visą savo gyvenimą važinėjo Jungtinių Valstijų keliais, tik vėliau jis nusipirko bilietą į Europą, o tiksliau - į Lietuvą.

REKLAMA
REKLAMA

Mato VW Golf (2)


Į lietuvišką garažą atvykęs vokiškas kabrioletas iškart sulaukė keletos pakeitimų. Matas iškart sumontavo naują kabrioleto stogą, įdėjo šviežiai apsiūtas sėdynes. Per šaltąjį metų laikotarpį Matui pavyko surasti labai retus „Atiwe Type B“ ratlankius, kurie po poliravimo procedūros dabar puošia baltos spalvos „Golf“ kabrioletą.
Šiuo metu didžiausią galvos skausmą kelia variklis, o tiksliau - jo darbas. Mato teigimu, šiuo metu vaikinas artėja link tinkamai sureguliuoto variklio, kuris dirbtų kaip šveicariškas laikrodis.

Mato VW Golf (1)


Parodykite savo vairuojamą automobilį arba šiuo metu garaže konstruojamą projektą. Markė ir dydis - visiškai nesvarbu. Lauksime Jūsų laiškų - tiesiog užpildykite žemiau esančią formą arba susisiekite „
Facebook“ pagalba.

 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų