• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Formulė 1“ rizikuoja įsivelti į beprotišką pinigų karą dėl geriausiųjų technikos specialistų, teigia „Lotus“ komandos vadovas Ericas Boullieris.
Geriausiųjų inžinierių pavardės žiemos metu ne kartą atsidūrė laikraščių antraštėse, kai „McLaren“ komandą nusprendė palikti Paddy Lowe‘as, susiviliojęs konkurentų iš „Mercedes“ pasiūlymu.
Po P.Lowe‘o pasitraukimo būtent „Lotus“ komandos technikos direktorius Jamesas Allisonas buvo įvardintas kaip potencialus jo įpėdinis „McLaren“ komandoje.
E.Boullieris baiminasi, kad išlaikyti J.Allisoną savo gretose bus labai sunku, jei komandos inžinieriams vis didins algas.
„Manau, būtų beprotiška sukelti pinigų karą, pradėdami žmonėms mokėti beprotiškus pinigus. „Formulė 1“ yra labai rizikinga, labai reikli ir labai pažeidžiama. Čia visada buvo labai dideli atlyginimai ir, iš tikrųjų kiekvienoje srityje, jie yra didesni nei bet kurioje kitoje pranonės šakoje. Tačiau kodėl?“
„Asmeniškai man svarbiausia yra kompanija, o ne kova už tūkstančius svarų dėl darbuotojų.“
J.Allisonas šiuo metu vis dar yra įsipareigojęs „Lotus“ komandai, tačiu E.Boullieris teigia, kad komanda ir be šio specialisto sugebėtų išlikti konkurencinga.
„Formulėje 1“, dėl žiniasklaidos pažeidžiamumo, keletą žmonių iškeliame į akiratį. Jamesas yra vienas iš tų darbuotojų. Tačiau turime 150 darbuotojų ir didžioji dalis idėjų atkeliauja ne iš J.Allisono.“
„Be abejonės, Jamesas yra labai vertingas kompanijai, tačiau jei rytoj Jamesas sugalvotų išeiti, kompanija išgyventų. Tai nebūtų tragedija“, - pridūrė E.Boullieris.

„Formulė 1“ rizikuoja įsivelti į beprotišką pinigų karą dėl geriausiųjų technikos specialistų, teigia „Lotus“ komandos vadovas Ericas Boullieris.
Geriausiųjų inžinierių pavardės žiemos metu ne kartą atsidūrė laikraščių antraštėse, kai „McLaren“ komandą nusprendė palikti Paddy Lowe‘as, susiviliojęs konkurentų iš „Mercedes“ pasiūlymu.
Po P.Lowe‘o pasitraukimo būtent „Lotus“ komandos technikos direktorius Jamesas Allisonas buvo įvardintas kaip potencialus jo įpėdinis „McLaren“ komandoje.
E.Boullieris baiminasi, kad išlaikyti J.Allisoną savo gretose bus labai sunku, jei komandos inžinieriams vis didins algas.
„Manau, būtų beprotiška sukelti pinigų karą, pradėdami žmonėms mokėti beprotiškus pinigus. „Formulė 1“ yra labai rizikinga, labai reikli ir labai pažeidžiama. Čia visada buvo labai dideli atlyginimai ir, iš tikrųjų kiekvienoje srityje, jie yra didesni nei bet kurioje kitoje pranonės šakoje. Tačiau kodėl?“
„Asmeniškai man svarbiausia yra kompanija, o ne kova už tūkstančius svarų dėl darbuotojų.“
J.Allisonas šiuo metu vis dar yra įsipareigojęs „Lotus“ komandai, tačiu E.Boullieris teigia, kad komanda ir be šio specialisto sugebėtų išlikti konkurencinga.
„Formulėje 1“, dėl žiniasklaidos pažeidžiamumo, keletą žmonių iškeliame į akiratį. Jamesas yra vienas iš tų darbuotojų. Tačiau turime 150 darbuotojų ir didžioji dalis idėjų atkeliauja ne iš J.Allisono.“
„Be abejonės, Jamesas yra labai vertingas kompanijai, tačiau jei rytoj Jamesas sugalvotų išeiti, kompanija išgyventų. Tai nebūtų tragedija“, - pridūrė E.Boullieris.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų