Peteris Stevensas turėdamas laisvo laiko, kartu su keliais inžinieriais sukūrė labai įdomią sportiško automobilio koncepciją M300. Devinto dešimtmečio viduryje, D.Britanijoje įsikūręs sportiškų automobilių gamintojas galvojo apie naują modelį, kurio variklis būtų sumontuotas viduryje.
Giorgetto Giugiaro išgirdęs šį Lotus kompanijos norą, sukūrė koncepciją vardu Etna. Garsusis dizaineris ir inžinierius tikėjosi, jog koncepcija Lotus vadovams patiks ne tik vizualiai, bet ir techniškai, tačiau kompanijos vadovai į šiai koncepcijai iš Italijos pasakė - ne.
Tuo metu kompanijoje dirbęs Peteris Stevensas pamatęs galimybę, pradėjo pats dirbti ties nauju sportišku automobiliu. Kartu su dviem inžinieriais specialiai šiam modeliui visiškai naują važiuoklę iš anglies pluošto ir aliuminio.
Per vidurį specialistai sumontavo Cadillac, aštuonių cilindrų motorą, kuris iš pirmo žvilgsnio šiam automobiliui tiko puikiai. Kadangi tuo metu Lotus priklausė General Motors, inžinieriams nereikėjo sukti galvos kiek kainuos vienas ar kitas galingas variklis.
Deja, bet projektui nebuvo lemta pasirodyti serijinėje gamyboje. General Motors vadovybė tuo metu teigė, jog projektas nebus pelningas ir vargu ar kada nors atsipirks. Visas dėmesys buvo naujos kartos Esprit modeliui, kuris nesugebėjo išgelbėti kompanijos nuo finansinės duobės.
Nusivylęs Lotus kompanijos vadovybės sprendimu, Peteris Stevensas prisijungė prie kito automobilių gamintojo - McLaren. Būtent jis kartu su Gordonu Murray sukūrė vieną greičiausių automobilių planetoje - McLaren F1.