Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Džiugi žinia visiems „Lotus“ markės gerbėjams. D.Britanijoje įsikūręs sportiškų automobilių gamintojas netrukus gaus 10 milijonų svarų paskolą iš D.Britanijos vyriausybės. Tačiau be šios pakankamai didelės paskolos, naujieji „Lotus“ savininkai „DRB-Hicom“ pasiryžę į kompaniją investuoti dar papildomus 100 milijonų svarų.
Šiuo metu kompanija turi naujus vadovus, kurie stengsis stabilizuoti automobilių gamybą ir plėsti partnerių ratą visame pasaulyje, ypač Jungtinėse Amerikos Valstijose ir Kinijoje.
Pasak kompanijos atstovų, vyriausybės suteikta paskola bus panaudota protingai. „Šiuos pinigus investuosime į naujų automobilių kūrimą, darbuotojų apmokymus ir technologijų vystymą“, - pridūrė „Lotus“ kompanijos dabartinis vadovas Aslamas Farikullah.
Pagrindinė užduotis visai „Lotus“ kompanijai yra padidinti gamybos ir pardavimų apsukas. Nors šiais metais automobilių paklausa išaugo 15 procentų, to neužtenka, kad sportiškų automobilių gamintojas dirbtų pelningai. Per artimiausius tris metus dabartiniai „Lotus“ savininkai tobulins dabartinius modelius ir greičiausiai neinvestuos į tolimesnį „Esprit“ kūrimą.
Džiugi žinia visiems „Lotus“ markės gerbėjams. D.Britanijoje įsikūręs sportiškų automobilių gamintojas netrukus gaus 10 milijonų svarų paskolą iš D.Britanijos vyriausybės. Tačiau be šios pakankamai didelės paskolos, naujieji „Lotus“ savininkai „DRB-Hicom“ pasiryžę į kompaniją investuoti dar papildomus 100 milijonų svarų.
Šiuo metu kompanija turi naujus vadovus, kurie stengsis stabilizuoti automobilių gamybą ir plėsti partnerių ratą visame pasaulyje, ypač Jungtinėse Amerikos Valstijose ir Kinijoje.
Pasak kompanijos atstovų, vyriausybės suteikta paskola bus panaudota protingai. „Šiuos pinigus investuosime į naujų automobilių kūrimą, darbuotojų apmokymus ir technologijų vystymą“, - pridūrė „Lotus“ kompanijos dabartinis vadovas Aslamas Farikullah.
Pagrindinė užduotis visai „Lotus“ kompanijai yra padidinti gamybos ir pardavimų apsukas. Nors šiais metais automobilių paklausa išaugo 15 procentų, to neužtenka, kad sportiškų automobilių gamintojas dirbtų pelningai. Per artimiausius tris metus dabartiniai „Lotus“ savininkai tobulins dabartinius modelius ir greičiausiai neinvestuos į tolimesnį „Esprit“ kūrimą.