Dieną, kai žavus pirmos kartos „Volkswagen Golf“ kabrioletas išriedėjo iš Mato garažo, danguje švietė ryški saulė, nesimatė ne vieno debesėlio. Tad vietoj įprasto pasivažinėjimo po Vilniaus miestą, Matas atliko kuklią savo automobilio fotosesiją.
Progų atlikti fotosesiją buvo dvi : pirmoji - galimybė išvažiuoti su automobiliu pasivažinėti po Vilniaus gatves ir antroji - parodyti kukliai atsinaujinusį automobilį. Tačiau apie viską nuo pradžių.
Prieš Jūsų akis - 1988 metų gamybos „Volkswagen Golf“ kabrioletas su 1.8 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų agregatu, išvystančiu 95 arklio galias.
Į Mato rankas patekęs egzempliorius visą savo gyvenimą važinėjo Jungtinių Valstijų keliais, tik vėliau jis nusipirko bilietą į Europą, o tiksliau - į Lietuvą.
Į lietuvišką garažą atvykęs vokiškas kabrioletas iškart sulaukė keletos pakeitimų. Matas iškart sumontavo naują kabrioleto stogą, įdėjo šviežiai apsiūtas sėdynes. Per šaltąjį metų laikotarpį Matui pavyko surasti labai retus „Atiwe Type B“ ratlankius, kurie po poliravimo procedūros dabar puošia baltos spalvos „Golf“ kabrioletą.
Šiuo metu didžiausią galvos skausmą kelia variklis, o tiksliau - jo darbas. Mato teigimu, šiuo metu vaikinas artėja link tinkamai sureguliuoto variklio, kuris dirbtų kaip šveicariškas laikrodis.
Parodykite savo vairuojamą automobilį arba šiuo metu garaže konstruojamą projektą. Markė ir dydis - visiškai nesvarbu. Lauksime Jūsų laiškų - tiesiog užpildykite žemiau esančią formą arba susisiekite „
Facebook“ pagalba.