Vienas sėkmingiausių pastarųjų metų gamintojo modelių pripažinimo sulaukė viso pasaulio rinkose.
Pirmasis „Tiguan“ debiutavo dar 2007 metais ir nuo tada kompaktišką miesto visureigį įsigijo daugiau nei 7,6 mln. pirkėjų.
Visapusiškai patobulintas
„Tiguan“ interjeras buvo tobulinamas pagal visiškai naują koncepciją. Salono apdaila išsiskiria itin aukšta medžiagų bei surinkimo kokybe.
Neperkrauto, tačiau kruopščiai apgalvoto dizaino vairuotojo vieta su glaudžiai integruota įranga yra itin intuityvi.
Svarbiausi įrenginiai čia yra horizontaliai orientuotas skaitmeninis prietaisų skydelis su antirefleksine danga ir iki 38 centimetrų (15 colių) įstrižainės multimedijos ekranas.
Buvo visiškai pakeista centrinio ekrano meniu struktūra ir panaudoti nauji grafiniai sprendimai. Dar du svarbūs patobulinimai – naujas projekcinis ekranas ir modernizuotas važiavimo režimų valdymas su integruotu OLED ekranu.
Šis naujas valdymo ratukas turi atskirą ekranėlį, leidžianti pakeisti vairuotojo profilį, radijo sistemos garsą ar netgi salono apšvietimo spalvą.
Daugumą automobilio nustatymų ir multimedijos funkcijų taip pat galima aktyvuoti naudojantis natūralią šneką atpažįstančia IDA valdymo balsu sistema.
Didesnis pasirinkimas
Ant naujos „MQB evo“ platformos gaminamame „Tiguan“ gali būti montuojamos įvairios jėgainės. Pirkėjai galės rinktis dyzelinius (TDI) arba benzininius (TSI) variklius su turbinomis, švelniuosius hibridus (eTSI), o taip pat įkraunamas hibridines jėgaines („eHybrid“).
Įkraunami hibridai bus komplektuojami tik su automatinėmis dvigubos sankabos pavarų dėžėmis (DSG). Panašiai, kaip ir „Volkswagen ID.“ modeliuose arba naujajame „Passat“, pavarų perjungimo svirtį pakeitė ant vairo kolonėlės įrengti transmisijos valdymo mygtukai.
Elektronikos valdoma pakaba
„MQB evo“ platforma tapo puikiu pagrindu naujos kartos važiuoklei. Gretą įvairių individualių sprendimų „Volkswagen“ taip pat atnaujino ir adaptyvųjį pakabos valdymą. „Tiguan“ papildomai bus siūloma „DCC Pro“ sistema su dviejų vožtuvų amortizatoriais.
Standartinėje naujojo modelio įrangoje bus dabartinės kartos „Golf GTI“ modelyje pirmą kartą panaudota automobilio dinamikos valdymo sistema.
Ši technologija valdo elektronikos valdomą ribotos trinties reduktorių (XDS), o „DCC Pro“ sistemoje – ir šoninės apkrovos komponentus. Tai leidžia užtikrinti aukštesnio lygio komfortą ir geresnę dinamiką įveikiant posūkius. Automobilis dėl to važiuoja stabiliau, padidėja jo valdymo tikslumas.
Konkurse dalyvaujančio „Volkswagen Tiguan“ vizitinė kortelė
- Kėbulo tipas: SUV
- Degalų rūšis: Benzinas/Iš tinklo įkraunamas hibridas
- Varantieji ratai: Priekiniai
- Elektros variklio galia (ag): 272
- Sukimo momentas (Nm): 400
- Svoris (kg): 1 898
- Bagažinės tūris (l): 490
- 0-100 km/val. (s): 7,2
- CO2 emisija: 11
- Pradinė „Volkswagen Tiguan“ kaina (eur): 44 650
- Konkursui pateikto automobilio kaina (eur): 55 270