Automobilio varikliui buvo atlikta labai daug modifikacijų ( jeigu skubate, modifikacijų sąrašas žemiau ). Įprastai, žmonės norintys pagreitinti savo automobilį, stengiasi sumažinti mašinos svorį, sumontuoti galingesnę stabdžių sistemą, tačiau turint Lotus Elise, viską reikia pradėti nuo kito galo - variklio.
Kadangi šis kompaktiškas automobilis yra pakankamai lengvas, turi pakankamai galingus stabdžius, lieka tik pagalvoti apie variklį, kuris yra sumontuotas per vidurį.
Lotus Elise yra pakankamai retas automobilis Rytų Europoje, tačiau laikui bėgant ir kainoms krentant, nenustebtume, jeigu šių automobilių Lietuvoje tik daugėtų, nes susižavėti šiuo modeliu galima labai greitai. Jis puikiai tinka „Track Day“ renginiams, puikiai tinka kelionėms į darbą, tačiau gali iškilti keblumų važiuojant į kelionę, tačiau juk tobulų automobilių nėra.
Vyrukas, kuris apsiėmė patobulinti šį Lotus'ą teigia, kad šeimininkas dažnai lankosi „Harris Hill Raceway“ lenktynių trasoje, kurioje gali pasimėgauti bendraminčių draugija, tačiau laikui bėgant, sugrįžti į šią trasą norėjosi vis dažniau ir dažniau. Kodėl? Labiausiai norėjosi išmokti automobilio vairavimo subtilybių ir pasigalinėti su galingesniais automobiliais, kurie kainuoja kelis kartus daugiau.
Įdomiausia yra tai, kad visi patobulinimai buvo atlikti tik variklio skyriuje. Važiuoklė, stabdžių diskai - standartiniai.
Taigi, modifikacijos :
- PIP variklio kompiuteris
- 700cc purkštukai
- „galingesnė“ kuro pompa
- Precision 5558 Turbina
- V-Band turbinos įėjimas(inlet)
- Pagal užsakymą pagamintas kolektorius ir vamzdžiai.
- Pagal užsakymą pagaminta išmetimo ir oro paėmimo sistemos
- Pagal užsakymą pagamintas tarpinis suslėgto oro aušintuvas
Galerija :