Pirmasis „Land Cruiser“ į kelius išriedėjo dar 1951 m. rugpjūčio 1 d. Tuomet jis vadinosi „Toyota BJ“.
Netrukus automobilis įtikinamai pademonstravo savo galimybes: tai pirmoji transporto priemonė, kuri sėkmingai užvažiavo iki pat šeštosios Fudžio kalno šlaituose įrengtos alpinistų stoties.
Nuo tada „Toyota“ misija – pasiūlyti žmonėms automobilį, t. y. „Land Cruiser“, kuris juos saugiai nuvežtų į kelionės tikslą net ir atšiauriausioje aplinkoje. Įvairi klientų visame pasaulyje patirtis pasirodė esanti neįkainojama plėtojant stipriąsias „Land Cruiser“ puses: patikimumą, ilgaamžiškumą ir gebėjimą įveikti prastas kelio sąlygas.
Atnaujintas iš pagrindų
Naujasis „Land Cruiser“ išsaugojo savo tvirtą klasikinę rėmo konstrukciją. Drauge su didesniuoju „Land Cruiser 300“ (neparduodamas Vakarų Europoje) jie gaminami ant bendrovės „Toyota“ GA-F platformos. Labiausiai jos privalumai išryškėja važinėjant bekele.
Naujasis visureigio rėmas yra 50 proc. tvirtesnis, o bendras rėmo ir kėbulo standumas išaugo 30 proc. Šie esminiai patobulinimai leidžia pastebimai pagerinti automobilio atsaką į vairuotojo veiksmus ir valdymo savybes, taip pat padidinti važiavimo komfortą. Standartinės pakabos charakteristikos taip pat buvo pagerintos ypatingą dėmesį skiriant didesnei ratų eigai – vienam svarbiausių veiksnių riedant bekele.
„Land Cruiser“ taip pat yra pirmasis šios šeimos atstovas, kuriame įdiegta elektrinė vairo stiprintuvo (EPS) sistema. Ji sumažina atatranką, kurią vairuotojas gali jausti važiuodamas nelygiu paviršiumi, užtikrina sklandesnį vairavimą, tikslesnį grįžtamąjį ryšį ir lengvesnį manevravimą judant bet kokiu greičiu.
Turės atjungiamą priekinį stabilizatorių
Naujasis „Land Cruiser“ įgijo dar daugiau privalumų bekelėje dėl naujojo atjungiamo priekinio stabilizatoriaus.
Ši technologija – SDM (stabilizatorius su atjungimo mechanizmu) – pirmą kartą pritaikyta „Toyota“ modelyje, o vairuotojui ji suteikia galimybę kontroliuoti priekinio stabilizatoriaus būseną naudojant prietaisų skydelyje esantį jungiklį.
Toks lankstumas leidžia drąsiau ir komfortiškiau vairuoti ant sudėtingos dangos ir lengviau valdyti automobilį lekiant įprastais keliais.
„Multi-Terrain Monitor“ ir „Multi-Terrain Select“ sistemų patobulinimai užtikrina didesnę pagalbą važiuojant bekele. „Multi-Terrain Monitor“ suteikia vairuotojui aiškų vaizdą aplink automobilį ir po juo, nes naudoja didelės raiškos vaizdo kamerą bei ekraną. „Multi-Terrain Select“ sistema automatiškai pritaiko automobilio veikimą, kad jis geriausiai atitiktų skirtingas važiavimo bekelėje sąlygas.
Naujos galios sistemos
Automobilyje įrengta galios sistema atspindi bendrovės „Toyota“ siekį, kad visureigis atlieptų tiek žmonių gyvenimo būdą, tiek gyvenamąsias sąlygas.
Vertinant šiais aspektais, bene didžiausias svoris tenka patikimumui, ilgaamžiškumui ir tvirtumui bekelėje – savybėms, lėmusioms „Land Cruiser“ reputaciją.
Naujasis „Land Cruiser“ bus pristatytas su 2,8 litro darbinio tūrio turbodyzeliniu varikliu, suprojektuotu taip, kad efektyviai subalansuotų degalų naudojimą ir našumą.
Jis išvysto maksimalią 150 kW/204 AG galią, kuri ratams perduodama per naują automatinę aštuonių laipsnių „Direct Shift“ pavarų dėžę, ir gali vilkti iki 3 500 kg sveriančius krovinius.
Vėliau 2025-aisiais debiutuos elektrifikuota galios sistema, kurioje galingas ir našus dyzelinis variklis bus derinamas su 48 voltų švelniojo hibrido technologija.
Konkurse dalyvaujančio „Toyota Land Cruiser“ vizitinė kortelė
- Kėbulo tipas: Visureigis
- Degalų rūšis: Dyzelinas
- Varantieji ratai: Visi
- Elektros variklio galia (ag): 204
- Sukimo momentas (Nm): 500
- Svoris (kg): 2 495
- Bagažinės tūris (l): 742
- 0-100 km/val. (s): -
- CO2 emisija: 280
- Pradinė „Škoda Kodiaq“ kaina (eur): 83 400
- Konkursui pateikto automobilio kaina (eur): 85 510