Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Šiuo metu automobilių tobulinimo kultūra išgyvena aukso amžių. Atrodo, jog pomėgis tobulinti ir savaip pagražinti asmeninę transporto priemonę yra svarbesnis už kompiuterinius žaidimus, vakarėlius ar mokslus. Per paskutinius du metus, interneto pagalba, pamatėme ne vieną įspūdingą projektą, kurį savo rankomis sukurpė Amerikoje ar Vakarų Europoje gyvenantis pilietis.
Paskutinis mados klyksmas automobilių tobulinimo kultūroje yra orinė pakaba. Po truputėlį šis atributas atkeliauja ir į mūsų šalies automobilių entuziastų garažus. Nemažus pinigus kainuojantis komponentas neseniai buvo sumontuotas ir mūsų kalbinto Lino automobilyje. „Volkswagen“ ženkliuką dėvintis automobilis nėra retas mūsų šalyje, tačiau keli svarbūs patobulinimai ir dyzeliniu varikliu aprūpintas „Passat“ atrodo kaip ką tik gimęs.
Dvidešimt trijų metų Linas šiuo metu gyvena Kaune, dirba kelininku ir stengiasi laisvalaikiu tobulinti savo vokišką sedaną. Automobiliais mūsų kalbintas Linas pradėjo būdamas trylikos metų. Jais domėtis paskatino ne televizijos laidos, kramtomoji guma, o brolis.
„Automobilius tobulinti pradėjo mano brolis. Iki išnaktų kartu su broliu tobulindavome jo tuometinį automobilį. Laikui bėgant, jo hobis tapo manuoju. Dabar automobilius tobulinu pats“, - pasakoja Linas.
Kol kas automobilis yra pirmoje tobulinimo fazėje. Savo jėgomis sumontuota orinė pakaba su sportiniais amortizatoriais, išplatintos arkos, „AMG“ dvidešimties colių ratlankiai, 12,000 kelvinų ksenoniniai žibintai, gamyklinis odinis salonas, „Intercooler“ vamzdynas iš nerūdijančio plieno bei aliuminio, „Blow Off“ vožtuvas.
Linas teigia, jog ateityje planuoja padidinti variklio galią, pakeisti „AMG“ ratus į kitus. Taip pat planuose „Audi RS4“ odinis salonas ir iš naujo perdažyti automobilį ta pačia spalva.
Mus labiausiai kamuojantis klausimas buvo, kodėl Linas pasirinko orinės važiuoklės konfigūracija, o ne reguliuojamo aukščio amortizatorių. Linas teigia, jog orinė pakaba turi savų pliusų ir minusų. „Pliusas tame, kad bet kokioje kelio atkarpoje galima keisti automobilio aukštį. Automobilis taip pat išlieka komfortiškas. Minusas tame, jog automobilis visada turi būti žemas“, - pasakoja Linas.
Šiuo metu automobilių tobulinimo kultūra išgyvena aukso amžių. Atrodo, jog pomėgis tobulinti ir savaip pagražinti asmeninę transporto priemonę yra svarbesnis už kompiuterinius žaidimus, vakarėlius ar mokslus. Per paskutinius du metus, interneto pagalba, pamatėme ne vieną įspūdingą projektą, kurį savo rankomis sukurpė Amerikoje ar Vakarų Europoje gyvenantis pilietis.
Paskutinis mados klyksmas automobilių tobulinimo kultūroje yra orinė pakaba. Po truputėlį šis atributas atkeliauja ir į mūsų šalies automobilių entuziastų garažus. Nemažus pinigus kainuojantis komponentas neseniai buvo sumontuotas ir mūsų kalbinto Lino automobilyje. „Volkswagen“ ženkliuką dėvintis automobilis nėra retas mūsų šalyje, tačiau keli svarbūs patobulinimai ir dyzeliniu varikliu aprūpintas „Passat“ atrodo kaip ką tik gimęs.
Dvidešimt trijų metų Linas šiuo metu gyvena Kaune, dirba kelininku ir stengiasi laisvalaikiu tobulinti savo vokišką sedaną. Automobiliais mūsų kalbintas Linas pradėjo būdamas trylikos metų. Jais domėtis paskatino ne televizijos laidos, kramtomoji guma, o brolis.
„Automobilius tobulinti pradėjo mano brolis. Iki išnaktų kartu su broliu tobulindavome jo tuometinį automobilį. Laikui bėgant, jo hobis tapo manuoju. Dabar automobilius tobulinu pats“, - pasakoja Linas.
Kol kas automobilis yra pirmoje tobulinimo fazėje. Savo jėgomis sumontuota orinė pakaba su sportiniais amortizatoriais, išplatintos arkos, „AMG“ dvidešimties colių ratlankiai, 12,000 kelvinų ksenoniniai žibintai, gamyklinis odinis salonas, „Intercooler“ vamzdynas iš nerūdijančio plieno bei aliuminio, „Blow Off“ vožtuvas.
Linas teigia, jog ateityje planuoja padidinti variklio galią, pakeisti „AMG“ ratus į kitus. Taip pat planuose „Audi RS4“ odinis salonas ir iš naujo perdažyti automobilį ta pačia spalva.
Mus labiausiai kamuojantis klausimas buvo, kodėl Linas pasirinko orinės važiuoklės konfigūracija, o ne reguliuojamo aukščio amortizatorių. Linas teigia, jog orinė pakaba turi savų pliusų ir minusų. „Pliusas tame, kad bet kokioje kelio atkarpoje galima keisti automobilio aukštį. Automobilis taip pat išlieka komfortiškas. Minusas tame, jog automobilis visada turi būti žemas“, - pasakoja Linas.