Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Lotus niekada neturėjo didžiulių finansinių išteklių, kurie padėtų dažnai atnaujinti visą modelių gamą. Jeigu viskas klostosi pagal planą, pakankamai mažytis automobilių gamintojas gali sau leisti per vienerius metus pristatyti šiek tiek patobulintą kurio nors modelio versiją. Ne išimtis ir neseniai Niurburgringo lenktynių trasoje pasirodęs Lotus Elise R Cup prototipas.
Už kompanijos vairo atsistojus naujam šeimininkui, pasikeitė ne tik prioritetai, bet ir naujų modelių kūrimo strategija. Vietoj visiškai naujų modelių, britai stengsis išspausti viską iš dabar gaminamų automobilių.
Lenktyninis automobilis bendro naudojimo keliams
Lotus pirmą kartą Elise R Cup koncepciją pristatė dar praėjusiais metais, tačiau serijinei gamybai paruoštas automobilis į gatves išriedėjo tik prieš keletą savaičių.
Iš pradžių inžinieriai prototipą išbandė D.Britanijoje esančiame bandymų poligone, tačiau norint tinkamai sukonfigūruoti automobilio pakabą reikia mašiną nuvežti į pačią sudėtingiausią lenktynių trasą pasaulyje - Niurburgringą.
Standi pakaba bus ne vienintelė modifikacija. Britai naują modelį papuošė specialiai šiai versijai sukurtomis kėbulo detalėmis : priekiniu ir galiniu bamperiais, slenksčiais, galiniu difuzoriumi ir vidutinio dydžio spoilerio, kuris padės prispausti galinę mašinos dalį.
Galinius automobilio ratus suks 1,8 litro, keturių cilindrų agregatas, kuris išvystys 220 arklio galių ir 250 Nm sukimo momentą. To turėtų užtekti, nes mašina svers tik 924 kilogramus.
Lotus niekada neturėjo didžiulių finansinių išteklių, kurie padėtų dažnai atnaujinti visą modelių gamą. Jeigu viskas klostosi pagal planą, pakankamai mažytis automobilių gamintojas gali sau leisti per vienerius metus pristatyti šiek tiek patobulintą kurio nors modelio versiją. Ne išimtis ir neseniai Niurburgringo lenktynių trasoje pasirodęs Lotus Elise R Cup prototipas.
Už kompanijos vairo atsistojus naujam šeimininkui, pasikeitė ne tik prioritetai, bet ir naujų modelių kūrimo strategija. Vietoj visiškai naujų modelių, britai stengsis išspausti viską iš dabar gaminamų automobilių.
Lenktyninis automobilis bendro naudojimo keliams
Lotus pirmą kartą Elise R Cup koncepciją pristatė dar praėjusiais metais, tačiau serijinei gamybai paruoštas automobilis į gatves išriedėjo tik prieš keletą savaičių.
Iš pradžių inžinieriai prototipą išbandė D.Britanijoje esančiame bandymų poligone, tačiau norint tinkamai sukonfigūruoti automobilio pakabą reikia mašiną nuvežti į pačią sudėtingiausią lenktynių trasą pasaulyje - Niurburgringą.
Standi pakaba bus ne vienintelė modifikacija. Britai naują modelį papuošė specialiai šiai versijai sukurtomis kėbulo detalėmis : priekiniu ir galiniu bamperiais, slenksčiais, galiniu difuzoriumi ir vidutinio dydžio spoilerio, kuris padės prispausti galinę mašinos dalį.
Galinius automobilio ratus suks 1,8 litro, keturių cilindrų agregatas, kuris išvystys 220 arklio galių ir 250 Nm sukimo momentą. To turėtų užtekti, nes mašina svers tik 924 kilogramus.