Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Lotus naujienos Frankfurto automobilių parodoje šiek tiek skyrėsi nuo to, ką mes matėme praeitais metais. Jei pamenate, prieš metus, Lotus žibėjo su visa puokšte koncepcinių automobilių. Tuo tarpu šiais metais pristatė 2012 metų Lotus Exige S ir labai neįprastą raliui skirtą Lotus Exige R-GT.
2012 Lotus Exige S
Lotus Elise ir Exige modeliai savu laiku išgelbėjo Lotus gamyklą nuo bankroto. Tai buvo automobiliai surinkti iš įvairiausių automobilių dalių, tačiau vienu žingsniu stovintys super automobilių lentynoje. Geras svoris, tačiau maža galia. Naudodami Toyotos 2ZZ-GE variklį jie paprastai gamindavo su 200 AG. Versijos su kompresoriumi buvo šiek tiek galingesnės. Pagaliau Lotus suprato, kad atėjo laikai kai 200 AG tikrai ne super automobilio kalibras. Taip pat senas 2ZZ-GE variklis neatitiko naujų Europos sąjungos reikalavimų. 2012 metų versijoje Lotus panaudojo pirmą kartą Evoroje S naudojamą V6 tipo 3,5 darbinio tūrio variklį. Su kompresoriumi, jis turi 346 AG. Jau rimta. Nes nuo 0 iki 100 km/h toks agregatas įsibėgėja per 4,1 sekundes.
Visai kitas klausimas nauja išvaizda. Reikia pritarti, kad apdailos ir išvaizdos pakeitimai naują Lotus Exige S padaro labiau super automobiliu. Tiesa galinio sparno tvirtinimas primena, kad tai mažo biudžeto super automobilis. Na o dėl naujos formos galo tai jau skonio reikalas.
Lotus Exige R-GT
Labai įdomus pristatytas Lotus modelis Lotus Exige R-GT. Lotus nusipirkus indams jau seniai kalbama, kad ji turi grandiozinių ateities planų. Vienas iš tokių paaiškėjo Frankfurte. Lotus planuoja grįžti į ralį. Kol kas tai skamba neįtikėtinai, tačiau naujas Lotus Exige R-GT atitinka R FIA-GT ralio klasės reikalavimus. Jis taip pat turi 3,5 litrų darbinio tūrio V6 variklį, tačiau reikalavimai galią apriboja iki 302 AG. Šiaip nors mes Lotus Exige labiau žinome kaip asfalto automobilį, tačiau jis gan dažnai naudojamas krose ir rally krose. Todėl, ko gero valdomumo savybės bekelėje yra tokios pačios geros kaip ir ant asfalto.
Lotus naujienos Frankfurto automobilių parodoje šiek tiek skyrėsi nuo to, ką mes matėme praeitais metais. Jei pamenate, prieš metus, Lotus žibėjo su visa puokšte koncepcinių automobilių. Tuo tarpu šiais metais pristatė 2012 metų Lotus Exige S ir labai neįprastą raliui skirtą Lotus Exige R-GT.
2012 Lotus Exige S
Lotus Elise ir Exige modeliai savu laiku išgelbėjo Lotus gamyklą nuo bankroto. Tai buvo automobiliai surinkti iš įvairiausių automobilių dalių, tačiau vienu žingsniu stovintys super automobilių lentynoje. Geras svoris, tačiau maža galia. Naudodami Toyotos 2ZZ-GE variklį jie paprastai gamindavo su 200 AG. Versijos su kompresoriumi buvo šiek tiek galingesnės. Pagaliau Lotus suprato, kad atėjo laikai kai 200 AG tikrai ne super automobilio kalibras. Taip pat senas 2ZZ-GE variklis neatitiko naujų Europos sąjungos reikalavimų. 2012 metų versijoje Lotus panaudojo pirmą kartą Evoroje S naudojamą V6 tipo 3,5 darbinio tūrio variklį. Su kompresoriumi, jis turi 346 AG. Jau rimta. Nes nuo 0 iki 100 km/h toks agregatas įsibėgėja per 4,1 sekundes.
Visai kitas klausimas nauja išvaizda. Reikia pritarti, kad apdailos ir išvaizdos pakeitimai naują Lotus Exige S padaro labiau super automobiliu. Tiesa galinio sparno tvirtinimas primena, kad tai mažo biudžeto super automobilis. Na o dėl naujos formos galo tai jau skonio reikalas.
Lotus Exige R-GT
Labai įdomus pristatytas Lotus modelis Lotus Exige R-GT. Lotus nusipirkus indams jau seniai kalbama, kad ji turi grandiozinių ateities planų. Vienas iš tokių paaiškėjo Frankfurte. Lotus planuoja grįžti į ralį. Kol kas tai skamba neįtikėtinai, tačiau naujas Lotus Exige R-GT atitinka R FIA-GT ralio klasės reikalavimus. Jis taip pat turi 3,5 litrų darbinio tūrio V6 variklį, tačiau reikalavimai galią apriboja iki 302 AG. Šiaip nors mes Lotus Exige labiau žinome kaip asfalto automobilį, tačiau jis gan dažnai naudojamas krose ir rally krose. Todėl, ko gero valdomumo savybės bekelėje yra tokios pačios geros kaip ir ant asfalto.